DEKORATIVA

Povećajmo usne s novim Avon-ovim brendom – mark. [RECENZIJA]

Na tržištu se pojavio novi Avon-ov brend pod nazivom mark. Aktualni katalog je prepun proizvoda ove marke, tako da vjerujem kako će imati ulaz na velika vrata na kozmetičko tržište, jer sve što Avon ponudi, zbog dobrih cijena i kvalitete, lako dolazi u naše ruke. Iz prošlog kataloga, naručila sam si jedan set, koji je sadržavao Far Away parfem, Superschock volume maskaru i sjajilo za usne o kojem ću vam danas pisati. Sjajilo pod nazivom Plump it sjajilo za usne u nijansi Clear, a postoji još nekoliko nijansi.
mark.png
Pruža usnama puniji izgled, hidratizira ih te sadrži vitamine A, C i E. Dolazi u jako čvrstom, plastičnom prozirnom pakiranju, s bijelim plastičnim čepom i aplikatorom u obliku stožastog kista. Čitavo sjajilo je prekriveno crnom, zaštitnom folijom, koju se skida na točno određenom mjestu.
1488906626033S unutarnje strane zaštitne folije nalazi se sastav te ostale informacije o uvoznicima za različite zemlje te rok trajanja od 3 godine od datuma proizvodnje. Veličine je 7 ml.
1488906738088.jpgSad kad smo se upoznale s nekim osnovnim informacijama i vanjskim izgledom ambalaže, bacimo se na funkcionalnost.

Prije no što krenem s pisanjem svojih dojmova, moram vam reći da nisam ljubiteljica sjajila i gotovo ih nikad ne koristim, dapače, izbjegavam ih, jer nisam dijete. Meni su sjajila nekako za djevojčice i kao mala sam ih voljela, no sad to smatram bespotrebnim svjetlucanjem usana. Svojevoljno sjajilo ne bih kupila, no kako sam ga dobila u setu, odlučila sam se isprobati ga, jer navodno povećava usne. Da nije bilo te stavke, ne bih ga ni otvorila, ali me ovako zaintrigiralo.
Za početak, kad otvorite sjajilo, ono nema baš neki ugodan miris. Meni je nedefiniran, jer ga ne mogu usporediti ni sa jednim poznatim mirisom, a i malo „peče“ sluznicu nosa, ako ga dovoljno približite nosu. Nanošenje je jednostavno i odmah po nanošnju počnete osjećati lagano zatezanje usnica, što je meni, kad sam ga prvi put nanosila, izazvalo čudnu nelagodu, no kasnije sam se već priviknula pa mi je postalo normalno. Također osjećate blago peckanje i ljutinu mentola/peperminta. Usporedila bih taj osjećaj na usnama kao osjećaj u ustima kad stavite više ljutih žvaka istovremeno i imate osjećaj kao da vam usta „gore“. Upravo takav osjećaj imate na usnicama 10-ak minuta, a zatim nestane. Na usnama vam ostane sjaj, kao i kod svakog sjajila. Također, usne su cijelo vrijeme jako ljepljive. S vremenom se ta ljepljivost smanji, jer naravno da tijekom sati i sati nošenja, dio sjajila se nestane s usana. Ne isušuje usnice i pruža im hidrataciju tijekom cijelog nošenja. Što se povećanja usana tiče, razliku neku primijetila nisam. Ona možda i postoji, ali je toliko malena da se i ne primijeti. Vjerojatno sjajilo poveća usne, zbog tog peckanja i osjećaja zatezanja, ali je to onda na mikroskopskoj razini.
1488905744304.jpgI iako nisam fan sjajila, mislim da ću ovo čak i potrošiti, jer se vrlo brzo troši, a i imam gotovo 3 godine fore za to.

Ocjena: 3
Cijena: 25 kn (u aktualnom katalogu)

Koristite li i vi sjajila ili pak smatrate da su namijenjene djevojčicama? Jeste isprobale već neki proizvod brenda Mark?

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “Povećajmo usne s novim Avon-ovim brendom – mark. [RECENZIJA]

  1. Kad sam išla u srednju školu sjajila su nam jedino bila dostupna i sve cure iz mog razreda su koristile samo sjajila. Danas u eri mat ruževa i ostalih ruževa sa raznim završnicama ne bi mi palo na pamet koristit sjajilo. Ali rado sam pročitala post jer u školskim danima obavezno su se koristila i Avonova sjajila 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

