favoriti · PREPARATIVA · prirodna kozmetika

Moji favoriti 2016.

2016. godina je na izmaku i vrijeme je da vam iznesem svoje favorite za ovu godinu. Između proizvoda o kojima sam pisala ove godine tj. posljednjih tri mjeseca, jer toliko dugo blog postoji,  izdvojit ću vam svoja TOP 4 favorita, koja vam toplog srca preporučam da isprobate. Pa krenimo s odbrojavanjem.

4.Na četvrtom mjestu tj. s drvenom medaljom okićen je Losion za tijelo s narom i mangom iz Avona.
Detaljno o njemu možete pročitati OVDJE.

avon

3. Brončana medalja ide Nivea Q10 Energy losionu za učvršćivanje kože.
Detaljno o njemu možete pročitati OVDJE.
nivea.jpg
2. Srebrnu medalju osvaja novootkrivena prirodna kozmetika. Ove godine sam je po prvi put isprobala i oduševila se. Isprobala sam nekoliko prirodnih proizvoda i teško mi je odlučiti koji je najbolji, stoga općenito područje prirodne kozmetike dolazi na drugo mjesto.
Detaljno o prirodnoj kozmetici, koju sam ja isprobala, možete pročitati OVDJE.
prirodna

  1. I, po meni, najbolji proizvodi 2016. godine su Olival šampon i ulje za kosu od avokada. Najbolje ih je koristiti u kombinaciji, stoga i u kombinaciji zauzimaju najvišu poziciju.Detaljno o njima možete pročitati OVDJE.
    1473432289972

Ovo su samo moji favoriti proizvoda o kojima sam pisala, a i ima i hrpa drugih proizvoda o kojima vam pisala nisam (ponajviše dekorativaca), a svakako spadaju u favorite. Ukoliko želite da vam pišem o svojim općenitim favoritima, neovisno o onome što sam do sada pisala na blogu, slobodno recite.

Kako vam se sviđaju moji favoriti? Koji su vaši?

Slobodno ostavite komentar 🙂

5 thoughts on “Moji favoriti 2016.

  1. Moji favoriti su ove godine skoro svi preparativni (omg starim!😂) , Olival mi je tu No1 sa čarobnim uljem, Nivea losioni za extra suhu kožu, Nivea hairmilk koji je meni super iako je dosta podjeljenog mišljenja i Avene Hydrance Optimale krema za lice u Riche verziji. I jedan ali vrijedan dekorativac Essence ruž Matt Matt Matt u nijansi 03 Wow Effect, ovom linijom baš su me zadovoljili omjerom kvalitete i cijene te dostupnosti.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

