Uncategorized

Jeftini kistovi s eBaya za svakodnevno šminkanje

Do prije više od dvije godine, dok još nisam bila toliko zagrižena za šminkanje, isprobavanje i korištenje hrpe dekorativaca na nekoj višoj razini, višoj od onoga što mi je bilo potrebno za vlastito šminkanje za izlaske i posebne prigode, naručila sam si preko eBaya set od 32 kista za šminkanje. Tada mi se to činilo idealnim za nekoga kome je šminkanje rijetka, ali ne i strana pojava.
Puder, rumenilo, sjenilo… sve to možemo nanijeti prstima, no to tako ne radimo, zar ne? I zato su svima potrebni kistovi. Vjerujem da ste upoznate s cijenom kistova i da vam baš nisu pristupačni, ako ih ne planirate koristiti na dnevnoj bazi. Kupiti jedan nije dovoljno, pa čak niti 5, jer  postoji jako puno kistova za različite namjene i jednostavno ne možete jedan upotrebljavati za sve.

Stoga vam iz prve ruke toplo preporučujem set od 32 kista, koji sam kupila za 40-ak kuna prije 2 godine i još uvijek ga koristim.  Nažalost sad taj set ne pronalazim na eBayu, ali postoje i setovi od 15 ili 20 istih takvih kistova, različitih boja i cijene oko 26 kn (za 20 kistova) (link: http://www.ebay.com/itm/20Pcs-Makeup-Brush-Set-Powder-Foundation-Eyeshadow-Eyeliner-Lip-Cosmetic-Brushes-/322342337374?var=&hash=item4b0d19bb5e:m:mCgqEzGMe9k8gl7KiGRQJSw). Nije to link preko kojega sam ja naručila, ali samo da vam pokažem primjer takvog seta, a i kad kliknete na link pojavit će vam se i drugi srodini setovi tako da imate veliki izbor.

Moj set više nije u kompletu, tako da vam ga nažalost ne mogu pokazati u punom sastavu. Kistovi mi se nalaze na dvije lokacije, u Zagrebu i doma, neke sam podijelila, druge pak izgubila, a 2-3 su se i raspala.
1487264488773
14872644359261487264455684.jpg
Uz to ću reći da još dio kistova nisam ni upotrijebila tj.skinila zaštitnu foliju, jer ima nekoliko duplikata.
1487264358013.jpg
Još jedna važna stvar, koja me ljuti već jedno vrijeme, je ta da viđam da se upravo ovaj set kistova kupljen po 40 kn, prodaje po stranicama na fejsu pod naslovom „Akcija“, „Super ponuda“ za „samo“ 100 kn. Kistovi jesu super, ali daleko od toga da vrijede 100 kn. Sigurno su i na eBayu precijenjeni, a kamoli na tim stranicama. Nije moja ljutnja usmjerena samo na cijenu kistova (koja je više nego dvostruka),  nego i na sve ostale stvarčice bilo beauty ili ne, koja je na eBayu mizerna, a na nekim stranicama se diže u nebesa. Da nema ljudi koji ne kupuju preko tih stranica, ona ne bi opstale, a koliko vidim, dobro im ide. Uglavnom, poanta svega ovoga je da stvari koje pronađete na takvim stranicama, pokušate pronaći na eBayu (jer i oni tako rade) i onda si kupite istu stvar po znatno nižoj cijeni.

Nadam se da ćete me poslušati i uštediti si koju kunicu.

Kupujete li preko eBaya ili preko nekih drugih stranica? Ako kupujete preko drugih stranica  i smatrate ih povoljnim i kvalitetnih, ostavite link komenatar, tako da jedni drugima pomognemo.

Slobodno ostavite komentar:)

8 thoughts on “Jeftini kistovi s eBaya za svakodnevno šminkanje

  1. Oo da. Kupujem s eBaya i te kako.
    Ja kupila set od 20kom za 2$ sa stranice Enjoyuors. Bilo na akciji i ja uzela. A ono.. Ok su ali ima i boljih.
    Imam kopije Jessup kistova. 10 kom samo 5$. Odlicni su.
    Prosli petak sam narucila prave Jessup kistove. Bili na akciji tj snizeni. Samo 21$ 20 kom. I ovalne kistove sam kupila. Set od 10 kistova plus pripadajuci stalak za 16$. Narucila sam i “fan” kistove za highlighter. Pa i kabuki kistove. Ma svasta sam ja prosli petak nakupovala haha. Uzivam u tome. eBay je zakon.
    E a, zatim i spuzvice za puder imam s eBaya.
    Ma puno toga 😉

    Liked by 1 person

      1. Jesam.. kupujem od 01 mj 2013 aktivno. Nekad vise nekad manje..
        Ali volim kupovati na eBayu. Svega se nađe, a svasta mi svi (muz moj, brat, kum) narucujemo. Svi narucuju preko mene jer im se ne da otvarati svoj racun 😂 ali svima preporučujem da ako hoce za jeftine pare nešto kupiti- samo odu na eBay ili sl.stranicu.

        Liked by 1 person

  2. U pravu si i potpuno se slažem s tobom.Ja sam si preko ebay-a puno toga nakupovala od pribora za izradu torti pa sve do potrepština za nail art i kad vidim da se isti ti proizvodi prodaju po vrtoglavim razlikama pol 12 mi je i iz principa ne bih kupila.Kad se radi o potrošnim stvarčicama radije odabirem ebay

    Liked by 1 person

Leave a Reply

