darivanje · PREPARATIVA

Zašto trošiti puno, ako možeš malo + Objava dobitnika darivanja

Zadnjih dana me puca inspiracija, ali je malo vremena da misli prevedem u riječi i podijelim ih s vama. A sad kradem i ovo malo vremena, što ga nemam, da vam natipkam nešto svima nam vrlo primamljivo. Novac nije centar svijeta, barem ne bi trebao biti, ali budući da živimo u svijetu u kojem se sve vrti oko novca,  u kojem je svaka kuna bitna i njena potreba da se utoši na nešto korisno raste, odlučila sam vam pomoći da shvatite nešto što već znate. Zvuči paradoksalno, ali ima istine u tome. Skuplje nije nužno i bolje, zar ne? A zašto onda uvijek težimo skupljem i zašto nas skuplje više privlači od nečega jeftinijeg, a jednako dobrog? Teško je na to odgovoriti. To je jednostavno u našoj psihi, tako smo odgajani i u takvom društvu živimo.

No kako i sama volim koju kunicu više ostaviti u džepu, donosim vas Top 5 Balea proizvoda za svakodnevnu njegu do 11 kuna. Da, samo 11 kuna! Ovi proizvodi odlično konkuriraju svojim puno skupljim kolegama, a pritom vam čuvaj novčeke.

14937896_1264848273558762_2071696764_n
1. Tko nije nikad imao Balea dezić? Mislim da takva osoba ne hoda istim planetom kao ja. Izbor mirisa je ogroman, od voćnih, slatkastih, nježnih, do jakih i dominantnih (kako ih ja volim nazivati). Svako može pronaći onaj koji će mu odgovarati.  A za cijenu od 8.90kn, svakako im se isplati dati šansu.

2. U kombinaciji s dezićem koristimo i roll on. Oni koji su ih probali Baleine rado im se vraćaju. A zašto? Pa jednostavno je, odlični su. Izbor mirisa je raznolik (kao i kod dezića). Ostaju na koži cijeli dan ili pak dva, ovisno o tome koliku zaštitu pružaju. Ugodan miris te prati cijeli dan i nema potrebe za nanošenjem više puta dnevno.

3. Baleini šamponi su savršeni. Omjer cijene i kvalitete je i više nego odličan. Lijepog su mirisa i njeguju kožu. Meni je trenutno najdraži s medom i mlijekom, ali volim ih sve. Cijene im varijaraju, ali ne prelaze cifru od 11 kuna.

4. Obožavam sve mazalice, a Balea ima u ponudi izvrsne kreme i losione, bilo za lice, ruke, cijelo tijelo… Na vama je da birate. O jednoj njihovoj kremi sam napisala i recenziju (https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/09/25/jeftino-a-dobro-balea-krema-za-njegu-koze-sa-shea-maslacem-recenzija/), a oni kojim me prate na facebook stranici su mogli vidjeti još jednu u čiji sam se miris zaljubila (https://www.facebook.com/mariekitchenbeauty/photos/a.1774393842834767.1073741828.1772347513039400/1777055085901976/?type=3&theater). No, ne samo da su ove dvije kreme dobre, postoji široka paleta Baleinih mazalica za manje od 11 kuna.

5. Gel za brijanje Pink Garpefruit mi je omiljeni među ovim stvarčicama. Cijena mu je i više nego smiješna. Za manje od 10 kuna dobit ćete odličnu pjenu, koju možete imati vječno, predivnog je mirisa, a funkcionalnost joj je na nivou. Otkad sam otkrila ovu pjenu po ovako maloj cijeni, grijeh mi je kupiti bilo što drugo.

Koji su vaši omiljeni proizvodi do 11 kuna?

Objava dobitnika darivanja “U skladu s prirodom” 😀
Imam  nekoliko obavijesti u vezi darivanja (ovoga i onih koji će tek uslijediti) tako da preporučujem da pročitate sve do kraja, a jedino pobjednici opraštam da ne pročita, jer vjerujem da će biti presretna kad pročita svoje ime.

I pobjednica darivanja je…

pobj.png
Budući da vas se 133 prijavilo za darivanje (na slici su samo neka imena), a samo je jedan pobjednik, kako preostalih 132 ne bi bilo tužno, odlučila sam izabrati još pet vas, koji će biti direktno prijavljeni za iduće darivanje (na koje nećete morat dugo čekati). Samo bih vas molila da mi se javite u inbox kako biste mi potvrdili da želite sudjelovati u idućem darivanju.

Također, ima nekoliko osoba koje redovito prate moj rad, čitaju članke, komentiraju, aktivno sudjeluju na facbook stranici… i kako je njima teško istanuti se među svim onima koji se prijave samo za darivanje, uskoro će ići još jedno darivanje, ali samo na blogu. Tako da će do njega moći doći samo oni koji uistinu prate moj rad. Stay tuned!

I da, molila bih pobjednicu darivanja da mi se u roku 48 sata javi u inbox 😀 (u protivnom biram drugu pobjednicu)

Slobodno ostavite komentar 🙂

17 thoughts on “Zašto trošiti puno, ako možeš malo + Objava dobitnika darivanja

  1. Hi hi evo ja dezic i rollon nisam nikad probala,zapela godinama na muskom,old spicyu,tek sad na biobazi 😊
    Sampone,regeneratore i umivalice lajkam,a i ova grejp pjena mi se svida.

    Liked by 1 person

  2. Od ovog nabrojanog dosada sam vjerovala ili ne isprobala samo gelove njihove za tuširanje i gel za brijanje. Obožavam njihov dvofazni odstranjivač make up-a i onaj rozi gel za umivanje ( oni bi doduše bilinu rangu do 20kn ali svejedno 😀)

    Liked by 1 person

    1. Pa ne mogu vjerovati da vas ima više koji makar deziće isprobali niste. Shame on you 😛
      Za njihov odstranjivač make up-a sam već dobila preporuke, no čekam da potrošim micelarnu koju imam pa ću ga onda i ja isprobati 🙂
      Ma sve do 20-25 kuna je još jeftino 😉

      Like

  3. Divno,sve ove proizvode imam i jos puno vise kupki divnih mirisa skoro sam potrosila divnu kupku koja mirise na secernu vunu,mleka za telo su mi njihova,dezodoransi,kreme za lice,ampulice za bore,sampon za suvo pranje kose,samponi i regeneratori za kosu bas zbog toga sto su povoljni a moj dzep nije bas dubok da bih kupovala nesto skuple,obozavam sve od balee

    Liked by 1 person

Leave a Reply

