chit chat

Profesionalna deformacija blogerica

Evo kreće prvi moj monolog o svemu i ničemu 😛
Ovih dana baš razmišljam o profesionalnoj deformaciji u kojima će se pronaći sve blogerice (javite mi se iznimke, da znam ima li vas uopće).
Prije nego što sam odlučila kročiti u blogosvijet, kupovala sam si stvarčice (preparativu i dekorativu), koje su mi bile potrebne. Šminke sam imala kao i svaka druga djevojka, dobro, možda malo više, ali u granicama normale i granicama onoga što koristim i mogu potrošiti do isteka roka trajanja. A što se preparative tiče, tu moram priznati da jako volim mazalice, kremalice, tuširalice…, te sam uvijek naginjala gomilanju toga, no isto u relativno normalnim količinama. Nekima bi to bilo previše, no ja sam to smatrala normalnom količinom, jer ih dosta koristim, pa nije da stoje na policama beskorisno. Oke, to je bilo prije ulaska u blogosvijet, a sad slijedi nakon…
Kaže se da ako želite upoznati ženu, zavirite joj u torbu. Realno je tako. Torbe su naše male svaštare. Ima svega, samo ne onoga što nam treba 😛 A što ako želite upoznati blogericu? Samo zavirite u njenu kolekciju dekorative (ili pak preparative) i bit će vam jasno koliko je “zaglibila”. Profesionalna deformacija. Šminke gdje god se okrene. Previše beskorisnih stvari. Kupovanje onoga što treba i onoga “za recenziju”. Toliko sam se puta (u svojoj kratkoj tzv. blogokarijeri) u kupovini uhvatila, da uzimam nešto samo za recenziju, a realno mi nije potrebno, a i znam da više to nikad neću koristiti. Kupovanje tzv. beskorisnih stvari i gomilanje postojećih (tipa imam pet maskara, a treba mi i ova šesta, a već kad sam ovdje uzet ću i sedmu, za svaki slučaj, da mi se nađe) je sastavi dio ovog “poziva”, jer svim blogericama treba što više proizvoda o kojima bi mogli pisati, kako bi konstantno bile tu negdje u vašim životima i kako ne biste izgubili interes za njihov blog. Da, blogerice pišu blogove iz ljubavi, ali ih ne pišu sebi, nego publici, vama, i zato traže i vaš angažman.
Nadalje (i sad pišem u ime svih blogerica ovoga svijeta) imam doma hrpu novih stvarčica, a svaku od tih stvarčica sam kupila, jer mi baš treba. Oke, ima i onih koje mi nisu neophodne, ali su morale biti moje (žena sam, oprostit ćete mi). Sve su još zapakirane, mjesecima skupljaju prašinu i iziće će iz mode (karikirano rečeno) prije nego što ih otvorim. Zašto? Odgovor je jedna, jednostavna riječ: fotografiranje. Više ne postoji proizvod, koji kupim, otvorim i odmah koristim. A ne, ne. Prvo ide slikanje za recenziju, jer ne mogu fotografirati korištenu paletu, već 7 puta zašiljenu olovku, tuš koji je na izdisaju, losion kojeg ima samo u tragovima… A naravno da uz sve obaveze, vremena se nema, stoga će preparati koje sam marljivo skupljala mjesecima kao hrčak, još jedno vrijeme skupljati prašinu i čekati neka bolja vremena.

Toliko od mene za danas. Na ovu temu bih mogla napisati još puno toga, no kao što rekoh, obaveze su tu da me tlače, a pisanje ovog članke me baš odmorilo. No sad back to reality. Knjiga zove. A ako s vama svidio ovaj članak i želite njegov nastavak ili pak članke “o svemu i ničemu”, ostavite mi komentar, da znam kako dalje.
Šaljem vam svima velike puseeee :*

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

26 thoughts on “Profesionalna deformacija blogerica

  1. bome,ja nisam blogerica,ali sam počela gomilati stvari kada sam počela čitati i pratiti blogove. :O
    kupim jer ono, nije da mi treba pretjerano,ali možda ću to “nositi”?
    ali dobro, zbilja se trudim sve max koristiti,isprobati i tako to..
    al sad sam zbilja na no buy režimu,imam svega dosta.
    kupovat ću samo ono što mi treba 😀
    dokad? do prvog sniženja ili akcija haha

    Liked by 1 person

    1. Očito da nisu samo blogerice u tim problemima 😛
      Hahahaha da, ta sniženja, nitko im ne može odljeti 😉
      Jučer sam bila u dm-u ugrabiti neke Catrice stvarčice (koje mi, naravno, ne trebaju), jer sam vidila da dio stvari izlazi iz asortimana, što je raj za moju dušu, jer za male novce mogu svega nakupovati 😛 Ali, ničega više nije bilo i sad ne znam jel sam tužna ili sretna, što opet nisam kupila nešto što već imam.

