PREPARATIVA

Kako se riješiti masne kose? (savjeti)

Kosa. Svima nam poznata problematika. Svi muku mučimo s njom. Je li ijedna žena zadovoljna svojom? Ne bih rekla. Ja nisam. Jeste vi? Nisam ni očekivala pozitivan odgovor. Kaže se: „Sto ljudi, sto ćudi“. Ja kažem: „Sto žena, sto tipova kose.“ i nijedan ne valja. Svakome se više sviđa kosa prijateljice, mame, tete u trgovini, prolaznice… A tek kako smo ljubomorne na dečke s dugom, plavom, valovitom kosom, koja izgleda njegovanije od naše, a njegov jedan proizvod za kosu (obični šampon) se ne može usporediti  s naših pedeset.

33c9be1f00000578-3571684-image-a-66_1462296549786
Susosjećate sa mnom? Život je nepravedan. Ali nema predaje. Donosim rješenje dijelu naših problema.
Počet ću od sebe i svoja dva glavna problema. Već se godinama borim s masnom i slamnatom kosom. Pretpostavljam da će se većina vas pronaći barem u jednom od ovih problema. Sada rješavam problem masne kose, a u nekom od idućih postova ide rješenje za slamnatu kosu.
Kosa mi se masti uz samo tjeme, a od polovice nadolje izgleda beživotno, lomljivo i ispucalo. Od ulaska u pubertet imam problema s brzim mašćenjem kose. Prije sam kosu prala svaka 3-4 dana, jer je kosa normalno izgledala prva dva dana. Već treći dan je bio kritičan, a o četvrom da i ne govorim. Četvrti dan je dan kad se ne izlazi među ljude. Ne znam mijenja li se samo meni raspoloženje, ili nas ima više takvih, ovisno o stanju kosu. Kad je čista i lepršava, odmah se i ja bolje i ljepše osjećam, a kad izgleda masno i beživotno osjećam se bezvoljno i ne želim izaći iz kuće. Poistovjećujete li i vi svoje raspoloženje sa stanjem kose?
Ne znam je li vam poznata ona: „Što rjeđe pereš kosu, manje se masti.“. Meni je bilo poznata dugo vremena , ali je nikako nisam mogla tj. htjela isprobati, jer ne prati je duže od četiri dana je za mene predstavljalo noćnu moru. Ali probala sam. I evo, rezultati su tu. Sad je perem svakih 5-7 dana, jer tek 4.-5. dana vidim da se počela mastiti, ali ništa kritično. Iz osobnog iskustva vam govorim da se odvažite i pokušate, jer je uistinu vrijedno truda. Svaki put odgađajte pranje kose za jedan dan od onoga kad bi inače oprali i već nakon mjesec-dva vidjet ćete razliku. Provjereno djeluje.
Možda moj način nije najsavršeniji. Možda postoji bolji i svakako bih ga htjela doznati, no dok potraga za nečim boljim ne urodi plodom, držim se ovog provjerenog sistema.
Kako vi rješavate problem masne kose? Koristite li neke preparate ili preferirate ovu “prirodnu” metodu?

SAVJETI PLUS:
– Svi proizvodi za njegu kose (šampon, regenerator, maska…) neka budu od istog proizvođača, jer jedino će na taj način oni pružiti maksimalan učinak.
– Svakako preporučam Tinktura tvrdi šampon limun&lavanda. Namijenjen je za masnu kosu i dovoljan je za 40 pranja. Svoj sam potrošila pa kad nabavim novi (uskoro, nadam se), napišem vam nešto detaljnije o njemu. (Cijena: 39kn)

Slobodno ostavite komentar 🙂

5 thoughts on “Kako se riješiti masne kose? (savjeti)

    1. Tako sam i ja počela i na kraju sam stigla do čak tjedan dana 🙂 Potrebno je nekoliko mjeseci, a jednom kad uspije, sve je lakše 🙂
      Inače koristim Gliss-ove linije proizvoda. Trenutno sam na Ultimate Repair i prezadovoljna sam. 🙂

      Like

  1. e pa vidiš, dok nisam rodila prala sam kosu svaka 2 dana.. jer sam išla u školu, pa sam radila, i “morala” sam je tako prati.
    e onda sam rodila i jedva sam imala vremena za tuširanje, a pranje kose je bio luksuz hahah
    i tako se moje pranje kose svelo skoro na jednom tjedno. znam da to možda zvuči grozno,ali kosa mi se uopće ne masti više, tek možda negdje 5-ti dan.
    i zato je perem jednom tjedno obavezno, a nekad i dvaput.
    i kosa mi je sad super.no, moram napomenuti da mi je kosa- “mama style”- u repu od 07-22h..
    ne diram je rukama, ne prolazim prstima kroz nju, a imam i pramenove a kažu da to dodatno isušuje kosu i da se ne masti često..
    eto, to je moje iskustvo!

    Liked by 1 person

    1. Baš mi je drago što si svoje iskustvo podijelila sa mnom i svima koji prate ovaj blog 🙂 Imaš moj naklon do poda, jer bi se rijetko ko odvažio napisati ovako nešto.
      Upravo sam zato i napisala ovaj članak, kako bih na neki način educirala druge, da nije nužno koristiti hrpu preparata da bismo postigli željeni učinak, štoviše, možda nas baš oni “sputavaju”.
      I ne prati kosu po tjedan dana mi ne zvuči uopće grozno, nego inspirirajuće, jer u užurbanom svijetu u kojem živimo, uz hrpu obaveza, baš i je luksuz često prati kosu.

      Like

Leave a Reply

