PREPARATIVA

Najsavršenija mazalica za lice [RECENZIJA]

Malo mi za sreću treba. Pakiranje omiljene kreme pod borom je i više nego dovoljno. Afrodita Cosmetics Oliva je najsavršenija krema koja postoji. Mjesecima sam bila u potrazi za istom, jer je praktički nigdje nema za kupiti. Obilazila sam hrpu trgovina, što specijaliziranih, što trgovina mješovitom robom i od svih Afroditinih samo nje bilo nije, nigdje. Pomalo sam i izgubila nadu da ću je ikad više pronaći. Pomirila sam se s tim da su je povukli iz prodaje, kad ono… Evo je!
1482924295184

Krema dolazi zapakirana u bijelo-zelenoj kartonskoj kutiji u kojoj se nalazi bijela plastična kutijica sa 50 ml kreme. Krema je zaštićena zaštitinom folijom, tako da možete biti sigurni da nije isprobavana niti korištena.
1482924424484.jpg
Rok trajanja je označen na pakiranju i dugo traje (moja krema traje još 2 godine), no potrošit ćete je u svega nekoliko mjeseci, ovisno o tome koliko je često upotrebljavate. Ja je koristim svakodnevno, ujutro i navečer, stoga meni traje otprilike 2 mjeseca (maksimalno 3, ako je racionalno upotrebljavam).

Proizvođač navodi da je Oliva hidratantna krema za normalnu do miješanu kožu, s dragocjenim ekstraktom maslinovog lista i hidratizirajućim kompleksom nudi osvježavajuću cjelodnevnu njegu. Posebna hidratanta moć poboljšava čvrstoću i elastičnost te usporava znakove preuranjenog starenja. Krema je posebno prirodno rješenje za mladolik izgled i dobro raspoloženje.
1482924210224
Krema je bijele boje, rjeđe teksture, vodenastija (u usporedbi s primjerice Niveom), vrlo jednostavno se nanosi na kožu, nije je potrebno puno za prekrivanje cijelo lica, brzo se upija i nije ljepljiva. Vrlo je ugodnog mirisa, koji ostaje i na koži nakon nanošenja. Nije preintenzivan, nego je opuštajući i njegujući. Koža postaje mekanom i svilenom, lijepo miriše, hidratizirana je. Nemam nikakve zamjerke što se funkcionalnosti kreme tiče. Iako je namijenjena za njegu normalne do mješovite kože, meni je idealna iako imam suhu kožu, jer je vro hidratantna i daje vlažnost mojoj koži. Nakon redovitog korištenja koža na opip više nije suha i gruba, nego mekana i glatka. Tako da je preporučam i onima koji imaju suhu kožu.

Moja ljubav prema ovoj kremi traje već godinama, jer kad pronađem nešto što mi 100% odgovara, uvijek se tome vraćam. Volim i eksperimentirati s raznim kremicama, no ova je moj No. 1 😀

Ocjena: 5+
Cijena: 50-ak kuna

Jeste isprobale ovu kremu ili neku drugu Afroditinu? Koja je vaša omiljena krema?

Slobodno ostavite komentar 🙂

3 thoughts on “Najsavršenija mazalica za lice [RECENZIJA]

  1. Moram priznati da ovu kremu dugo nisam primjetila na policama , nekako sam kod Afrodite vise po navici okrenuta ka gelovima za tuširanje i losionima za tijelo..ali možda to u 2017 promijenim..Zvuči obećavajuće ovaj proizvod i kombinacija

    Liked by 1 person

Leave a Reply

