DEKORATIVA · PREPARATIVA

Beauty swap sa Život jedne Lumijke

Biti blogerica nije uvijek jednostavno. Iako svi misle kako je to bogomdani “posao”, puno je truda, volje i vremena potrebno kako bi te ljudi zamijetili, kako bi tvoji članci našli svoju publiku i kako bi tvoje misli doprle do svakog čitatelja. Kad u svoj hobi daš 100% sebe, drago ti je vidjeti da to ljudi prepoznaju, da prate toj rad i čitaju tvoje članke. Jedna od mojih vjernih čitateljica je Valentina, autorica bloga “Život jedne Lumije”, a i ja pratim njen blog od samih početaka i imam samo riječi pohvale, jer mi se jako sviđa način na koji piše. Imam svojevrsni respect prema njoj, jer je u kratko vrijeme bloganja uspjela postići ono što neke iskusnije blogerice još nisu, a to je doći do širokog čitateljstva.
Bloganje ima puno prednosti, a jedna od njih je stvaranje poznanstava, a svi znamo da su u svijetu u kojem živimo poznanstva od krucijalne važnosti. Tako sam i ja imala priliku upoznati Valentinu, a naše je upoznavanje završilo ugodnim poslijepodnevnim druženjem i razmjenom paketa. Svaka od nas je za onu drugu pripremila paket sa stvarčicama za koje smo se nadale da će se ovoj drugoj svidjeti, a budući da se nismo poznavale (osim preko bloga i facebook-a), bio nam je to izazov. Ako želite vidjeti kako sam se ja snašla u tome i što sam Valentini poslala, kliknite na njen članak OVDJE.

Za početak moram reći da se Valentina jako potrudila oko kutije (za razliku od mene :/) i umotala je u ukrasni papir. Jako lijep detalj od nje. A sad krenimo na sadržaj kutije, jer vjerujem da vas to najviše zanima. Prvo i osnovno, kutija je puna puncata i iako smo se dogovorile da je bolje da stavimo čim više manjih stvarčica za isprobati, ugodno sam bila iznenađena kad sam vidilo koliko toga ima. Našlo se tu dekorativaca, preparativaca, putnih pakiranja i maski za lice.
1489944055221
Dekorativci:

1489853518556
Cien BB krema za srednju do tamnu put, ali budući da ja imam srednju, ali više svjetliju, put ne znam hoće li mi odgovarati. Bila bi šteta da mi ne odgovara, jer je jako lijepog mirisa.
Essence Light Up Your Face Luminizer Palette paletu highlightera još isprobala nisam, ali iako sam čitala dosta o njoj, želim sama donijeti svoje zaključke prije no što išta o njoj kažem ili napišem.
Maybelline Color Drama olovku za usne u nijansi 130 Love my pink još isprobala nisam, ali je nijansa predivna i idealna za proljeće tako da vjerujem da ću kad krene ljepše vrijeme često posezati za ovom olovkom.
S brendom Moment Make-Up se još nisam susrela i zato mi je iznimno drago što sad dobila baš nešto i od njega, a radi se o predivnom pink laku za nokte u nijansi 11.

Preparativci:
1489853476990
Seriously Shine Free je nemasna hidratantna krema s mat učinkom za masnu kožu i kožu sklonu aknama, no ja ja nažalost neću moći koristiti, jer imam izrazito suhu kožu.
Bebe Young Care vražne maramice uvijek dobro dođu, a budući da pakiranje nije veliko (25 komada), lako ću ga moći smjestiti u ruksak ili torbu.

