PREPARATIVA

Ideja za poklon paket

Prošlo je božićno i novogodišnje ludilo. Ludilo kupovanja poklona i prepunjenih polica poklon paketima. U ovo doba godine možete pronaći poklon pakete po nižim cijenama, nego što su bile prošli mjesec u ovo vrijeme. A vjerujem kako su vam i dalje jedni od omiljenih opcija za poklone kad idete na rođendane, imendane ili neka druga slavlja. Meni jesu. Izgledaju puno profinjenije i organiziranije nego da sama kombiniram različite preparativce.
Donosim vam primjer jednog Le Petit Marseillais poklon paketa, koji je meni došao u ruke. I iako ga još nisam isprobala, oduševljena sam njime, jer volim Le Petit Marseillais proizvode.

img-20170125-wa0003
Primjenjen je za moju suhu i ispucalu kosu te mi se iznimo sviđa sastav svih proizvoda pa sam odlučila s vama podijeliti osnovne informacije o proizvodima, koji se nalaze u kutiji. Možda vam pomognem da sebi ili drugima to odaberete i kupite. Možete i personalizirati poklon paket tako da napišete ime osobe kojoj poklanjate i vaše ime, a za to imate predviđeno mjesto na kutiji (Za: … od: …), što smatram lijepom gestom proizvođača, jer je stavio predviđeno mjesto za to.

Sadržaj kutije:

img-20170125-wa0000
Le Petit Marseillais kremasti gle za tuširanje s ekstraktom cvijeta naranče (250ml)
Šampon je profinjenog, cvijetnog mirisa, nježno čisti kožu nakon čega ona postaje meka, hidratizirana i njegovana.

IMG-20170125-WA0001.jpg
Le Petit Marseillais blagi sapun s ekstraktom cvijeta naranče (90 g)
Sapun s profinjenim mirisom cvijeta naranče nježno štiti kožu bez isušivanja.

IMG-20170125-WA0007.jpg
Le Petit Marseillais šampon s karite mlijekom i medom (250ml)
Služi za prehranu suhe i oporavak duge kose. Kose će biti intenzivno njegovana, oporavit će se od korijena do vrha. Iz dana u dan, kosi će se vraćati izgubljena mekoća i sjaj.

img-20170125-wa0002
Le Petit Marseillais regenerator za suhu i oštećenu kosu s karite mlijekom i medom (200 ml)
Nanosi se na kosu nakon šampona i ostavlja da djeluje 1 minutu te se ispere.

img-20170125-wa0005
Rok uporabe za sve proizvode je 12 mjeseci od otvaranja.

Sad je red na meni da isprobam ove preparativce i javim vam dojmove.

Kupujete li i vi poklon pakete za poklone? Imate li neke koje uvijek kupujete ili poklon paket ovisi o tome kome je namijenjen i afinitetima te osobe?
Slobodno ostavite komentar 🙂

 

4 thoughts on “Ideja za poklon paket

  1. Moj favorit od LPM gelova je definitivno ovaj bijeli sa cvijetom naranče, iako me je LE Karite također osvojio na prvu. Šamponi mi baš ne odgovaraju ali zato regenerator se super ponaša prema mojim suhim vrhovima.

    Liked by 1 person

    1. Dosad sam samo koristila njihove gelove za tuširanje i odlični su mi, a sad je vrijeme da se bacim i na druge proizvode 😛
      Na koji regeneratoj misliš? I moji vrhovi su dosta suhi pa… baci prijedlog za regenerator 😉

      Like

  2. Meni je najjednostavnije za poklon kupovati ovakve gotove poklon pakete, a i takve najviše volim dobivati. Ne razbijam previše glavu i ne lutam po drogerijama.

    Like

Leave a Reply

