PREPARATIVA

Snježno bijela tuširalica [RECENZIJA]

Iako je zima još uvijek aktualna (kalendarski), snježne pahulje su daleko iza nas, no bijela boja nas i dalje asocira na snijeg. Tako je i mene ovaj šampon snježno bijele ambalaže, vratio u te hladne dane, jer sam se tada počela družiti s njime.
1489255104273.jpg
Jedan od osnovnih preparativaca koje koristimo gotovo svakodnevno je gel za tuširanje. Kako nam je važno kakvu kremu stavljamo na lice, tako je i važno čime njegujemo svoje tijelo. Budući da su gelovi za tuširanje u konstantom kontaktu s njom, važno je izabrati upravo one koji nam najbolje odgovaraju. S gelovima za tuširanje je teško pogriješiti, jer većina odgovara svima, no bez ozbzira na to, postoje oni koje više i oni koje manje preferiramo. Prilikom kupovine gelova, većinom se vodimo cijenom, mirisom i markom (brendom).
Le Petit Marseiliais je svima znani brend, čiji sam naziv prodaje proizvod, a osobito gelove za tuširanje, jer ih ima mali milion, raznih boja, ali iste, prepoznatljive ambalaže. Ime prodaje proizvod i zato sam htjela vidjeti zašto su ti gelovi tako poznati.

Le Petit Marseillais kremasti gel za tuširanje s ekstraktom cvijeta naranče dolazi u bijelom pakiranju veličine 250ml i roka trajanja  12 mjeseci. Dobila sam ga u paketu s još nekoliko proizvoda, koje sam vam već predstavila (podsjetnik na paket: OVDJE) i o kojima ćete moći uskoro više čitati.
IMG_20170305_143839
1489255257595
Gel za tuširanje je bijele boje, kremast, ali i vodenaste teksture, ugodnog je, blagog, cvjetnog mirisa, naranča se gotovo ni ne osjeti, a miris poslije ispiranje ne ostaje na tijelu. Lako se razmazuje, blago se pjeni,  pružajući pritom osjećaj ugode i hidratacije.
1489255297917.jpg
Kožu čini čistom i hidratiziranom, ali miris jednostavno nije po mom ukusu. Ne mogu ga opisati niti definirati, ali nije ni preintenzivan ni preblag, više je neutralan, pruža neki njegujuć i smirujuć osjećaj, ali bez obzira na to, nije mi “sjeo”. Ne kažem da miris nije ugodan, daleko od toga i vjerujem da se nekima sigurno sviđa, ali definitvno nije nešto što bih ja izabrala.
Dakle, gel je po meni čisto oke. Nije me ni očarao ni razočarao. Funkcionalnost mu je na visokom nivou, ugodno me iznenadio koliko je nježan prema koži i da sad zanemarim miris, svakako ga vrijedi isprobati, ako već niste.

Kupit ga ponovo neću, ali to ne znači da dižem ruke od Le Petit Marseillais gelova. Probat ću i neki drugi pa ću vidjeti hoće li me se miris više dojmiti. I da, pri idućoj kupovini njihovih šampona, svakako tražim odgovarajući miris, jer funkcionalnosti ne nedostaje.
Ocjena: 3
Cijena: 19 kn

Jeste li isprobale neki Le Petit Marseillais gel za tuširanje? Koji mi preporučujete da idući isprobam?

Slobodno ostavite komentar 🙂

One thought on “Snježno bijela tuširalica [RECENZIJA]

Leave a Reply