Budući da je očito da obožavam losione, dobila sam Aveo losion za tijelo Spices Pomegrante (limitirano izdanje), koji me sa svojim predivnim slatkasto-voćnim mirisom osvojio na prvu. Još ga nisam isprobala, ali so far so good.
1489853747879
Pronašla su se tu i dva dezodoransa. Jedan full size (Axe Anarchy For Her) i jedan u putnom pakiranju (CD mini dezodorans – Lokvanj).
1489853569794

Putna pakiranja:
1489853546635
Putna pakiranja obožavam jer su preslatka, vrlo praktična i idealna za isprobati hrpu stvari pa onda odličiti koja ti se sviđa bez da se bacaš u veliki trošak.
Kremi za ruke nikad dosta, zato sam jako zadovoljna, jer sam dobila Kamill mini kremu za ruke s ekstraktom kamilice i bisabolom te Kamill kremu za ruke i nokte 5% urea s prirodnom kamilicom i pantenolom.
1489944037851I dvije tuširalice su našle svoje mjesto u kutiji, riječ je o Aveo kremastom gelu za  tuširanje s bademovim mlijekom, koji ima nježan, njegujuć miris po orašastim plodovima te Aveo gel za tuširanje – Malina&marelica izrazito voćnog mirisa.
1489944015125Budući da sam trenutno opsjednuta kurama za kosu, odlično će mi doći isprobati još dvije nove od različitih proizvođača. Prva je Aiko System 1-minutna kura za kosu, a druga je Schauma 60-sekundi Express kura za kosu za blistav sjaj u 24h.
1489924797549U kutiji se našao i jedan La Roche-Posay tester.

Maske za lice:
1489853500606
U zadnjih nekoliko tjedana, mjeseci maske za lice su postale jako popularne i iako sam do sada već neke i koristila, dobila sam baš one koje nisam još isprobala i jako se veselim njihovom isprobavanju. Jedna od njih je Balea Soft&Care maska za lice protiv prištića. Dobila sam jednu polovicu maske, jer znate da se maske (ne samo Baleine, nego i CV, neke Garnierove…) sastoje od 2 dijela namijenjene za dva korištenja. Ova jedna polovica će biti idealna za isprobati djeluje li uopće. Zatim su se tu našle i 3 CV maske (1 cijelu i 2 različite polovice), a budući da do sad nisam probala nijednu CV masku, jedva čekam staviti neku na lice. Najviše se radujem CV Young maski za lice – Mousse Chocolat, a mislim da ni ne moram reći zašto. Ostale dvoje maske su CV Face hidratantna maska i CV face maska Beauty Smoothie.

I evo, napokon smo stigli do kraja. Ovdje su svi proizvodi koji su se našli u kutiji i sami sad možete vidjeti kako ih je stvarno jako puno. Još jedno se zahvaljujem Valentini na svemu. Nadam se da vam se članak svidio.
Ready, steady, go – isprobavanje počinje. Kroz tjedan-dva sve isprobam, a ono što mi ne odgovara…hm, što ću s tim? 😛

Sviđa li vam se sadržaj kutije? Što vas se najviše dojmilo?

Slobodno ostavite komentar 🙂

81 thoughts on “Beauty swap sa Život jedne Lumijke

  1. Sveee je divno ❤ pog. ova kremica za masnu kožu, taakva mi baš treba 🙂 moram ju isprobati, ovaj mirisni losion za tijelo i maske za lice, a ove kremice za ruke se odlične 🙂

    Like

    1. Ma predivno ❤ Ja sam malo reći oduševljena 😀
      Eh da, ta krema za masnu kožu meni nikako neće odgovarati i već znam što ću s njom no za sad šuti o tome 😛
      Losion je predivnog mirisa, maske za lice jedva čekam isprobati, a s kremam za ruke je teško pogriješiti 🙂

      Liked by 1 person

      1. hehhehe ok 😀 daaa, maske su super, zanima me ova čokoladna 😛 da, kreema nikad dosta, ni sama ne znam koliko ih imam, u svakoj torbici i prostoriji po jednu ahhaha ❤

        Liked by 1 person

      2. Ta čokoladna me pati od dana kad sam je dobila 😛 Jedva je čekam isprobati :DDD Baš sam postala ko malo dijete, ali kad me sam naziv privlači 😛
        A kreme su moja veeeelika ljubav 🙂 Hahaaha poznato mi je to

        Like

      3. eee to to da 🙂 i naziv i ta slatka sličica eheheh ❤ obožavam svee mirisno, kremice, kupke, maske, svijeće ❤ a i one mirisne stranice iz avon kataloga ahhah sve ih izližem dok ponjušakam sto puta ahhah

