prvi dojmovi

Prvi dojmovi – siječanj

Dobrodošli u novu kategoriju na blogu!
U kategoriji “Prvi dojmovi” pisat ću svoje prve dojmove (loga), dojmove nakon dan-dva korištenja ili pak nakon dužeg vremenskog razdoblja, ovisno o kojem proizvodu se radi, o proizvodima koje sam kupila ili dobila. To će uglavom biti proizvodi o kojima neću pisati opširne recenzije, no da ipak ne ostanete zakinuti za moje viđenje tog proizvoda, natipkat ću vam uvijek nekoliko rečenica o svim proizvodima, koji dođu u moj posjed.
Prvi dojmovi o proizvodima će uvijek prvo biti objavljeni na facebook stranici, a nedugo nakon toga i ovdje na blogu.
Ovu kategoriju sam razdijelila po mjesecima, stoga svakom mjesecu pripada jedan članak, koji ću redovito osvježavati i dodavati nove proizvode i dojmove o njima kako ih dodajem na facebook-u. ovi članci će biti svojevrsna arhiva “malih recenzija”, koje ću pisati na facebook-u. Uživajte u čitanju :*

#4 Iako Becutan kremi (dječja krema za njegu i zaštitu kože) nije mjesto ovdje, jer je ovo tisuću i prvo pakiranje koje imam, ipak sam odlučila natipkati pokoju riječ o svim nam znanoj kremi. Svi smo se barem u jednom periodu života susreli s njom, a najčešće je to bilo dok smo bili bebe ili mala djeca. Većina majki koristi upravo Becutan za njegu svojih mališana. Meni je moja prenijela ljubav i sklonost prema njoj, jer već od najranijih godina mog života brine za moju suhu kožu. Becutan krema je pogodna za svakodnevnu njegu i zaštitu kože kod djece i odraslih, tako da se ne morate ustručavati koristiti je, jer nije namijenja samo djeci.
Becutan je krema bez mirisa (tj. ima miris kreme), lako se nanosi na kožu, brzo upija, ostavljajući za sobom njegovanu i zaštićenu kožu. Štiti kožu od hladnoće, sprječava pucanje kože ruku i daje vlažnost suhoj koži. Moj veliki problem, osobito zimi, je koža lica i ruku, koja je podložna pucanju, stvaranju crvenila i osjećaja pečenja. Kao idealna prevencija tih problema je svakodnevno korištenje Becutan kreme, prije no što iziđem van. No i onda kad hladnoća uzme maha na mojoj koži, dva dana mazanja Becutanom i problem je riješen.

1484310328954.jpg

#3 Balea intenzivna 1-minutna kura za suhu i ispucanu kosu kosu – breskva i kokos
Ovo je prva kura za kosu koju sam isprobala. Prije se nisam susretala s njom, a vjerujem da ni ne bih, da je nisam dobila kao poklon. Dobila sam je u malom pakiranju od 25 ml. Savršena količina za isprobavanje nečeg novog. Meni je poslužila za dva pranja.
Kura je navodno bogatija i hranjivija od regeneratora, što ovako laički mogu i potvrditi, zbog  gušće teksture i intenzivnijeg djelovanja.
Proizvođač navodi da jača kosu i štiti je od isušivanja, a upotrebljava se tako da se nanese na mokru kosu, ostavi da djeluje 1 minutu te ispere. Državši se tih uputa, rezultati su slijedeći: kosa je izrazito svilenkasta, mekana, lepršava, nahranjena te četka lako prolazi kroz nju. Slatkastoj je voćnog mirisa, koji se ne zadržava na kosi nakon ispiranja i sušenja, no rezultati su odlični, tako da izostanak mirisa ne smatram velikim nedostatkom proizvoda i svakako ću ga opet koristiti.

1484208964090

#2 Aveo krema za ruke od kamilice
Već sam vam o jednoj kremi za ruke pisala (alverde krema od nevena, putno pakiranje od 25 ml, link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/11/22/mazalica-za-ruke-recenzija-objava-dobitnika-darivanja/), a budući da sam je već potrošila, a zima je u punom jeku, bilo je vrijeme za kupovinu druge. Kako mi se svidjela veličina prijašnje (mala pa je uvijek bila uz mene), opet sam se odlučila uzeti putno pakiranje, ali ovoga puta mi je za oko zapala Aveo krema od kamilice. Krema ima blag miris kamilice, lako se razmazuje, brzo se upija te ruke ne ostaju masne niti ljepljive, nego su mekane i mirišljave. Ovo putno pakiranje možete pronaći u Mülleru za nekoliko kuna  i svakako se isplati isprobati je.

img_20170102_124339

#1 AFRODITA uljni gel za tuširanje JOJOBA OIL
Ovaj gel sam nedavno dobila i budući da obožavam Afroditu, a do sada nisam probala niti jedan njihov gel, poklon je bio pun pogodak. Gel za tuširanje je namijenjen suhoj i osjetljivoj koži. Očaravajućeg je mirisa (miris vanilije u kombinaciji s uljem jojobe i karite maslaca), mogla bih ga udisati nepresatno. Vrlo je intenzivan i ostaje na koži nakon tuširanja. Gel je vrlo uljast i nešto veća količina ga je potrebna za cijelo tijelo, no isplati se svake kapi. Preporučujem ga svima od srca. Meni je zadivio (osobito miris).

img_20170102_124157
Slobodno ostavite komentar 🙂

16 thoughts on “Prvi dojmovi – siječanj

  1. Koliko dugo se zadržava miris na koži poslije tuširanja? Inače jako mi se sviđaju Afroditini gelovi posebno onaj sa acai bobicama , baš fino osvježi i ne mjesa se sa mirisom parfema koji got da stavim.

    Liked by 1 person

    1. Hm…teško je vremenski odrediti koliko ostaje na koži, osobito meni, koja nakon svakog tuširanja cijelo tijelo namažem losionom, pa mi tijelo poprimi miris tog losiona, no na mjestima gdje mi promakne nanošenja losiona i dalje mogu osjetiti miris gela 🙂
      Naravno da miris s vremenom nestane, no ako se navečer otuširaš, može biti sigurna da ćeš do jutra fino mirisati, a ako miris gela pomiješaš s mirisom losiona, parfema, dezića… nestat će tj. nećeš ga više osjetiti.

      Like

  2. Meni je upravo taj Afroditin gel za tusiranje najdrazi, nakon tusiranja koristim i losion iz iste linije. A ljeti mi je dovoljan samo gel jer zaista ne isusuje kozu.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

