DEKORATIVA

Duge trepavice su tek jednu maskaru daleko [RECENZIJA]

Moja omiljena maskara je otišla u mirovinu, ne zato što sam je potrošila, nego joj je istekao rok trajanja, a budući da maskaru korisitim svakodnevno, nisam htjela riskirati s njenim daljnim korištenjem. Bacila sam se u potragu za novom, jednako dobrom  maskarom.  Nisam htjela uzeti neku od provjerenih Essence-ovih Get Big Lashes maskara, jer iako su mi stvarno super (crna i plava), htjela sam isprobati nešto novo. Budući da maskare traju relativno kratko (3, 6 ili 12 mjeseci) i brzo se na njih nakupljaju bakterije, ne volim imati više od 2-3 maskare otvorene istovremeno, jer znam da ih neću potrošiti, a rok trajanja će im izaći. Stoga mi je vrlo važno pronaći odgovarajuću maskaru, koja će zadovoljati sve moje želje i prohtjeve, a nemam ih puno. Volumen i produljenje su neke karakteristike kojima težim pri odabiru maskare, a to su ujedno i njene najosnovnije funkcije.

A ako bi ijedna mogla bi „the one“, onda je to ona čiji te sam naziv navodi da je kupiš, jer ona ima sve što tebi treba. Riječ je o Avon True SuperSHOCK maskari. Budući da je koristim već više od mjesec dana, vrijeme je da vam prenesm svoje dojmove. Pa hajde da vidimo je li super, kako joj sam naziv kaže.
1491128404240.jpgMaskara dolazi zapakirana u zaštitinu foliju, koja se lako skine. Na toj zaštitinoj foliji pišu neke osnovne informacije, npr. rok trajanja i sastav.
1491128469544.jpg
Maskara sadržava 10 ml, što je sasvim u redu, no rok trajanja od samo 3 mjeseca smatram velikim minusom. Iako je svakodnevno koristim, za 3 mjeseca je ne mogu potrošiti. Po meni je to nemoguća misija za osobe koje je koristine jednom dnevno, poput mene.
Ambalaža je vrlo jednostavna, crna sa srebrnim slovima i djeluje vrlo elegantno. Gumeni stoper osigurava da na četkici ima dovoljno, ali ne i previše maskare, tako da je idealna za početnike, a i za one nespretne ruke.
1491128563616.jpg
Četkica je sintetička, plava (što se ne vidi, jer je uronjena u crnu maskaru, no vjerovat ćemo slici iz kataloga) i duguljasta s kratkim vlaknima. Više sam fan velikih četki s puno dugačkih vlakana pa sam po otvaranju ove maskare ostala malo tužna. Iako četkica nije po mom ukusu, dala sam joj šansu i pozitivno me iznenadila.
1491128354269.jpg
Prije svega moram naglasiti kako maskara ima jako intenzivan, po meni neugodan, sintetički miris, što još nisam doživjela ni sa jednom drugom maskarom. pa imajte to na umu vi, koji ne podnosite sintetičke mirise.

Jedna bitna karakteristika maskare je da se lako može nadograđivati. Nakon prvog sloja, trepavice su samo malo produžene i crnje, no jedan sloj svakako nije dovoljan. Nadograđivanjem (sa 2 – 3 dodatna sloja) postiže se znatno veća produljenost trepavica, koje postaju jako crne i uočljive.
1491127916578
I pomislili biste da će se nakon nanošenja nekoliko slojeva trepavice početi lijepiti, no to ovdje nije tako. Trepavice su u potpunosti razdvojene i ukoliko imate lijepe, ravnomjerno raspoređene trepavice, ova maskara će i samo dodatno naglasiti.
1491128017048.jpg
Što se volumena tiče, njega je nažalost gotovo nemoguće postići. Možete prividno, nanošenjem više slojeva, postići djelomično veći volumen. Upravo zbog toga je ona idealna za svakodnevno korištenje, a nikako ne za večernje izlaske ili neke svečanije prigode. Daje prirodan izgled trepavicama, produži ih, razdvoji i naglasi, ali sve u granicama prirodnog.
Možete je nositi satima, jer se ne trusi niti razmazuje čak i nakon sati i sati nošenja te lako se skida. Idealna je za posao, fakultet, kavu s društvom tj. za sve prigode gdje njegujete prirodan, ali sređen izgled.

Ocjena: 4
Cijena: 75 kn (ali je uvijek možete pronaći na nekoj akciji)

Jeste probale ovu maskaru? Koja je vaša omiljena? Što vam je najvažnije prilikom odabira maskare?

Slobodno ostavite komentar 🙂

6 thoughts on “Duge trepavice su tek jednu maskaru daleko [RECENZIJA]

Leave a Reply

