PREPARATIVA

Moja rutina njege kose + savjeti zlata vrijedni

Kad nekoga upoznajemo ili s nekime razgovaramo izdvojila bih tri ključne „točke“ na licu na koje obraćamo pažnju, a to su oči, osmijeh i kosa. Nije ni čudo onda što sve želimo savršenu kosu. Sve žene su se u nekoj fazi svog života susrele s najgorom verzijom svoje kose. Mnoge su promijenile na desetke boja i frizura samo kako bi pronašle onu savršenu. A što krasi savršenu kosu, nego epiteti poput njegovana, nahranjena, čvrsta, sjajna.
I ja stremim ka tim „visinama“ na svoj način. Korištenjem proizvoda koje smatram najboljima za svoju kosu i njegom koja joj najbolje odgovara. Pri odabiru preparata za njegu vodim se svojim potrebama te onime što mi ti preparati nude.

Za početak ću vam reći s kakvom ja to kosom raspolažem. Imam dugu smeđu posvijetljenu kosu (s Loreal Casting Sunkiss Jelly gelom. Ukoliko želite, mogu napisati svoje iskustvo posvetljivanja kos.). Na suncu je više plavkasta tj. žućkasta, a pod umjetnim svjetlom je smeđa. Potkrijepljujem to slikama ispod.
1485956983804
Dakle, duga, (ne u potpunosti) ravna kosa slamnatih i ispucalih vrhova te tjemena koje se jako brzo masti. Količina kose koju je imam je primjerena za troje ljudi i svo troje bi imali gustu i čvrstu kosu, što u jednu ruku i je super, jer znam da bi dosta djevojaka, koje imaju izrazito tanku i slabu kosu, ubile za ovo što ja imam, no moja mala glavica nije baš na „ti“ s ovom količinom, no što je, tu je.

Već sam pisala dva članka na temu njege masne i ispucale kose. Ponovit ću samo ključne stvari, a ako vas zanima više, pročitajte članke kako biste bili upućeniji u daljni tijek članka (za članak o masnoj kosi kliknite OVDJE, a za članak o slamnatoj OVDJE).

Krenit ću s tim, kako se rješavam masne kose tj. masnog tjemena, jer za tu svrhu ne upotrebljavam niti jedan preparat.
Tri su ključne stvari koje (ne)radim:
1. Kosu perem svakih 5-6 dana, jer je poznato da što je manje peremo to se manje masti. Provjereno djeluje.
1485957072187
Na slici je prikazan središnji dio kose. Naravno da je tjeme masnije.

2. Koristim češalj, a ne četku. Još jedan trik, kojim se sprječava brzo mašćenje. Češalj ima veću dodirn površinu s kosom, a što se više kosa dodiruje češljem, prstima… to se brže masti. Kod korištenja češlja postoji jedan veiki nedostatak, a to je da vam češalj čupa kosu, ako vlasi nisu razdvojene, no ja nemam problema s tim, jer je tretiram Gliss Kur regeneratorom u spreju za lakše raščešljavanje kose, a i na vrhove nanosim Olival ulje za kosu od avokada, tako da kosa bude toliko glatka da češalj samo klizi kroz nju.
3. Nastojim kosu čim manje češljati (1-2 puta dnevno), ne dirati je rukama, 500 puta vezati kosu, praviti punđe i ostale frizure i frizurice. Uglavnom, što manje kontakta ruku i kose.

Nisu to neke mudrosti, to svi znamo, no često se toga ne pridržavamo, iako nije teško.

Što se slamnatosti i ispucalih vrhova tiče, tu u igru ulazi 6  preparata. Budući da kosu rjeđe perem, nastojim da je tada maksimalno obnovim, učinim mekanom, glatkom i sjajnom. Iako je preporučljivo koristiti sve proizvode od istog prizvođača (poželjno i iz iste linije), jer tada daju maksimalan učinak, ja koristim dva proizvođača (linija Gliss Ultimate Repair i Olival šampon i ulje za kosu od avokada), jer se savršeno nadopunjuju.
1485979914506
1485979928199
1485979977318

Moje  pranje kose se sastoji od nekoliko koraka:
1. Započinjem s nanošenjem šampona Gliss Ultimate Repair (namijenjen suhoj i jako oštećenoj kosi) na mokru kosu, temeljito ga  utrljam na području tjemena, jer nema svrhe puno obraćati pažnje vrhovima, kad će ionako šampon sklizniti do njih, a i tjeme zna biti problematično zbog peruti i nečistoća te mu se stoga treba pridati najveća pažnja.
2. Nakon ispiranja šampona slijedi nanošenje regeneratora Gliss Ultimate Repair jednoliko po cijeloj kosi, jer želim obnoviti vlasi od tjemena do vrha.
3. Kad isperem regenerator, kombiniram dvije opcije. Ili nanosim Olival šampon od avokada (skupna recenzija s Olival uljem za kosu od avokada OVDJE) ili Gliss Kur kuru (recenzija OVDJE). Kad nanosim Olival šampon, koji je idealan za oštećenu i slamnatu kosu, nanesem ga po cijeloj kosi, uzmem češalj i raščešljam kosu kako bih šampon stigao do svake vlasi i isperem ga. Ako koristim kuru, nanesem ja ne cijelu kosu, pustim da djeluje minutu i isperem. Nakon korištenja kure kosa se puno lakše raščešljava.
1485979953675
1485979889193
Kosu najčešće sušim fenom, jer se moja kosa ne može osušiti prirodnim putem (osim preko ljeta) zbog količine. Nakon sušenja kose, a i svakog dana prije prvog češljanja, na vrhove nanosim jednu pumpicu Olival ulja za kosu od avokada te koristim Gliss sprej za lakše raščešljavanje (recenzija OVDJE).

Nadam se da sam vam pomogla i da ćete iskoristiti neke dijelove moje rutine koje odgovaraju i vama.

Kako izgleda vaša rutina njege kose? Koje preparate koristite?

Slobodno ostavite komentar 🙂

6 thoughts on “Moja rutina njege kose + savjeti zlata vrijedni

  1. Ajme kosa ti je predivna *_* Nasmijala sam se na ovo da imaš kosu za tri ljudi, ali znam da nisam jedina. Moja je isto bila takva pa sam je par puta stanjivala, ali i dalje je gusta, a još gore živa, ne mogu je ukrotiti. Gliss sprej za rašćešljavanje pišem na wishlistu 😉

    Liked by 1 person

  2. Imam isti problem, gustu kosu, masno vlasište, suhe vrhove koje dodatno isušujem kovrčanjem kose sa difuzorom. Češljam se jednom tjedno zbog velike količine pjene koju nanosim na kosu da bih imala lijepo definirane kovrče, tu mi je spas u Baleinom šamponu za dubinsko pranje. Prije pranja obavezno nanosim topli pakung od kokosovog, ricinusovog i arganovog ulja. Nakon pranja na vrhove Avonov leave in tretman s arganovim uljem.

    Like

Leave a Reply

