PREPARATIVA

Trenutni must have – maske za lice [RECENZIJA]

U zadnje vrijeme maske za lice su postale vrlo popularne i jedan od must have proizvoda svake blogerice i to po mogućnosti u što većem broju. Mene nije trebalo puno nagovarati da se i sama pridružim ovom trendu, hiru, a ponajmanje potrebi.  No dobro, trendovi su tu da se (ne)slijede. I da, prvotno je u planu bilo da s dečkom isprobavam maske, jer da, i to je sad in, da se i dečki packaju tim maskama pa… No obostrana bolest nas je spriječila u tome, tako da sam se na kraju sama uhvatila u koštac s njima. Odabrala sam i isprobala dvije Baleine maske, jednu od lavande (Balea opuštajuća mousse maska za lice – lavanda, a drugu s bijelim čajem i trešnjom (Balea maska za lice – bijeli čaj i trešnja). U nastavku pročitajte moje dojmove.
1486635650674Obje maske dolaze isto zapakirane , u pakiranju 2x8ml (=16 ml), što znači da ih imate za 2 korištenja, a 8 ml je i više nego dovoljno (čitaj: previše) za jedno korištenje i trebaš imati stvarno veliko lice da ti ova količina ne bude dovoljna. Ja bih, osobno, masku podijelila na 4 dijela, a ne na 2. Obje maske su namijenjene za svaki tip kože. Namjerno nisam uzela maske za suhu kožu, kakva je moja, jer sam htjela vidjeti kako će se ove maske ponašati prema mom licu i jesu li uistinu primjerene za sve tipove kože pa tako i za suhu. Rok trajanja je otisnut na svakom pakiranju i maske traju po nekoliko godina.
1486635112846Za početak idu kratke upute stavljanja maski. Maska se nanosi ravnomjerno, u debljem sloju na očišćeno lice, izbjegavajući područje oko usta i očiju te se ostavi da djeluje 10-15 minuta, nakon čega se ostatci maske uklanjaju papirnatom maramicom (ne vodom!). Smiju se koristiti 1-2 puta tjedno.

1486635402880Započet ću s mousse maskom od lavande, jer sam nju prvu isprobala. Maska je blijedoljubičaste boje i intenzivnog, opuštajućeg mirisa lavade. Dakle, lavanda, lavanda i samo lavanda. Miris me baš podsjeća na prirodu, ljeto i more. To su neke od prvih asocijacija koje povezujem s mirisom lavade, morskim ugođajem koji mi ona donosi, i što reći nego, ljeto nam se vratilo (barem nakratko). Tekstura je kremasta, gušća (pod prstima), lako se nanosi na lice i razmazuje te se pritom zahvati i sva kosa oko lica. Vjerujem da nisam jedina kojoj se to događa. No ako zanemarimo moju (ne)sposobnost stavljanja maske, 8 ml je puno i stvarno se može stvoriti debeli sloj, koji širi intenzivan miris i van područja mog lica. Na početku sam osjećala blago zatezanje lica, koje s vremenom nestane. Tijekom 10-15 min, koliko se maska drži na licu, veliki dio maske se upije u lice i vrlo mali dio ostaje na maramici nakon brisanja, što me pozitivno iznenadilo.
1486635621044Miris lavande ostaje na licu satima nakon skidanja, koža je glatka, mekana i mirišljava. Super, jeftin proizvod, idealan za popodnvena opuštanja i njegu lica.

Ocjena: 4.5
Cijena: 6.90 kn

1486635388940Maska s bijelim čajem i trešnjom je bijele boje, nešto rjeđe teksture nego maska od lavande te se samim time lakše razmazuje na lice. Miris je ajme! Znate onaj prepoznatljiv „barbie“ slatkasto-voćni miris svih parfema za djevojčice? Ja se godinama nisam s njim susrela, a sad me bacio u trans i vratio u djetinjstvo. Savršenstvo. Omiljeni miris svake djevojčice u novom ruhu, ruhu maske za lice.Vrijedi sve isto kao i za masku od lavande, od stavljanja, držanja i skidanja maske, do glatke, mekane i satima mirišljave kože.
1486635551265Ocjena: 5
Cijena: 3.90 kn

1486635181179Obje maske su me oduševile i kada bih vam morala preporučiti samo jednu, ne bih to mogla učiniti bez da vam postavim glavno pitanje.
Fali li vam more ili povratak u djetinjstvo? Kad odgovorite na ovo pitanje, sami ste si preporučili savršenu masku.

Jeste li već probale neke maske za lice? Jesu li vas se dojmile? Koju biste mi iduću preporučili (malo sam se navukla na njih)? 😛

Slobodno ostavite komentar 🙂

5 thoughts on “Trenutni must have – maske za lice [RECENZIJA]

Leave a Reply

