PREPARATIVA

Welcome to fruitland – Losion za tijelo s narom i mangom [RECENZIJA]

O jednom Avon-ovom losionu (losion za tijelo od vanilije i sandalovine: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/09/30/mirisna-koza-za-hladne-dane-iliti-losion-za-tijelo-s-vanilijom-i-sandalovinom-recenzija/ ) sam vam već pisala i budući da me oduševio, a moja draga prijateljica i vjerna čitateljica bloga je to uočila, odlučila me iznenaditi s još jednim. Za početak ću vam iznijeti svoj dojam o „novom“ losionu, a zatim ću ga usporediti sa „starim“ kako bih vam pomogla pri izboru, ako planirate kupovinu jednog od njih.

Losion za tijelo s narom i mangom, kao što i sam naziv kaže,  voćnog je, intenzivnog mirisa i blago ružičaste boje. Kad otvorite čep, imate dojam kao da ste ušli u voćni svijet s tim da prevladava jedna voćka, samo ne mogu odgonetnuti koja, ali pomalo vuče na neku egzotičnu, vjerojatno mango, iako se s njim nikad susrela nisam pa ne mogu to potvrditi sa stopostotnom sigurnošću. Dakle, što se mirisa tiče, losion je idealan za one koji obožavaju sočne voćne mirise. Mene je oduševio.

IMG_20161106_115859.jpg
I kako biste odlučili koji vam od ova dva losiona više odgovara, donosim popis stvari po čemu su isti tj. slični, a po čemu se razlikuju.

SLIČNOSTI:
Cijena (40 kn), veličina pakiranja (200 ml), izgled ambalaže, rok trajanja (12 mjeseci) i tridesetosatna hidratacija su samo od nekih parametara koji ih čine istima, a određeni su od strane proizvođača. A ono što sam ja primjetila da je isto kod oba su intenzivni mirisi koji dugo ostaju na koži. Losioni se lako nanose, brzo upijaju i ne ostavljaju tragove.

IMG_20161106_115926.jpg
IMG_20161106_120043.jpg
RAZLIKE:
I što se razlika tiče, postoje dvije glavne razlike. Prva je miris. Na jednoj strani imamo voćni miris, a na drugoj vaniliju i sandalovinu. Druga razlika je u potrebnoj količini nanošenja. Losion s narom i mangom je nešto rjeđi, vodenastiji i potrebno je nanijeti veću količinu za istu poršinu tijela, nego kad se koristi losion s vanilijom i sandalovinom.

No sve u svemu, samo je miris onaj koji ih uistinu razlikuje.

Ocjena: 5
Cijena: 40 kn

Koji od ova dva losiona biste radije probali i jeste li već probali neke Avon-ove?

Slobodno ostavite komentar 🙂

4 thoughts on “Welcome to fruitland – Losion za tijelo s narom i mangom [RECENZIJA]

  1. Ta dva nisam imala. Ali imala sam ostale i prije par godina ista. Cesto sam imala te losione. Meni su super.
    Kao i sprejevi i maske za kosu iz Avona. Ako nisi- probaj ih. Imas moju preporuku 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

