DEKORATIVA · PREPARATIVA

Četverodnevno putovanje – Što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici? – SAVJETI

Zadnjih dana sam nestala s bloga. Nije me baš bilo ni na društvenim mrežama, izuzev kratkog „zalijetanja“ na instagram, a razlog tome je zasluženi odmor o kojem ćete više saznati narednih dana kada svoje dojmove pretočim u riječi, a riječi u prvi travel članak.
Ovaj članak o proizvodima, koje sam nosila sa sobom, imala sam u planu napisati prije puta no nekako se spremanje odužilo, a i uzbuđenje je bilo veliko, tako da nekako pao u drugi plan. Sad je došlo vrijeme za pogled u moju kozmetičku torbicu u nadi da će i vama pomoći, ako planirati negdje na kraći put, bilo poslovni, bilo da idete na odmor, u posjet rodbini ili prijateljima.
Ključ kratkih putovanja je ponijeti dovoljno, a ipak ne previše, kako odjeće i obuće, tako i preparative i dekorative. Tih nekoliko dana se ne trebate odreći komfornosti doma, ali naravno da neće ponijeti sve što i doma koristite, jer bi u tom slučaju govorili o kozmetičkim torbicama, a ne torbici. Iako sam ja dvije nosila, jednu za preparativu, a drugu za dekorativu, dekorative je bilo jako malo, tako da sam komotno mogla ponijeti i samo jednu.
IMG_20170302_155854.jpg
Torbica za preparativu

img_20170302_160531
Torbica za dekorativu

Kod kraćih putovanja, značajnu ulogu igraju i putna pakiranja. Ja sam ih imala nekoliko i uvelike su mi smanjili težinu i zauzimanje prostora.
Dakle, prije samog puta, trebate imati viziju onoga što vam treba, a što ne, ovisno o tome gdje idete. Ukoliko idete u posjet prijateljima, znate da će tamo biti sapuna, šampona, paste za zube… pa onda možda nećete morati to nositi sa sobom, ako se tako s njima dogovorite, iako je uvijek i svagdje preferiram imati sve svoje. Dakle, važna je lokacija i broj dana te prema toma pravite svoj plan. Definitvno ne treba nositi previše stvari, jer se vama, kao i meni, nebrojeno puta dogodilo da se 70% ponesenih stvari nisu ni taknule. Na greškama se uči, stoga ću ja pisati o neophodnih kozmetičkim stvarima kad idete u hotel na temelju mog primjera.

Preparativa:
IMG_20170302_160053.jpg
IMG_20170302_160143.jpg

Za početak su tu četkica i pasta za zube. Nema se tu što filozofirati. Iako to nisu kozmetičke stvari, neophodne svakako jesu. Zatim slijedi gel za tuširanje, jer je higijena pola zdravlja. Kod mene je to bio Le Petit Marseillais kremasti gle za tuširanje s ekstraktom cvijeta naranče, kojega sa  ujedno i testirala. Ako idete na kraće vrijeme, možda vam šampon za kosu ni neće trebati, ali ja sam ponijela Dove šampon s uljem makadamije, jer ja pakiranje malo (50 ml), a i testirala sam ga. Što se njege kose tiče, ponijela sam i Gliss Ultimate Repair regenerator u spreju za lakše raščešljavanje i također ćete moći o njemu uskoro čitati. I iako doma koristim puno više preparata za kosu, ovoga puta sam to morala srezati samo na najosnovnije.
IMG_20170302_160206.jpg
Budući da bez losiona za tijelo ne mogu zamisliti tuširanje, sa mnom sam ponijela Avon-ov Little Black Dress losion, koji mi je stigao dan prije puta i oduševio me na prvu. Ne prestajem ga koristiti, tako da ću vam i o njemu pisatii još jedan Avon-ov novitet,čiji miris priziva proljeće, sprej za tijelo od orhideje i borovnice, me pratio na putovanju. Dakle, kao što vidite, puno je noviteta zadnjih dana bilo sa mnom. Samo sam njih koristila i jedva vam čekam prenijeti svoje dojmove o svakom od tih proizvoda.
IMG_20170302_160225.jpg
Za lice sam koristila svoju omiljenu Afrodila Oliva kremu (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/12/29/najsavrsenija-mazalica-za-lice-recenzija/). Za skidanje šminke, koji gotovo nisam ni koristila, koristila sam putno pakiranje Biobazine 3u1 Kreme za uklanjanje make-upa, čišćenje i njegu lica (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2017/01/26/biobazinom-malo-cudo-recenzija-objava-dobitnika-darivanja/ ).
IMG_20170302_160259.jpg
U ruksaku su se nalazile stvarčice, koje su mi trebale u svakom trenutku biti na dohvat ruke, a to su Aveo dezodorans u spreju Pink Diamond u putnom pakiranju (50 ml) te Biobaza Deo Roll-on od sandalovine (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2017/02/07/prvi-dojmovi-veljaca/), Spoil with oil balzam za usne (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2016/10/27/prvi-dodir-s-prirodnom-kozmetikom-recenzija/) te vlažne maramice.
IMG_20170302_160331.jpg

Dekorativa:
Što se dekorative tiče, osnovnije ponijeti nisam mogla, a nisam čak ni sve poneseno koristila. Dekorativci koje sam koristila su: Avon True Supershock Volume maskara (recenzija uskoro), plump it sjajilo Avon-ove nove marke mark(recenzija uskoro), Wet n Wild ruž za usne u nijansi In the Flesh te Essence Stay All Day puder u nijnsi 15 soft creme (link: https://marieskitchenofbeauty.wordpress.com/2017/02/16/essence-trio-recenzija-objava-dobitnika-valentinovsko-darivanje/ ).
IMG_20170302_160509.jpg
Našlo se tu još ruževa, poput NYX tekućeg ruža u nijansi Prague, no nisu vrijedi spomena, jer ih koristila nisam.

Dakle, to bi bio neki minimum kozmetike, koja vam je potrebna, a da se ipak ne odričete svojih nekih navika i želja, poput mog losiona, koji je većini ljudi bespotreban i njegovo nanošenje smatraju ga gubitkom vremena , no ja bez njega ne želim. To je jedan od mojih must have proizvoda u kozmetičkoj torbici. Vjerujem da i vi imate neki „bespotrebni“ proizvod bez kojega ne možete.

Što uvijek nosite sa sobom kad idete na put? Što se nalazi u vašoj kozmetičkoj torbici?

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “Četverodnevno putovanje – Što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici? – SAVJETI

Leave a Reply