      Like

      1. ja sam na sniženjima ugrabila 2 ruža, paletu rumenila i sjenila absolute mat.
        a danas sam išla u bipu po samo jedan ruž u olovci,a izašla sam sa tekućim puderom,i još 2 dodatna ruža+taj ruž po kojeg sam išla 😀

        Liked by 1 person

  2. Ponekad su stvarno “vražja posla” pratiti sav taj blogo svijet jer vidim nešto što mi uopce ni netreba ali eto nemogu bez toga..i onda i dalje čitam da osvijestim što mi stvarno ozbiljno ono realno treba i kupim 5 crveni ruž jel eto tu nijansu crvene baš nemam…😂😂😂😂😂😂 toliko koliki sam karakter

    Liked by 1 person

    1. Vidim da ni pratiteljice blogova nisu “cijepljene” od kupovine 😛 Valjda je to nama ženama u krvi 😉
      I da, na kraju se uvijek ispostavi da opet kupimo nešto što već imamo, istu boju ruža, istu nijansu sjenila, istu olovku za oči… samo je proizvođač drugačiji, pa nas to navuče, a zapravo isto kupujemo.

      Like

  3. Sklona sam gomilanju preparativne kozmetike, pogotovo kad je u pitanju njega lica. Imam u zalihama trenutno: 7 krema za lice, 4 seruma, 5 vrsta peelinga, 3 tonika, maski vise od 10-tak.. Citanje blogova mi je uvelike pomoglo i zaista se rijetko dogodi da kupim pogresan proizvod.. I tako vec godinama, ne daj Boze da imam samo jednu kremu za lice, odmah me neka panika hvata. I vjerovala ili ne nikad mi se nista nije pokvarilo ili da je istekao rok trajanja, sve to nekako uspijem potrositi. Volim i dekorativu ali zadovoljim se da imam jednu paletu, jedan puder, 2-3maskare, 2-3 rumenila. I tjesim se naravno da sam sve kupila na snizenju i da sam super prosla i odlicno ustedila, medutim jesam li.

    Liked by 1 person

    1. Našla sam si istomišljenicu u gomilanju preparative 😛
      Bome imaš zavidnu kolekciju proizvoda za njegu lica 🙂 ja sam nešto slabija po tom pitanju, ali zato nadoknađujem brojem losiona i krema za tijelo 😀 To volim i to me usrećuje 😀
      Čim imaš 2-3 maskare, a samo jednu možeš koristiti…, a plus toga im je rok trajanja kratak, hm…

      Like

  4. Bogme se slažem s tobom! Iako sam tek na početku svoje blogokarijere već mi je poznato sve o čemu govoriš! Baš sam danas kupila neke stvari koje mi možda i nisu bile neophodne, ali eto, nek se nađe. Imam dva šampona, kupila sam i treći jer sam čitala dobre recenzije, to ti je ženska logika, valjda 😀 i onda usput nađeš neke sitnice koje su fora, a kasnije zaboraviš na njih.. mislim da se to nikad neće promijeniti 😀

    Liked by 1 person

  5. Početnik sam u bloganju.. ali mi je potpuno poznata situacija “Ovo ću kupiti za recenziju”.. ne za sebe, za recenziju, Volim isprobavati nove stvari, podijeliti dojam s nekim o tome.. Nije mi bitno hoću li sutra to nastaviti koristiti ili ne. Ako ne nastavim koristit bar imam proizvod “koji me je razočarao” – treba i tu rubriku ispuniti 😀 U svakom slučaju, povukle su me te čari, tj. profesionalna deformacija u samom startu, zamisli što će biti kasnije!

    Odlična ideja za rubriku, voljela bih da nastaviš, opušta i čitajući

    Liked by 1 person

    1. Pa ljudi kažu da je biti bloger lagano… Bloganje je skup “sport”.
      Drago mi je da ti se ovaj članak svidio i da želiš da nastavim s ovakim temama. Baš mi je nekad gušt podijeliti s drugima svoje misli, stoga ću svakako nastaviti s ovime :*

      Like

  6. Evo ja ću biti party pooper i reći da se ne mogu složiti s tobom, barem ne u nekim stvarima. 🙂 Ponajprije zato što u 3 godine koliko sam aktivno blogerica nisam do sada kupila niti jedan proizvod samo radi recenzije. Odmah u startu, pokretanjem bloga išla sam za time da podijelim sa čitateljima svoje dojmove o proizvodima koje ionako koristim i kupujem i podijelim svoje iskustvo s njima. Dakle, nikada se ne dogodi da odem u primjerice, dm i kupim dodatno još tri maskare jer moram popuniti sadržaj bloga već zato što želim upravo te tri maskare i ako mi se neka do njih posebno svidi i želim ju preporučiti pisat ću o njoj. Tako da smatram da sve ovisi o tome kako pristupiš svemu ovome i da se može izbjeći i nepotrebno trošenje i nepotrebno gomilanje kozmetike. Svakako zanimljiv topic za raspravu. 😉

