DEKORATIVA

Moja kolekcija šminke – part. 1

Iako ste do sada većinom na blogu imale priliku čitati o preparativi, a u vrlo maloj mjeri o dekorativi, to nikako ne znači da moja kolekekcija dekorativne kozmetike nije pozamašna. U želji da vas što bolje uvedem u svoj svijet šminke kreće popis svih dekorativaca koje posjedujem. Budući da ih, hvala Bogu, imam napretek, razdijelila sam ovu temu na dva članka. Jedan cijeli članak ću utrošiti na ruževe i sjenila, jer ih dosta imam, a u drugom članku ću vam otkriti ostatak dekorative (palete, pudere, tuševe, olovke…) Uživajte u čitanju, kao što ja uživam u korištenju istih :-*

1482491663102

 

1482491954580.jpg
Wet n Wild – Prezadovoljna sam njima. Odlične su pigmentacije i teksture, dugotrajni su, a nijanse koje ja imam su baš po mom ukusu. Cijena im je prihvatljiva, što im je isto pozitivna strana. Nijanse koje imam su (slijeva nadesno): Mocha-licious, Cinnamon Spice, In the Flesh, nijansu ovog ruža ne znam i zadnji je Pink Suga´.

1482492104172.jpg

 
1482492242920.jpg
Essence – S obzirom na cijenu su oke, no postoji velika razlika između nijansi. Neke su postojanije od drugih iako im je tekstura vrlo slična. Nijanse koja je posjedujem su (slijeva nadesno): 01 Coral Calling, 04 On The Catwalk, 07 Natural Beauty, 11 Nude Love i 44 Almost Famous. Najdraža nijansa mi je Nude Love, jer je jako neutralna, a i ne preferiram roskaste nijanse, a sve ostale su upravo takve.
1482492308668.jpg

1482492446477.jpg
NYX – Ajme, ajme, ajme! Mislim da su riječi suvišne. Malo reći da sam zadovoljna. Ovo su moji favoriti dekorativaca u kategoriji ruževa za 2016. 🙂
Nijanse možete vidjeti na slici.

1482492700606.jpg
Slijeva nadesno:
Diego Dallas Palma – tekući ruž vrlo poznatog talijanskog podrijetla
Sjajila općenito ne preferiram, ali Catrice-ova čak i mogu proći
Aura Absolute Matte (Velvet feel) – predivna nježna nijansa
Sjajilo s mirisom i okusom kave – nije uopće loše (za sjajilo)
Avon ruž – Avonovi ruževi su standardno dobri. Vrlo su postojani i ima ih stvarno svih nijansa.

Koji vam se ruž/sjajilo najviše sviđa? Koju marku ruževa najčešće koristite?

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

 

 

9 thoughts on “Moja kolekcija šminke – part. 1

  1. Ma ja volim sve 😁
    Wet n wild nisam jos probala, al rođendan mi je za 2 dana pa cu to ispraviti. Dobit cu poklon bon u Bipi pa cu se malo pocastiti! Tamo ima wet n wil stalak. Doduse mali(u mojoj Bipi), ali naci ce se nesto i za mene.
    Trenutno sam oduševljena Aura mat ruzevima, narocito tekucim mat ruzevima. Obozavam ih.
    Volim i Essence, Avon..
    Obozavam rozu boju. Jako. Ali u posljednje vrijeme sam pocela nositi berry nijanse(ljubicaste), pa cak i nude! Ja koja sam bila protiv nude ruzeva jer to meni nisu bili ruzevi, sada ih volim. Haha
    Eto. Mijenjam se kako sve vise otkrivam blogerski svijet! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Wet n wild preporučujem svakako. Sigurno ćeš u svojoj Bipi, koliko god mali izbor bio, pronaći nešto po tvom ukusu, nijansi ima puno 🙂
      I da, čestitala bih ti ročkas, ali se ne čestita ranije, tako da budeš dobila čestitku za dva dana :*
      Aura mi odlična, barem ta nijansa koju imam 😛
      Ljubičaste i nude ruževe obožavam od prošle godine. Nude nosim kad želim nešto neutralnije, a i dalje da bude fensi 😛
      Samo prati blogove i dalje 😀

      Like

      1. Nadam se da cu pronaći nesto. Barem jedan ruz haha 😁
        Bit ce na Instagramu moj ulov 😂
        Volim to podijeliti s drugima kao sto i sama volim gledati to kod drugih.
        Oo da, sad sam se “zakacila” za blogove ajme 😄

        Liked by 1 person

Leave a Reply