        Liked by 1 person

      4. Pakiranje osvaja 😀 Nadam se da će i “punjenje” biti toliko dobrao 😛
        Miris me uvijek osvaja (ili odbije) na prvu, tako da smatram da je lijep, ugodan miris jako bitna stavka, kao i većini 🙂
        Hahahahah ma i ja se navučem na te mirisne stranice, ali hvala Blogu više mi katalozi ne dolaze pod ruku, nego ih gledam preko ekrana pa sam se odvikla od toga 😛

        Like

  2. Aveo gelove za tuširanje koristim dosta dugo, i meni su ok.
    tuširalice k’o tuširalice 😀
    nema te koja mi ne odgovara 😀
    cv maski imam i ja,ali nikako da dođu na red za isprobavanje..
    aiko sam koristila šampone i regeneratore,al to je meni isto kao i gelovi- sve mi je ok,jer ionako uvijek stavim masku na kosu ili nešto drugo..
    sve u svemu, lijep paketić 🙂

    Liked by 1 person

    1. Ja Aveo gelove za tuširanje još isprobala nisam, ali kao što kažeš, sve tuširalice su dobre 😛
      Ni CV maske ni aiko kuru još nisam imala prilike isprobati pa se jako veselim tome 😀
      Meni je odličan 🙂 nijednu od tih stvarčica do sada još nisam isprobala

      Like

    1. Pošto sigurno nema dva proizvoda Seriously Shine Free (trebala sam bolje pogledati objavu o darivanju), biram Kamill kremu za ruke i nokte 5% urea s prirodnom kamilicom i pantenolom.

      Liked by 1 person

  3. Essence paleta mi se jako svidjela,kremica za masnu kozu i maska za lice cokoladna,a i ostali sadrzaj je mrak ❤ svaka cast Valentini,nije stedjela niti malo 🙂

    Liked by 1 person

  4. Hvala za divnu priliku! Sve iz kutije deluje tako divno, a ja bih se opredelila za Kamill kremu za ruke i nokte 5% urea s prirodnom kamilicom i pantenolom. 🙂

    Liked by 1 person

  5. Odličan sastav kutije. Trebam novu kremu za ruke, moj izbor bi bila Kamill krema za ruke i nokte 5% urea s prirodnom kamilicom i pantenolom. 🙂

    Liked by 1 person

  6. Aveo losion za telo je za mene trenutno proizvod koji bih najviše volela isprobati iz ovog divnog paketića, mada je i sve ostalo primamljivo.

    Liked by 1 person

  7. Ako me gospođa SREĆA pogleda…meni je sadržaj kutije toliko LEP i KORISTAN…
    da bi ostavila IZBOR neka bude na VAMA…jer ja kao neodlučna žena-račica u horoskopu bi se ODLUČIVALA…dobra TRI DANA! 🙂
    Sretno nam svima bilo!!! 🙂

    Liked by 1 person

  8. Mmmm odlična kutijica….savršena i ima i preparative i dekorative 👌🔝😍😍
    Ukoliko osvojim ovo darivanje kao dodatni poklon voljela bi dobiti Essence Light Up Your Face Luminizer Palete ili Axe Anarchy for Her (onaj bijeli full size) ili neku od dviju kura za kosu. Eto,to su neke moje željice,ali kako ni ti nisi probala još neke od proizvoda slobodno i najbolje da ti sama iznenadiš poklonom…svaki poklon je dobar,a pogotovo iz ove kutije,sve mi žene to koristimo 😊

    Liked by 1 person

    1. Baš to, svega ima 😀
      Važno mi je da moje čitateljice bdu zadovoljne, tako da ću imati na umu tvoje želje, a sad probala ja neku stvarčicu ili ne, nema veze 🙂 Prioritet ste vi, sve koje me pratite :*
      Jako mi je drago da misliš i na mene i to ti stavljam kao veliki plus, jer nisi sebična i svejedno ti je što dobiješ 😀 ali ću nastojati da dobiješ ono što ti je prvo na listi 😀

      Like

Leave a Reply

