PREPARATIVA · prirodna kozmetika

Prvi dodir s prirodnom kozmetikom [RECENZIJA]

Već sam vam dala mali uvod u temu prirodne kozmetike kada sam vas upoznavala s proizvodima koje možete osvojiti u darivanju. Ubacujem vam link kako biste se podsjetile o čemu sam pisala pa da se ne ponavljam (https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/10/15/darivanje-u-skladu-s-prirodom/).

Prirodna kozmetika je nešto čemu se trebamo okrenuti. Ona je budućnost u njezi kože. Sve više proizvođača nastoji koristiti što više prirodnih sastojaka u proizvodnji svojih proizvoda, nastojeći zauzeti šire tržište i privući veću publiku. Svakodnevno se susrećemo s nizom prirodnih ili poluprirodnih proizvoda, no kad imate priliku upotrebljavati proizvode od 100% prirodnih sastojaka, ručno napravljene od strane aromaterapeutkinje, koja se ovime bavi godinama, onda je to neuporedivo sa bilo čime što možete pronaći na policama u trgovini.

Dva od tri proizvoda, o kojima ću vam danas pisati, možete osvojiti ukoliko se uključite u darivanje, koje je aktualno na mojoj facebook stranici. Plus dobivate još i aromakremu, koju ja nažalost nisam imala prilike isprobati, no vjerujem da će vam se svidjeti.

trt.jpg
Sastave pojedinih proizvoda može pronaći na linku iznad, kao i njihovu upotrebu te rokove trajanja.

Pa da ne duljim, dojmovi koje sam stekla u ovih 10-ak dana korištenja kreću sad.

Započela bih sa dva ista, ali ipak različita balzama za usne. Jedan dolazi u sticku, a drugi u plastičnoj kutijici.
14874945_1256209804422609_759413558_n
14886081_1256209847755938_1419723893_n
Stick je svakako praktičniji, no količinski gledano kutijica ima prednosti. Najveća razlika ova dva balzama je u njihovom glavnom sastojku. Kod balzama u sticku je to kakao maslac, zbog čega i sam balzam miriše po kakau i ostavlja takav trag na usnama mmm, a kod balzama u kutijici je to mango maslac, koji nema intenzivan, nego blagi miris. Izuzev ove razlike, praktički imaju isti učinak. Odlično rješavaju problem ispucalih usnica, njeguju ih i hidratiziraju, što postaje sve važnije dolaskom hladnijih dana. Dugo ostaju na usnama i mala količina je sasvim dovoljna, tako da mi se čini da će mi ova dva balzama izdržati do dolaska druge zime.

Proizvod kojemu sam se najviše radovala je uljni serum za lice, koji je ujedno i  prvi uljni serum koji ikada koristim. Dolazi u maloj staklenoj bočici s plastičnim čepom i odličnim “dozatorom”, tako da ga ne može previše iscuriti. Nanosim ga svaku večer, prije spavanja, na čisto lice. Nanosim ga blaznicom, jer ne želim da mi lice bude previše masno. Serum je žute boje i nekakvog biljnog mirisa. Nisam stručnjak u tom području pa ne mogu biti preciznija, ali meni miris odgovara. Miris se jedno vrijeme zadržava na licu, dok se serum ne upije, a tada se može nanijeti i aromakrema za puni tretman. Ujutro mi lice bude glatko, nježno i spremno za nove radne pobjede.

14875311_1256209827755940_1012850303_n.jpg
I više sam nego oduševljena ovim proizvodima. Odlično obavljaju svoju funkciju i iznimo mi je drago što ih imam prilike koristiti. Preporučujem ih svima.

Ocjena (za sve): 5+

Svi oni koji nažalost ne budu pobijedili u darivanju (svima držim palčeve), a žele isprobati prirodnu kozmetiku, neka se jave u inbox facebook stranice “Spoil With Oil prirodna kozmetika” (https://www.facebook.com/Spoil-With-Oil-prirodna-kozmetika-938892619495721/?fref=ts) i bit će im ponuđen široki spektar prirodnih mazalica 🙂

Kako vam se sviđaju ovi proizvodi? Biste li ih željeli isprobati?

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “Prvi dodir s prirodnom kozmetikom [RECENZIJA]

Leave a Reply

