darivanje · PREPARATIVA

Mazalica za ruke [RECENZIJA] + Objava dobitnika darivanja

Kako dolaze sve hladniji dan u potrazi smo za idealnom kremom za ruke, koja će ih hidratizirati, čuvati od hladnoće i onemogućiti da ispucaju.

Danas vam donosim svoje dojmove o jednoj, cjenovno vrlo pristupačnoj, kremi, a to je Alverde krema za ruke s uljima nevena i shea maslacem. Navodi se da je za sve tipove kože, a posebice za suhe, hrapave i ispucale ruke, a budući da ja imam suhe i ispucale ruke vidit ćemo je li kod mene prošla ili pala na testu.

1479814755328
Zapremnine je 25 ml, dolazi u malo tubi, što je ogromna prednost, jer stane u svaki ruksak, torbu ili pak džep, u krajnjem slučaju. Uvijek je možemo imati uza se. Meni je postala sastavni dio „opreme“ za faks.

Pri recenziranju krema najviše volim kreniti od mirisa, nakon što sam, naravno, navela sve informacije o proizvodu dane od strane proizvođača i opisala vanjski izgled samog proizvoda . Budući da je osjet njuha najviše podražen otvaranjem kreme tj. skidanjem poklopca, miris nas na prvu privuče ili odbije od nekog proizvoda, zar ne? Ova krema ima biljni, izrazito intenzivan miris, koji dugo ostaje ne koži. Meni je odličan, no ima ljudi, kojima je prejak i ne odgovara im. Od osobe do osobe je, tako da onima, koje inače ne preferiraju biljne mirise, savjetujem da bolje zaobiđu ovu kremu u širokom luku. Lako se nanosi, nije ljepljiva, brzo se upija i ruke postaju mekanije. Što se funkcionalnosti tiče, blago hidratizira kožu. Odlična je kao svakodnevna krema za ruke, no kad su ruke već ispucale, treba posegnuti za nekom „jačom“ kremom. Što bi značilo da je odlična kao preventiva, prije nego što koža ispuca, ali ako je već ispucala, neće joj znatno pomoći u regeneraciji.

1479814832250

I da na kraju sumiram.
Pozitivne stvari su: malo pakiranje, cijena, odlična kao svakodnevna njega ruku, brzo upijanje i osjećaj nježnih ruku.
Glavna negativnost pripada funkcionalnosti i nedovoljnoj zaštiti kože od ispucanja. Nije dovoljno jaka da se koristi pri zimskim temperaturama, nego više u prijelazom razdoblju, dok su temperature još daleko u plusu.
A miris je dvosjekli mač. Nekome će biti savršen, a nekome će biti preintenzivan, tako da to može biti i pozitivna, ali i negativna karakteristika.
Ja sam toliko postala opsjednuta mirisom kreme, tako da je praktičnim nanosim samo da mi ruke fino mirišu, a ne zbog zaštite. Za zaštitu imam druge kreme. Kao najuobičajniju bih navela Melem, svima poznatu, odličnu protiv ispucalih ruku.
Nije ovo krema koju ću vam s veseljem preporučiti, ali nije ni loša. Relativno dobro obavlja svoju funkciju i za malu cijenu je vrlo dobra.

Ocjena: 3+

Koji kreme za ruke vi koristite i jeste li zadovoljne njima?

Objava dobitnika darivanja “U skladu s prirodom part. 2”😀

I pobjednica darivanja je…

darivanje

Budući da vas se (opet jeeeeej) jako puno prijavilo za darivanje (na slici su samo neka imena), odlučila sam, kao i prošli put, izabrati još pet vas, koji će biti direktno prijavljeni za iduće darivanje. Samo bih vas molila da mi se javite u inbox kako biste mi potvrdili da želite sudjelovati u idućem darivanju. Smatram to odličnom prilikom, jer je upravo današnja dobitnica prošli puta bila u tih 5, javila mi se u inbox i automatski bila prijavljena za iduće tj. ovo darivanje i evo… osvojila je!

I da, molila bih pobjednicu darivanja da mi se u roku 48 sata javi u inbox😀 (u protivnom biram drugu pobjednicu)

Slobodno ostavite komentar🙂

 

 

5 thoughts on “Mazalica za ruke [RECENZIJA] + Objava dobitnika darivanja

Leave a Reply

