PREPARATIVA

Savršenstvo iz Avona iliti Krema za lice s mlijekom i medom [RECENZIJA]

Prije tri dana su mi stigle željno iščekivane stvarčice iz Avona.

1475053864208
Sve sam odmah probala, no kako sam ovih dana bila u žurbi, nisam vam mogla natipkati svoje prve dojmove o njima. Budući da sam sad uhvatila slobodnog vremena, vrijeme je za tipkanje novog posta, prvoga od tri u kojima ću predstaviti ove kupljenje stvarčice.

Počnimo s kremom za lice s mlijekom i medom. Dolazi u pakiranju od 75 ml, rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja, ambalaža je plastična, čvrsta i prozirna s naljepnicom s gornje i donje strane. Kao što je vidljivo na slici ispod, proizvođač navodi da krema dubinski njeguje i hidratizira te čini kožu blistavom.
1475054103370
Krema ima izrazito intenzivan i nježan mirisa meda i mlijeka, koji ostaje na koži dugo vremena nakon nanošenja. Više je vodenasta nego gusta, što omogućava vrlo jednostavno nanošenje i razmazivanje po licu, mala količina je dovoljna za cijelo lice, jako brzo se upija u kožu, upravo zbog te vodenastije strukture, ne ostavlajući bijele tragove. Vrlo je glatke teksture.1475053996497
Obožavam proizvode na bazi meda i mlijeka, što zbog lijepo mirisa, što zbog toga što hidratiziraju i njeguju kožu. I kod ove kreme sve to stoji. Koža je nakon nanošenja hidratizirana, lijepog mirisa, glatka i nježna. Čini sve što se i očekuje od kreme za lice. Da sad i pokušam nekakvu zamjerku pronaći ovoj kremi, bezuspješno bi bilo, stoga se neću ni truditi, jer je krema jednom rječju savršena. Preporučujem je svima onima koji imaju suhu kožu, poput mene, a i ostalima koji voli proizvode s medom i mlijekom i žele da im lice bude hidratizirano i svježe.
Za moju suhu i vrlo osjetljivu kožu lica teško je uopće pronaći ijednu kremu koja će joj u potpunosti odgovarati, stoga sam godinama tražila kompatibilnu kremu svom tipu lica i mislim da sam je upravo pronašla. Ova Avonova krema, uz Afroditinu Olivu, je jedina krema za lice koja mi u potpunosti odgovara. Do sada sam uvijek koristila Olivu, no kako ju je vrlo teško u trgovinama pronaći, drago mi je da sam joj našla dostojnu zamjenu.

Ocjena: 5+
Cijena: 27 kn (do 18.10. je 19 kn)

P.S. U Avonovim katalozima uvijek ima super ponuda, tako da ako pratite ponude gotovo nikad nećete kupiti proizvod po pravoj, nego po sniženoj cijeni. Tako sam je ove tri ljepotice ugrabila za SAMO 27 kn. Nažalost je ta ponuda prošla, ali u novom katologu i katalozima koji slijede će biti još hrpa ovakvih ili sličnih ponuda.

Volite li Avonove proizvode? Koji Vam je omiljeni? Meni ja za sada ova kremica the best 🙂

Slobodno ostavite kometar 🙂

6 thoughts on “Savršenstvo iz Avona iliti Krema za lice s mlijekom i medom [RECENZIJA]

Leave a Reply

