PREPARATIVA

Voćna poslastica [RECENZIJA]

Još jedna mazalica je udomljena kod mene. Ova je svoj put našla putem beauty swap-a s jednom jako mi dragom blogokolegicom i ovo je ujedno bio i prvi proizvod iz kutije koji sam isprobala. Ako vas zanima što se još našlo u kutiji kliknite OVDJE.
Kad sam otvorila kutiju, prvo mi je za oko zapalo predivno crvenkasto-bordo pakiranje, a kad sam vidila da se radi o losionu, mojoj sreći nije bilo kraja. Odličan početak.
1490959399512.jpg
No prije nego što sam se bacila na isprobavanje, moralo je proći nekoliko dana od dobivanja paketa, jer je valja prvo sve poslikati, dok je još netaknuto i na okupu.  Nakon te, nazovimo je tako, formalne procedure, došlo je moje omiljeno vrijeme, vrijeme isprobavanja.

Aveo losion za tijelo – Spiced Pomegranate limited edition je s razlogom prvi proizvod koji sam isprobala, jer se istaknuo jednom meni jako važnom karakteristikom. Pogađate kojom? Mirisom. Miris je ajme, ajme, ajme. Ali krenimo ipak redom s predstavljanjem losion, počevši od njegovih osnovnih karakteristika, a do mirisa ćemo doći kasnije.

Kao što već napisala, losion dolazi u crvenkasto-bordo plastičnoj tubi, koju je vrlo lako moguće prstima deformirati, jer je rađena od nešto lošijeg polietilena, no to nas ovdje baš i ne zanima. Na vrhu je plastični čep s otvorom (rupicom) kroz koji izlazi losion. Tipično. Veličine je 200 ml i roka trajanja 12 mjeseci od otvaranja, a ja ne sumnjam da ću ga puno prije potrošiti. Proizvođač navodi kako ovaj losion njeguje kožu, čini je baršunasto mekanom i podatnom. Formula se sastoji od ekstrakta nara i cvijeta trešnje.
1490897928195.jpg
I da, limitirano je izdanje pa ne znam ima li ga još u prodaji ili ne. Na vašu štetu bi bilo da ga nema i da ga nećete imati prilike isprobati. No kako bilo da bilo, to je to od osnovnih informacija pa sad krenimo na ono bitno.

Odmah pri otvaranju poklopca će vas predivan voćni miris baciti u trans. Mene je. Miris je izrazito intenzivan, ali nježno intenzivan i voćni, a kad kažem voćni, mislim na kombinaciju više voća. Po meni dominira miris trešanja i šipka. Pravi mali raj za ljubitelje tih zdravih poslastica. I kad napokon dođete do svijesti od toliko mirisne ljepote, možete kreniti s njegovim nanošenjem. Losion najviše volim koristiti poslije tuširanja i prije spavanja, jer mi taj nježan, umirujuć miris šalje san na oči. Uz ovaj miris, baš se lako može utonuti u san. Miris na koži ostaje satima s time da je prvih par intenzivan, a zatim počinje slabiti. Losion je bijele boje, lako s nanosi na koži, lako razmazuje i vrlo brzo upija. Ja ga volim koristiti u većoj količini, jer ga želim na svakom djeliću svog tijela. Divan je, što da vam više kažem.
1490959687081.jpg
Vrlo je hidratantan te štiti kožu od isušivanja. Za sobom ostavlja nježnu kožu meku na dodir. Radi baš sve ono što se od nekog losiona i očekuje, a pri tome se zbog svog mirisa izdiže razinu iznad svih ostalih, običnih losiona.
Za ovaj losion imam samo riječi hvale. Toliko sam oduševljena njime, da će u idućem razdoblju svi ostali moji losioni biti zapostavljeni, jer se od ovog losiona ne želim odvajati. Želim da me njegov miris prati po cijele dane. Možda i ovo buđenje, lijepi mirisi procvjetalih biljaka igraju ulogu zašto sam toliko očarana njime, no neću se žaliti.
Losioni, poput ovog, odlični su za proljetno i ljetno razdoblje, jer nisu “teški”, nego mirisom i teksturom daju koži “poletnost”.

Ocjena: 5
Cijena: 11.90 kn (cijena s interneta)

Volite li „voćne“ losione? Koja je vaša omiljena mazalica za tijelo?

P.S. Na facebook stranici i Instagramu traje darivanje u kojem možete osvojiti minimalno dva proizvoda iz kutije pa svakako sudjelujte 😀

Slobodno ostavite komentar 🙂

3 thoughts on “Voćna poslastica [RECENZIJA]

  1. savršen je 😀 obožavam mirisne losione, pogotovo one koje se lako razmazuju i ne maste, tj brzo se upiju, a cijena im je ovako dobra 🙂 imam ih dosta, što voćnih, što onako kremastih-dove, la pet.mar., neke parfemske, planet spa iz avona, melvita argan i još neke, baaš ih volim 🙂

    Like

Leave a Reply

