nokti

Blagdanski noktići – kako ih napraviti?

Potrebni proizvodi:

img_20161223_152129

Tri laka za nokte, od kojih su dva po izboru, a treći je bezbojni i dekoracija za nokte, koje možete pronaći na e-bayju po vrlo niskim cijenama (svega nekoliko kuna koštaju), oblici i boje su raznovrsni pa pustite mašti na volju prilikom naručivanja.Ja sam svoje ukrase za nokte kupila za manje od 7 kuna u Zagrebu u Importanne centru. Za lakove sam odabrala prave božićne boje (bordo lak u nijansi Catrice 17 Caught On The Red Crpet i bijeli Essence lak u nijansi 33 wild white ways). Potreban vam je i bezbojni lak, kojim ćete učvrstiti dekoracije, no o tome više u nastavku.

img_20161223_151609
Postupak:

1.Prvo nokte nalakirajte crvenim i bijelim lakom kako je na slici ispod i pričekajte da se lak osuši.

 

 

 

 

img_20161223_152317

2. Zatim izaberite željenu dekoraciju i izvadite je iz vrećice/kutije ili u čemu već se nalazi.

 

img_20161223_153005
3. Zatim nanesite drugi, tanak sloj laka i dok je još svjež, nanestite dekoracije na nokte. Možete prstima, pincetom ili nečim trećim.

 

 
4. Pričekajte da se taj drugi sloj laka osuši i da se dekoracije dobro prime za nokte. Nakon sušenja, nokte prijeđite bezbojnim lakom da učvrstite dekoracije. Pričekajte da se osuši i to je to.

Opcija:
Nije nužno da stavljate dva sloja laka, pa tek na drugi dekoracije. Možete ih odmah staviti na prvi sloj, ali je nokat uvijek ljepši , ako se lak nanosi u dva sloja. No na vama je da odlučite.

Rezultat:

img_20161223_153822

img_20161223_154018
img_20161223_153941

Nadam se da sam vam dobro objasnila postupak izrade ove manikure, a ako imate još kakvih pitanja, slobodno pitajte i ja ću vam rado odgovoriti 😀

Jel vam se sviđa blagdanska manikura? Hoćete li je isprobati?
Kakvo vam se sviđa ovakav način pisanja članaka? Jeste za još ovakvih “instrukcija”?

Slobodno ostavite komentar 🙂

4 thoughts on “Blagdanski noktići – kako ih napraviti?

  1. Dobro si me podsjetila. Mogla bih si i ja nalakirati nokte.
    Nemam gelirane nokte vec 2 mjeseca.. nokti su mi se poprilicno oporavili i lijepi su pa ih mogu lakirati konacno.
    Iako nemam neku kolekciju lakova jer sam 5 godina imala gel.. Valjda ce se naci neki lak haha

    Liked by 1 person

  2. Koliko cca tebi izdrže ovakvi “ukrasi” na noktu jer meni to redovito odmah padne sa nokta…nezz u čemu griješim osim što zapinjem za sve..😂😂😂

    Liked by 1 person

    1. Zvjezdice su trajale nekoliko sati, a šljokice mogu i po 3-4 dana, koliko i traje sam lak 🙂
      Ovisi sve o vrsti “ukrasa”, načinu lijepljenja (ljepilom ili pak lakom) i veličini “ukrasa”, što je veći to ga je nezgrapnije staviti i najčešće brzo padnu s nokta, stoga ti preporučujem sitne šljokice (poput mojih) ili neke sićušne “ukrase” 😀

      Like

Leave a Reply

