PREPARATIVA

Borba protiv neugodnih mirisa – Deo roll-onovi [RECENZIJA]

Danas, u užurbanom svijetu u kojem živimo, kad u jednom trenutku trebamo biti na deset različitih mjesta, kad smo u pokretu 24/7, borba protiv vlastitih neugodnih mirisa je neophodna. Potrebno nam je nešto što će naše mirise nastale konstantnom pokretljivošću neutralizirati i dati nam svjež miris tijekom cijelog dana. Deo roll-onovi se nameću kao logično rješenje.
Roll-onovi koji mi najčešće pomažu u borbi protiv same sebe i hrpe obaveza, koje me dovode u ne baš svježe stanje, su Baleini. Iako nemam jedan, najsavršeniji roll-on, koji stalno kupujem, imam nekoliko omiljenih (slika ispod) koje volim s vremena na vrijeme vrtiti u krug i koristiti, ovisno o raspoloženju i mirisu koji taj dan želim osjetiti na sebi.
1486503444092
Trenutno su kod mene dva aktualna, Extra Dry (rozi) i Sensitive (plavi).
1486482854843Oba dolaze u prepoznatljivoj plastičnoj ambalaži s čepom na odvrtanje ispod kojega se krije kuglica, koja služi kao aplikator. Prilikom pokreta pod pazuhom, kuglica se okreće i određena količina roll-ona se ostavlja na koži. No svi ste s tim principom upoznati.
1486482833473Pakiranja sadržavaju 50 ml proizvoda. Rok trajanja je označen na pakiranju, no većinom traju godinama (2-3). Prva stvar koja će vas privući kod svih Baleinih proizvoda pa tako i kod roll-onova je vrlo niska, za sve prihvatljiva, cijena.

Oba roll-ona, rozi i plavi, djeluju tijekom 48 sati i bez alkohola (etanola) su. Razlikuju se samo po mirisu. Rozi je cvjetno-slatkasto nježan, neutralan, ženstven, dok je plavi nešto intenzivniji, jači, manje ženstven  i više „sportski“. Dakle, osim mirisa, sve ostale karakteristike su im zajedničke.
1486482722210
1486482735746Pozitivne strane su brojne. Počevši od cijene te omjera cijene i kvalitete, zatim slijede lijepi, ugodni mirisi, koji se na koži zadržavaju satima nakon nanošenja. Definitivno ne možemo govoriti od 48-satnoj zaštiti, ali 6-7 (i više) sati su postojani, ovisno o poslu koji radimo i koliko se znojimo. Količina od 50 ml je tipična za roll-onove tako da, kao i svi ostali, traju nekoliko mjeseci (mjesec-dva-pet, opet sve ovisi od osobe do osobe).

No naravno da uz sve pozitivne strane, postoje i one koje bih radije da ne postoje. Za moj ukus, previše roll-ona izlazi van i onda se zna dogoditi da mi pazusi „plivaju“ u toj mirišljavoj tekućini, a to nikako nije lijep osjećaj. Stoga vrlo malo roll-ona nanosim, jer je i mala količna dovoljna da on pokaže svoju funkciju i daje svjež miris satima. Također, roll-on je potrebno nanijeti na čistu kožu, jer ako se nanose na već i malo uznojenu kožu znaju biti dosta ljepljivi, a samim time i stvarati neugodu pod pazusima.

Sve u svemu, zbog vrlo niske cijene, uvijek će se rado pronaći u mojoj šoping košarici. Također, široki raspon mirisa uvijek dobro dođe za nas neodlučne, koji želimo danas mirisati ovako, a sutra onako. Iako više preferiram prirodne mirise, kakve Biobaza nudi, nisu ni ovi loši. I temeljna svrha, zaštita, je ispunjena u potpunosti. Neke negativnosti koje ovi roll-onovi imaju, imaju i drugi. Kod svakog me nešto smeta, nešto bih promijenila, jer mi nije u potpunosti po mjeri. Još uvijek sam u potrazi za savršenim roll-onom, a do tada su mi Baleini dobar nadomjestak.

Ocijena: 4
Cijena: 8.90 kn

Koristete li i vi Baleine deo roll-onove ili neke druge?

Slobodno ostavite komentar 🙂

3 thoughts on “Borba protiv neugodnih mirisa – Deo roll-onovi [RECENZIJA]

    1. Uh… ponekad se i ja nađem u takvoj situaciji, osobito ljeti :/ no valjda nam je svima tako, svako se s tim nosi na svoj način i nitko nije u potpunosti zadovoljan :/
      Za SANEX sam čula i čini mi se dosta dobar, iako ga probala nisam pa govorim iz (pročitanih) iskustva drugih
      A da probaš s Biobazinim, ako voliš intenzivne prirodne mirise, meni su super 😀

      Like

Leave a Reply

