darivanje

Posjet svetog Nikole u znaku šećeromanije

Danas je 6. prosinac, običan datum, ili pak nije. Ovo je dan kojemu se vesele sva djeca, a i oni koji se još uvijek tako osjećaju. Godine su samo brojevi na papiru, razigrano dijete svi nosimo u sebi. I dok se trudimo ponašati u skladu s društveno nametnutim normama, gubimo dijete u sebi i ono malo po malo nestaje. Ali se zato svake godine na ovaj tako (ne)običan datum svi se vraćamo svojim korjenima, počecim, dok smo još postojale mini ja, mini ti…

Studiranje daleko od kuće ne mora biti loše. Ne moraš se osjećati usamljeno. Samo trebaš pronaći prave ljude. Ja sam ih pronašla. Zahvaljujući divnim cimericama i najdivnijem momku i ovog Svetog Nikole se osjećam kao dijete. Osmijeh od uha do uha, baš kako bi i trebalo biti, svaki dan.
Stoga sam odlučila podijeliti s vama kako me to sveti Nikola “domski” (sveti Nikola koji posjećuje studentske domove, a sveti Nikola su sami studenti) iznenadio:P

Malo ću vam sad praviti zazubice, ali… Tko je gladan neka ne gleda. Upozorila sam.

Ujutro je to izgledalo ovako…
1481020295769.jpg
Adventski kalendar sam si sama kupila. Zašto? A zašto ne razveseliti samoga sebe čokoladicom svaki jutro 😀 Učinite i vi to. Uljepšajte si svaki dan.

Zatim slijedi sveti Nikola br.2 🙂
Ako ste se ikad pitali koliko stvari stane u čizmicu, odgovor je puuuuuuno.
1481020239816.jpg
Nema čega nije bilo unutra. Od čokolada, čokoladica, djeda božićnjaka, krokija, gumenih bombončića… Ma slika govori sama za sebe.

1481020028316.jpg
Ne znam kako vi, ali ja obožavam čokolade u obliku Djeda Božićnjaka i ostalih božićnih motiva. A volim i one klasičnije čokolade, naravno 🙂

1481020119293.jpg
A sad za vas koji ste preživjeli gledanje ovih silnih krasota (i niste me poželjeli pokrasti :P) slijedi…

 *DARIVANJE*
Sveti Nikola domski (hello, it`s me) je donio nešto i za vas. Za moje najvjernije čitatelje. Da vam uljepšam ovo božićno razdoblje 😀

1481019884407.jpg

Možete osvojiti sve proizvode sa slike. A sve što trebate napraviti je ostaviti komentar sa imenom pod kojim me pratite na facebook-u ili pak ostaviti e-mail adresu, tako da bih mogla stupiti u kontak s vama ukoliko osvojite nagradu 🙂

Imate 10 dana vremena (do 16.12.) da učinite gore navedeno i… sretno :*

Slobodno ostavite komentar 🙂

ZAVRŠENO DARIVANJE!!!

Pobjednica blogodarivanja je…
aneta
Molila bih Anetu da mi se javi, da se dogovorimo oko slanja 😀
A drugima želim više dreće drugi put 😀

20 thoughts on “Posjet svetog Nikole u znaku šećeromanije

Leave a Reply

