darivanje

DARIVANJE – U skladu s prirodom!

Budući da na facebook stranici kreće darivanje pod nazivom “U skladu s prirodom”, odlučila sam vas pobliže upoznati s preparatima koje možete osvojiti, njihovim prirodnim sastojcima i upotrebi.
Iako smo svi čuli za prirodnu kozmetiku, rijetko tko je koristi. Niz je razloga tome. Prirodna kozmetika je skuplja od uobičajene, ima kraći rok trajanja i brzo se kvari, jer ne sadrži konzervanse. No za njenu pripremu se koriste 100% prirodni sastojci, ljekovito utječe na zdravlje, nije testirana na životinjama i ne zagađuje okoliš.
No, kao što sam već i napisala, njena viša cijena utječe na manju konzumaciju. No vrijeme je da to promijenimo i zato sudjelujte u darivanju na facebok stranici. Sve informacije o sudjelovanju možete tamo pronaći.

14689883_1244327508944172_882616877_o
Uljni serum za regeneraciju kože
(10 ml)
Sastojci: macerat smilja, ulje avokada, ulje pasjeg trna, ricinusovo ulje, prirodni E vitamin, el. ulje lavanda, palmarosa i sjeme mrkve
Upotreba: uljni serum regenerira i njeguje kožu te joj vraća elastičnost. Nanosi se na čisto i vlažno lice te umasira dok se ne upije. Koristi se samostalno ili prije aromakreme.
Rok trajanja: 10 mjeseci

Balzam za usne (5 g)
Sastojci: mango maslac, kokosovo ulje, suncokretovo ulje, pčelinji vosak, prirodni E vitamin, eterično ulje slatke naranče, prirodni mineralni pigmenti
Rok trajanja: 6 mjeseci
Idealan za regeneraciju ispucalih usana.

Aromakrema (25-30 ml)
Sastojci: macerat smilja, macerat gotu kole, macerat nevena, ricinusovo ulje, hidrolat smilja, prirodni emulgator na bazi proteina pšenice Phytocream, dekspantenol, prirodni E vitamin, Hygroplex, ulje pulpe pasjeg trn, eterična ulja smilje i sjeme mrkve.
Rok trajanja: 2 mjeseca
Aromakrema je krema s eteričnim i biljnim uljima. Namijenjena je za normalnu do srednje suhu kožu.
Čuva se u hladnjaku.

14620018_1244327332277523_2095735236_n

Ako imate kakvih pitanja u vezi prirodne kozmetike, pišite.

Slobodno ostavite komentar 🙂

3 thoughts on “DARIVANJE – U skladu s prirodom!

  1. Super darivanje ☺ Ja sam već imala priliku iskoristiti neke kreme prirodne kozmetike kao što je krema za lice od smilja, pa onda sapun od aktivnog ugljena, masku za lice od konoplje i nedavno sam osvojila regenerator za kosu također prirodne kozmetike i mogu reći da sam izrazito zadovoljna. Najviše mi se sviđa što nije testirana na životinjama i što se u njoj koriste samo prirodni sastojci.

    Liked by 1 person

    1. Budući da je meni prirodna kozmetika nešto potpuno novo, drago mi je da nailazim na niz pozitivnih reakcija 🙂
      I meni je ne testiranje na životinjama veeeeliki plus 🙂 Čak i pri kupovini industrijske kozmetike pribijegavam uzimati proizvode koji nisu testirani na životinjama i imaju što veći udio prirodnih sastojaka.

      Like

Leave a Reply

