PREPARATIVA

Maska za kosu s grejpom i marakujom iz Avona [RECENZIJA]

Napokon je došao red na zadnju od tri recenzije Avonovih proizvoda. Iako je uobičajeno ostaviti šećer za kraj, danas neće biti tako. Kao zadnji proizvod za recenziranje ostavila sm Masku za kosu s grejpom i marakujom. U početku me se jako dojmila i mislila da će i biti  šećer na kraju, no nažalost nije ispalo tako. Ostao mi je samo njen gorak “okus”. Pitate se zašto? Saznat ćete.

14627685_1238045529572370_1579845163_n
Maska za kosu dolazi u pakiranju od 125 ml i roka trajanja je 12 mjeseci. Proizvođač navodi da je to maska s vitaminskim kompleksom (vitamini B3, B5 i E), koji intenzivno hidratizira kosu i vraća joj zdravi sjaj.
Ambalaža je plastična, čvrsta  i kvalitetna te je lijepog izgleda. Sama maska je narančaste boje, što je mene oduševilo. Želatinozne je teksture i intenzivnog voćnog mirisa i to mirisa nekog tropskog voća, što me podsjeća na toplije krajeve. Dakle, miris i boja dobivaju moje pohvale.
14627897_1238069146236675_583705257_n
Upravo zbog tog prvog dobrog dojma, polagala sam velike nade u ovu masku, no onda je  došlo vrijeme za isprobavanje. Maska se nanosi, nakon šamponiranja, na vlažnu kosu. Pusti se da djeluje 1 do 3 minute te se zatim temeljito ispire. Ovo uputstvo mi je bilo i misao vodilja. Nakon standardnog šamponiranja kose, umasirala sam ne baš malu količinu maske u kosu. Budući da maska nije poput šampona, koji se pjeni i kod kojeg je i mala količina dovoljna, za potpuno učinak potrebano je nanijeti nešto više maske kako bih se zahvatilo što više vlasi kose. Prilikom nanošenja maske i držanja je na kosi (tih 1-3 minute), kosa je imala jednako intenzivan miris kao i sama maska, no nakon ispiranja gotovo je sav miris otišao. Ostalo ga je samo u tragovima. Kosu nisam mogla ništa jednostavnije raščešljati niti mi se činila hidraziriranom, sjajnijom, mekanijom, njegovanijom. Do sada sam masku koristila tri puta i nisam još vidjela nikakve pozitivne rezultate. Kosa mi nakon pranja izgleda isto kao i da nisam koristila masku tj. da sam samo šamponom prala kosu.

Ocjena: 2
Cijena: 30kn

Jeste li i vi probale ovu masku za kosu ili neku drugu? Kakva su vaša iskustva? Preporučate li mi neku?

Slobodno ostavite komentar 🙂

Leave a Reply

