PREPARATIVA

Zeleno, zelenije, najzelenije [RECENZIJA]

Imate li vi neotvorene poklon pakete ili proizvode, koji vam stoje na polici i skupljaju prašinu, jer su toliko divni da vam ih je žao otvoriti? Meni se to događa malo pa često. Osobito ako se radi o nekom lijepom pakiranju ili poklonu drage osobe. No uvijek nekako na kraju bivam primorana otvoriti ih i koristiti. Nerijetko ponestane parfema, dezića, šampona i onda mi dobro dođu. S paketom o kojem ću vam danas tipkati, oborila sam vlastiti rekord u neotvaranju. Paket koji je prešao stotine i stotine kilometara samo zbog mene (hvala prijo <3), stajao je na polici u mojoj sobi mjesec dana, zatim je još sa mnom prešao 250 km, da bi i ovdje skupljao prašinu više od 2 mjeseca. Više od 3 mjeseca mi ga je bilo žao otvoriti. A kako i otvoriti proizvode na bazi maslina za koje znate da obožavam. Bila je to ljubav na prvi pogled. Ja u njega, on u mene. A sad dosta mojih izljeva ljubavi i krenimo s recenziranjem.

Accentra Olive Bath Set se sastoji od gela za tuširanje i losiona za tijelo (oba su od 100 ml), koji se nalaze u predivnom, zelenom, kartonskom pakiranju s prozirnom plastikom s prednje strane kako bi se mogli vidjeti i sami proizvodi. Pakiranje je zatvoreno zelenom vrpcom svezanom u mašnu, koja daje neki poseban efekt ionako lijepom pakiranju. Idealan je božićni poklon, pa ako još uvijek ne znate što kupiti, ovo izgleda predobro da bi prošlo nezamijećeno. Izgleda otmjeno, a pritom je i funkcionalno.

1481363968031.jpg
Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja. Oba proizvoda se nalaze u zelenim tubama, čija je boja usklađena s bojama kutije. Čepovi su na odvrtanje i na kraju tube otvori su zatvoreni folijama, tako da ste sigurni kako ste vi prvi koji otvarate i koristite te proizvode. Sviđa mi se to. Što je moje, moje je 😛

Šampon (Shower Gel) je žućkaste boje, predivnog mirisa maslina i zanimljive teksture. Dosta je rijedak, u usporedbi s drugim gelovima, i uljast. Baš se to dobro može pod prstima osjetiti. Nešto je između ulja i običnog gela, ali više vuče na ulje. Što mi je dosta zanimljivo, jer se još nikad nisam susrela s tim. Malo se teže nanosi na kožu tj. nije zapravo teže, nego imaš osjećaj kao da se mažeš uljem, koje se pri tome malo pjeni. Budući da je vrlo tečljiv, ako se ostavi otvorena tuba u vodoravnom položaju, gel počinje istjecati, tako da je pod obavezno zatvoriti ga odmah nakon korištenja, ako ne želimo da ode u nepovrat. Sve u svemu, dosta zanimljiv gel za tuširanje. Jednom rječju poseban.

Ocjena: 4

1481363897770.jpg

Losion za tijelo (Body Lotion) je svijetlo zelene boje (oduševljena sam), istog, ali nešto intenzivnijeg mirisa nego šampon i teksture uobičajene za losione. Lako se nanosi na kožu, no zbog veće površine tijela potrebna je i veća količina (logično), ali ne na istom dijelu tijela, jer u tom slučaju ostaju bijeli tragovi na koži, koje je onda potrebno malo jače utrljati, no ništa strašno. Miris ne ostaje dugo na koži, niti je intenzivan. Više je blag i primarna mu je svrha njega kože, a ne „popratni“ sadržaj, poput mirisa. Koža nakon nanošenja postaje glatka i hidratirirana. Malo za promjenu mi dobro dođe jedan ovakav neutralniji losion, jer svi ostali koje imam su intenzivnog mirisa.

Ocjena: 5

1481363782157.jpg

Iako sam ovaj poklon dobila iz Njemačke, vidjela sam da ga se može pronaći i u Müller-u. Cijenu nažalost ne znam, jer sam bila taj put u žurbi i samo sam vidila paket na polici. Kad provjerim cijenu, bit ćete obavještene.
Kako vam se sviđa ovaj paket? Biste li ga i vi kupile?

P.S. Na blogu je skriveno još jedno blagdansko blogodarivanje (što znači da se samo nalazi na blogu). Sretno u potrazi :*

Slobodno ostavite komentar 🙂

6 thoughts on “Zeleno, zelenije, najzelenije [RECENZIJA]

Leave a Reply

