PREPARATIVA

Gliss vs Balea kura za kosu [usporedna RECENZIJA]

Nedavno sam se po prvi put susrela s kurom za kosu. Bila je to Baleina 1-minutna kura za suhu i ispucanu kosu – breskva i kokos u malom pakiranju od 25 ml, o kojoj sam vam prenijela svoje dojmove (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2017/01/03/prvi-dojmovi-sijecanj/).
1486555592556.jpgToliko me oduševila da sam morala pronaći kuru i u full size pakiranju kako bih je mogla češće koristiti. Prilikom bezazlenog posjeta Mulleru i sasvim neplanirane kupnje, a takve kupnje uvijek najviše urode plodom, nabasala sam na Gliss kur kuru za kosu po sniženoj cijeni od 24 kn (inače 36) i morala sam je imati.

1486555446174.jpg
1486555861901.jpg
Nakon što sam Gliss kuru isprobala dvaput, kao i Baleinu, jer sam je za toliko puta i imala, odlučila sam vam prenijeti svoje prve dojmove u vidu usporedne recenzije ove dvije kure.
Kure su vrlo različite i osim njihove primarne funkcije hranjenja i njege kose nemaju puto toga zajedničkog, stoga ću i prvo kreniti sa sličnostima.

Sličnosti:
Obje kure su jednominutne, što znači da se nanose na mokru kosu i ostavljaju jednu minutu da djeluju. Hrane kosu, njeguju je, čini je svilenkastom, mekanom i lepršavom, no svaka na svoj način.

Razlike:
Osim očite razlike u veličini proizvoda, razlikuju se po mirisu, teksturi, nanošenju i količini potrebnoj za cijelu kosu.
Što se mirisa tiče, Baleina kura je slatkastog, voćnog mirisa, koji se ne zadržava na kosi nakon ispiranja i sušenja, što i nije veliki nedostatatk s obzirom da za sobom ostavlja predivnu svileknastu i mekanu kosu.
baleaGlissova kura ima miris jednak ostalim proizvodima iz te linije proizvoda (Ultimate repair). Miris je intenzivniji, nije ni cvjetni , ni voćni, nego baš specifičan za cijelu tu liniju. Meni je predivan, njegova intenzivnost mi odgovara, miris kraće vrijeme ostaje na kosi nakon sušenja, tako da mi to nije neki veliki plus u usporedbi s Baleom. Kosa je nakon nanošenja mekana i lepršava te se lakše raščešljava.
Baleina kura zbog vodenastije teksture  se znatno lakše nanosi na kosu nego Glissova, koja ima teksturu regeneratora (malo gušću) i zapravo mi to nije po volji, jer ako želim koristiti regenerator onda uzmem regenerator, a ne kuru, no u ovom slučaju to kao da su dvije iste stvari tj. tekstura im je ista i jednako „teško“ se nanose na kosu, potrebna je veća količina kako bi kura došla do svake vlasi, dok se Baleina vrlo lako nanosi (poput malo gušćeg šampona) omogućujući lagan dolazak do svake vlasi.
1485979889193-1

  Balea Gliss
Omjer cijene i kvalitete + +
1-minutno djeovanje + +
Miris kure + (voćni, slatkast) + (jednak ostalim proizvodima iz iste linije)
Miris ostaje nakon ispiranja + (vrlo kratko)
Tekstura + (rjeđa) -(gušća, poput regeneratora)
Mekana, svilenkasta kosa + +

Sve u svemu, Glissova kura me nije oduševila na prvu. Iako je sasvim funkcionalna i korektno obavlja svoj posao te ima divan miris, tekstura mi je sve to pokvarila. Otežano „pokrivanje“ cijele kose i potrebna veća količina su definitvno smanjile moj entuzijastičan pristup toj kuri. Stoga u ovom usporednom dvoboju, Balea je odnijela pobjedu. Više mi odgovara kako se ponaša prema mojoj kosi.
No to su samo prvi dojmovi. Možda mi se mišljenje o Glissovoj kuri promijeni nakon duže korištenja. Vidjet ćemo…

Ocjena: Gliss – 3.5
Balea – 4.5

Cijena: Gliss 36 kn (full size pakiranje 200ml)
Balea 4.5 kn (malo pakiranje 25ml)

Jeste li i vi probale neku kuru? Kakav je dojam ostavila na vas?
Kako vam se sviđa ovakav način usporedne recenzije?

Slobodno ostavite komentar 🙂

One thought on “Gliss vs Balea kura za kosu [usporedna RECENZIJA]

Leave a Reply

