PREPARATIVA

BYPHASSE proizvodi za njegu lica part. 1 [RECENZIJA]

U početku je ova tema bila predviđena za jedan članak, no kako sam imala inspiraciju i (pre)raspisala se (ako ta riječ uopće postoji, a ako ne, trebala bi), javila se potreba da ga razdvojim na dva dijela. Svakako pročitajte oba, jer na kraju drugog dijela saznat ćete kako doći do jednog, od dva proizvoda o kojima ću danas pisati.

Postoje brojni načini skidanja šminke. U današnje vrijeme su najpoznatije micelarne otopine, koje su u zadnjih nekoliko godina doživjele svoju ekspanziju. Ima ih od svih proizvođača, različitih vrsta, za različite tipove kože, širokog raspona cijena. Zbog dugotrajnog korištenja i sama sam postala pobornicom istih. Najčešće koristim Garnierovu i Niveinu micelarnu otopinu, jer su provjereno dobre i pogodne za moj tip kože.  No kako bih malo začinila i promjenila svoju rutinu skidanja šminke, odlučila sam uzeti jedan, za mene netipičan, odstranjivač šminke, te još jedan proizvod za njegu lica. Uzela sam oba proizvoda istog proizvođača, Byphasse-a. Za oko su mi zapala njihova dva roza proizvoda: Byphasse tonik za čišćenje lica bez alkohola  s ružinom vodicom i Byphasse maramice za skidanje šminke s mliječnim proteinima. Oba su za sve tipove kože, pa sam mislila da s tim ne mogu pogriješiti.
Za početak ću navesti kratke recenzije oba proizvoda te u drugom dijelu članka pokazati kako djeluju.
1473972848381
Tonik dolazi u pakiranju od 500ml i rok trajanja je 6 mjeseci. Za žene koje ga neće svakodnevno koristiti, nemoguća je misija potrošiti ovako veliko pakiranje u pola godine pa bi lijepo bilo kada bi postojalo i manje pakiranja ovog tonika, ali budući da nije skup, dobra je investicija makar ga i ne potrošili do kraja. Velika boca je malo nezgrapna za korištenje, a i čep na odvrtanje nije uobičajen kod ovakih proizvoda. No tonik se može vrlo jednostavno nanijeti na blaznicu, bez nekog straha da će ga previše istjeći. Ovaj tonik ima intenzivan miris, miris ružine vodice, što me posebno iznenadilo, pozitivno naravno. Proizvođač navodi kako tonik uklanja sve tragove šminke i stimulira kožu poštujući njezinu prirodnu pH razinu. Lice čini svježijim i blistavijim.
Cijena: 24.90kn
1473074651075

Maramice za skidanje šminke dolaze u pakiranju od 40 komada i rok trajanja im je također 6 mjeseci. Nježnog su mirisa, ostaju vlažne i duže od 6 mjeseci (potvrđujem iz prve ruke), miris je također postojan, no nešto blaži nego prvih dana od otvaranja, što je i očekivano. Pakiranje se lako otvara te njegova odlična izvedba sprječava njihovo isušivanje. Proizvođač navodi kako maramice skidaju šminku brzo i efikasno, u jednom koraku (hm…).
Cijena: 18.90kn

Čime vi skidate šminku? Preferirate li micelarne otopine ili druge proizvode, poput maramica?
Slobodno ostavite komentar 🙂

 

3 thoughts on “BYPHASSE proizvodi za njegu lica part. 1 [RECENZIJA]

  1. Imam Balea micelarnu otopinu. I imam Balea micelarne maramice. I CV(iz Mullera) micelarne maramice za čišćenje lica(a moze i za odstranjivanje šminke).
    Svime sam zadovoljna.
    Jedino Balea maramicama manje jer slabije skidaju šminku s ociju.

    Liked by 1 person

    1. Baleine proizvode za skidanje šminke nisam do sada koristila, ali budući da su mi micelarne pri kraju, mogla bih ih i probati.
      Upravo tako, maramice su nešto slabije pri skidanju šminke, osobito maskare. Čini mi se da je tako kod svih proizvođača, jer su me i BYPHASSE-ove malo razočarale :/

      Like

Leave a Reply

