prvi dojmovi

Prvi dojmovi – veljača

#4 Biobaza Winter deo roll-on – Sandalovina
Biobazini deo roll-onovi su specifični zbog svojih prirodnih, izrazito intenzivnih, ne svima dragih mirisa. Meni je Biobaza vrh što se deo roll-onova tiče, jer sam velika ljubiteljica prirodnih, a ne tzv. sintetskih mirisa, a i jako mi se sviđa preslatko valjkasto pakiranje. Hrvatski i 99% prirodni proizvod, bolje ne može. Koristila sam već nekoliko Biobazinih deo roll-onova, a ovoga puta sam se odlučila za Winter deo roll-on od sandalovine, jer je to limited edition “posvećen” hrvatskom skijanju. Jako je intenzivnog mirisa sandalovine, što meni ne predstavlja nikakav problem, dapače, sviđa mi se i satima se zadržava na koži pružajući joj svježinu tijekom dana. Teško da će vam miris znoja “isplivati na vidjelo” zbog jako intenzivnosti samog roll-ona. Jedina negativnost, po meni, je ta što preveliko količina roll-ona iscuri tijekom nanošenje. Mnogima će i preintenzivan miris biti odbojan, ali kažem da će svako ko volim prirodne mirise biti oduševljen.
1486482982747

#3 Gliss Milion Gloss regenerator za kosu bez sjaja
rsfNije za skrivati da volim Glissove proizvode i da često posežem za njima. Regenerator namijenjenoj beživotnoj kosi bez sjaja je vrlo brzo pronašao mjesto u mojoj njezi kose. Ambalaža je prepoznatljivog oblika, plavo-zelenkaste boje, veličine 200 ml. Tekstura je nešto rjeđa nego kod Ultimate Repair regeneratora i samim time se lakše nanosi na kosu . Svjetlo plave je boje, lijepog, ne preintenzivnog mirisa, baš mirisa kakav većina žena želi imati na kosi, no problem je što miris ne ostaje na kosi nakon ispiranja. Također, regenerator olakšava raščešljavanje kose i to mu je veliki plus, jer uistinu djeluje. Da je kosa sjajna nakon korištenja, pa i ne baš, ali je mekana i lako se raščešljava, tako da mu dajem palac gore. I da, najidealnije ga je upotrebljavati u kombinaciji s istim takvim šamponom (Million Gloss), kako i ja to činim.
1486751663880
#2 Bellesa Gel za tuširanje – Badem i mlijeko
Hrvatski proizvod, koji možete kupiti u NTL prodavaonicama, meni je zapao za oko jer je naš. Nisam se još susrela s ovom markom i bilo je vrijeme da je probam. Idealnije od nježnog šampona s dodatkom bademovog ulja i mliječnog proteina nije moglo. Gel za tuširanje je namijenjen suhoj i normalnoj koži, dolazi u pakiranju od 300 ml i roka trajanja je 12 mjeseci. Vodenaste je, blago uljaste teksture i prljavo bijele, prozirne boje. Blagog, njegujućeg mliječno-orašastog mirisa. Drugačije riječima opisati ne mogu, ali je miris uistinu takav. Jednom riječju, nježan. Gel za tuširanje se zbog vodenaste teksture lako nanosi na tijelo i nakon ispiranja se mirisu gubi svaki trag. Krajnji rezultat nije ništa poseban. Dobije se hidratizirana koža bez nečistoća, kao i sa svim drugim šamponima. No meni je miris divan i to me privuklo ovom gelu. Ako netko voli opisani miris, neka ga svakako proba.
1485794878638
#1 48 zaštitna krema za ruke

Vjerujem kako ste do sada već mogli shvatiti kako volim kreme za ruke, jer volim da mi ruku budu njegovane i fino mirišu. Danas ću vam prenijeti svoje dojmove o kremi koja dolazi u tubi od 125 ml (sa 25 ml gratis). Proizvođač navodi da stvara na koži zaštitni sloj, koji štiti od štetnih tvari i nečistoća. Odnos mililitraže i cijene je jedan od glavnih prednosti ove kreme. Krema je ne prevelika tako da stane u svaku torbu, ako je želite ponijeti sa sobom. Lako se istiskuje iz tube i razmazuje po rukama, potrebno je par minuta da se upije i ne bude ljepljiva, stvara osjećaj glatkih ruku, blagog je, lijepog  mirisa kreme, koji s vremenom nestane. Sve u svemu, zadovoljna sam kremom i njenom funkcionalnosti, a budući da je ima puno, dugo će trajati, osobito meni, koja u isto vrijeme isprobava i koristi i puno drugih krema.
1485794658439

5 thoughts on “Prvi dojmovi – veljača

  1. Ova krema me podsjeća na djetinjstvo, svi u mom okruženju su je koristili. Nemam problema sa kožom ruku pa je meni ipak nekako masna i teška, sporo mi se upija pa radije posežem za laganijim hidratantnim kremama za ruke.

    Like

Leave a Reply

