PREPARATIVA

Lakše raščešljavanje kose – Gliss Ultimate Repair regenerator u spreju [RECENZIJA]

Bez obzira to to imale ravnu, valovitu, kovrčavu kosu ili kombinaciju navedenih, raščešljati kosu nije uvijek jednostavno. Zapravo, dat ću si za pravo i reći da nikad nije jednostavno, barem meni. Osjećaj bola, čupanje, buseni kose na češlju, u rukama, po sobi… svakodnevni su  prizori većini žena. I nosimo se s time. Stisnemo zube, odradimo to i kosu dovedemo u uljuđeni oblik. I idućeg jutra opet tako. Začarani krug.

Kako bih sebi olakšala muku češljanja kose već godinama koristim isti regenerator u spreju, a to je Gliss Ultimate Repair. Probala sam još neke Gliss-ove regeneratore u spreju (Million Gloss – plavi te Hyaluron+Hair Filler – ljubičasti) no nekako sam uvijek vraćala ovom, crnom. Regenerator dolazi u plastičnoj, prozirnoj, duguljastoj boci veličine 200 ml i roka trajanja 12 mjeseci. Tekućina je sivkasto-smećkaste boje s „pjenom“ na vrhu. Namijenjen je jako oštećenoj i suhoj kosi. Obnavlja je te je jača.
1488642561249
Korištenje regeneratora je i više nego jednostavno. Ja ga našpricam direktno na kosu, no možete ga pošpricati i na ručnik te ga ručnikom utrljati u kosu. Jednostavnije je odmah ga našpricati na kosu, po meni je bolji učinak, a i manje regeneratora je tada potrebno koristiti.
1488642619394
Dakle, regenerator koristim svako jutro za lakše raščešljavanje, ne masti kosu ,nego je čini mekšom, vrhovi su zaglađeniji i predivno miriše. Miris je intenzivan i jako dugo ostaje u kosu, tako da će vam kosa čitav dana imati ugodan miris, kao da se baš danas oprali kosu. Bit će svilenkasta i meka na dodir. Za moju dugu, gustu kosu dovoljna su 3-4 šprica (ako se tako kaže) da bih bez problema čitavu kosu mogla raščešljati. Samim time, regenarator se ne troši toliko brzo, a i kad već dođete do kraja boce, jednostavno ga nikako ne možete potrošiti. Beskonačan je. Vjerojatno glupo zvuči to što sam napisala da je beskonačan, ali tko god ga je probao tj. probao bilo koji Gliss-ov regenerator, znat će o čemu govorim. Kao da crpi zalihe iz nekog tajnog pretinca pa ga uvijek ima. Obožavam to.
1488642652534
Ovom regeneratoru u spreju ne pronalazim zamjerke. Odlično obavlja svoju funkciju, kosu raščešljavam bez muke i miris je savršen. Jača li kosu ili ne teško je reći, jer tu u i igru ulazi više faktora, počevši od toga kakvu kosu imam te koje još preparate, uz regenerator, koristim. Ono što je uočljivo i vidljivo je mirišljava, meka, svileknkasta kosa, koja se puno lakše raščešljava, a to od ovakog proizvoda i tražim.

Ocjena: 5
Cijena: 22 kn

Što vi koristite za lakše raščešljavanje kose? Jeste li već probale ovaj regenerator u spreju?

Slobodno ostavite komentar 🙂

12 thoughts on “Lakše raščešljavanje kose – Gliss Ultimate Repair regenerator u spreju [RECENZIJA]

  1. hej, koristila sam sve Gliss Kurove sprejeve i ovaj crni koji mi se od svih najmanje svidio. Može bit zbog mirisa koji mi nikako ne odgovara, ali stvarao je čudan sloj na kosi, izgledala je vrlo beživotno, slamnato, a opet masno, iako je friško oprana. Općenito mi cijela ta linija ne odgovara, šamponi su katastrofa. Isto tako sam primijetila da mi ne odgovara ono što većini odgovara, pa tako se nikako nisam pronašla sa Garnierovom micelarnom, Lorealovim Infallible puderom, Catrice HD puderom i tako dalje… 😀

    Liked by 1 person

    1. Baš si neka čudna biljka, kako bi se kod mene reklo 😛
      Ne odgovaraju ti baš stvari kojima je većina oduševljena. Gliss-ove šampone obožavam, a i Garnierova micelarna mi je omiljena, tako da… baš smo različite po pitanju što nam odgovara 😛 Ali neka, i to ima svoje prednosti, jer nismo svi isti i ne odgovaraju svima iste stvari
      Drži se ti onoga što tebi najviše odgovara 😀

      Like

  2. Već dugo mi je na WL od kad sam ga vidjela tu kod tebe 😉 imam neki balea serum za dugu kosu koji je u obliku ulja, ali nije mastan, nekako cudne konzestencije. Ali nakon što njega potrošim, definitivno kupujem ovaj.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