    Liked by 1 person

    1. Baš mi je drago što si se javila i podijelila s nama i drugu stranu bloganja, no takvih kao što si ti je jaaaaako malo. Valjda bi vas se moglo izbrojati na prste jedne ruke :/ No ulijevaš nadu svima nama, koji smo “upali u zamku” kupovanja bespotrebnih stvari, što zbog bloganja, što zbog čiste obijesti, da ima nade i da se može i drugačije 😀
      Svakako smatram da blogerice trebaju uzimati i stvari koje inače ne bi, kako bi mogle objekivno procijeniti kvalitetu i korisnost tog proizvoda pa makar i pod cijenu da ga više ne koriste, ako im se ne sviđa ili im ne odgovara. Jer često se dogodi da proizvode koje stalno koristio dižemo u nebesa, jer su nama odlični i počnemo ih s presubjektivnog stajališta prikazivati, a možda upravo taj, nama divan proizvod, ne odgovara velikom dijelu populacije. Stoga se moramo kritički postaviti prema apsolutno svim proizvodima, onima nama dragim, a i nekim novima.
      Ugl. malo sam se previše raspričala i otišla u širinu, ali kako i sama kažeš, ovo je prava tema za raspravu 😛

      Like

  7. iskreno, malo sam osupnuta. kupovati proizvod samo radi recenzije mi je suludo. kao da smatrate da vam je to obaveza jer ste blogerice. :/ nisam dozivjela da je u blogosferi to uobicajena praksa. i nije mi to isto kao PR recenzija/objava. mislim da ne morate osjecati obavezu recenzirati nesto sto si nebi kupili, naprotiv, nego podijeliti dojmove necega sto ste uzele za sebe. sretno s bloganjem i lp! 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ne kažem da je to praksa niti da se stalno događa, nego se nekad zalomi. Kupiš nešto što inače ne bi, jer ili nisi fan tog brenda ili inače ne preferiraš neku nijansu bilo ruža ili olovke, ali zašto ne 😛 Postoje šanse da će ti se svidjeti, a ako ne, imat ćeš o čemu napisati recenziju i proslijediti je nekome kome će se svidjeti.
      Ne kažem da je kupovina “za recenziju” loša, ali nije baš ni neophodna. Oke ako si nekad želiš priuštiti nešto drugačije, ali ne treba to prečesto prakticirati 🙂

      Like

  8. Baš sam se pronašla u svemu i trenutno sam na no buy režimu i odupirem se iako stalno idem u Dm haha još ova catrice sniženja, uhh uhh najrađe bi sve pokupovala, ali hvala onima što kupe prije mene pa su police prazne. A što se tiče fotografiranja proizvoda nema korištenja dok sve fotke ne budu savršene kako ja želim, samo ih redam u mapi za new in post i nikako da ga objavim jer eto budem išla još kupovati, pa onda sad će rođendan, pa onda Valentinovo, pa eto uskoro nešto deseto i tako taj post čeka. Čak mi nije problem toliko ni vrijeme nego što nemam dobru kameru, ali valjda će sljedeći mjesec biti bolje kad ju nabavim.

    Liked by 1 person

    1. No buy režimi vrlo često ne funkcioniraju, jer je kupovanje jače od nas, no držim ti fige da uspiješ :*
      I mene su Catrice sniženja uspješno zaobišla, jer se sve rasprodalo i za mene ništa ostalo nije :/
      Eh da, dobra kamera zlata vrijedi 😀 Nadam se da ćeš je uskoro nabaviti 🙂

      Like

  9. Ja se trudim biti racionalna i kupovati ono što mi uglavnom treba i koristim. Ne volim previše gomilati proizvode. Uvijek se nađe više preparative u mojoj košarici jer to više i koristim , a dekorativu dok ne potrošim uglavnom ne kupujem novu. Ja sam malo zaglibila sa Tester boxovima, nekako mi se ćini da sam lagano postala ovisna. 😉😂

    Liked by 1 person

    1. Tako nekako i ja, ali se uvijek nađe pokoja stvarčica viška :/ Također preparative imam više, jer je češće koristim. Dekorativa se sporo troši, tako da i nje imam viška, ali je kupujem i dalje, jer uvijek mi se nešto novo svidi :/ tako je svima :/
      Ma dok je to u nekim granicama normale, sve je oke 😀 ali ni ne treba pretjerivati

      Like

  10. Ja sebe zovem totalnim bolesnikom za šopingom kozmetike….ja kupim,i to previše,ali ja bome sve istrošim….a ako mi nešto ne paše to prodam….U par navrata kupila sam nešto zbog recenzije ali pokušavam da mi to ne uđe u naviku, najviše kad radim neke usporedbe skupog vs jeftinog proizvoda…Isto znam kupiti nešto ako netko od pratitelja želi o tom proizvodu čitati…Ali većinom kupujem prema preporukama nas blogerica ili starnih yt-ica….al opet kažem 90% toga koristim i potrošim…
    Post ti je super

    Liked by 1 person

    1. Tko može odoljeti tolikoj kozmetici? 😛 Uvijek ima nečeg novog i zanimljivog 😉 ali kao što i sama kažeš, kupi se tu nekoliko nepotrbnih stvarčica samo radi bloga (ili čitateljica) i tako je kod svih nas blogerica :/ Dobro je dok ne prelazi neke granice normale.

      Like

Leave a Reply

