PREPARATIVA

Mirisna koža za hladne dane iliti Losion za tijelo s vanilijom i sandalovinom [RECENZIJA]

Nastavljam s recenziranjem Avonovih proizvoda. Idući na popisu je Losion za tijelo s vanilijom i sandalovinom.
Dolazi u slatkoj, duguljastoj, plastičnoj bočici veličine  200ml. Rok trajanja je  12 mjeseci od otvaranja.

1475069597780
Mali otvor na čepu omogućava jednostavno nanošenje losiona, ostavljajući njegov duguljasti trag na koži.
Proizvođač navodi da kremasti losion za tijelo sa shea maslacem čini kožu baršunasto glatkom i pruža joj zdrav izgled. Sadržava vitamine, hrani kožu i pruža joj vlažnost i do 30 sati.
Kod krema i losiona mi je jako važno da lijepo mirišu, jer je upravo to jedan od glavnih razloga zašto ih kupujem, a vjerujem da nisam jedina. Lijep miris nas uvijek prvo privuče, bilo to kod izbora kreme ili muškarca, zar ne? 😛
Budući da nisam znala kakvog će mirisa biti ovaj losion, kupila sam ga ne blef, kako se u narodu kaže, jer mi se svidio sasav. Vanilija je, možemo reći, klasika u sastavima losiona, stoga me privukla sandalovina (australska), jer je još nisam imala prilike susresti pa me ona zaintrigirala i odlučila sam se upravo za njihovu kombinaciju. Nisam požalila. Losion je slatkastog, nježnog, intenzivnog mirisa. Teško je riječima dočarati miris, ali svakako je kombinacija više mirisa. Budući da nisam upoznata s mirisom sandalovine, samo mogu reći da nije čisti miris vanilije, nego je vjerojatno njihova kombinacija.

1475069752793
Lako se nanosi na kožu, dovoljno je vlažan da se lako razmazuje i možda najvažnija karatkeristika za sve nas koji nemamo vremena čekati da se losion ili krema upiju, jer smo uvijek u žurbi, je taj da se upija brzinom svjetlosti. Mene je time oborio s nogu.
Intenzivan miris ostaje na koži nekoliko sati nakon nanošenja, možda čak i najduže od svih losiona koje imam, stoga mu je i to veliki plus.
Za ovaj losion imam samo riječi hvale. Nježan je prem moj koži, hidratizira je dajući joj predivan miris koji traje satima i stoga dobiva moje zeleno svjetlo.

Ocjena: 5
Cijena: 40kn
(Ako želite saznati kako proći jeftinije pri kupnji u Avon, pogledajte prošli post)

Kao što ste već mogle primijetiti, obožavam mazalice, ma malo je reći da ih obožavam. Isprobavam ih svih vrsta, veličina, mirisa, proizvođača… Većinom nabasam na one koji mi odgovaraju, jer se služim osjetom njuha pri kupovini i jako dobro me služi.

Kako se vi odlučujete za kupnju neke kremu, losiona, šampona…? Birate prema mirisu, preporukama ili imate svoju posebnu “tehniku”?

Slobodno ostavite komentar 🙂

8 thoughts on “Mirisna koža za hladne dane iliti Losion za tijelo s vanilijom i sandalovinom [RECENZIJA]

Leave a Reply

