PREPARATIVA

Čokolada u novom ruhu [RECENZIJA]

Za sve ljubitelje čokolade, ovaj članak će biti prava poslastica. Ja sam jedna od njih. Obožavam čokoladu u svim oblicima, a pridjev „čokoladni“ još više. Čokoladni kolači, čokoladne torte, čokoladni bomboni, čokoladno sve. To je moja vrsta raja. Spada u kategoriju „kalorije koje se ne broje“ (da bar :P). Čokoladu sam vidjela i probala u gotovo svim oblicima. Naglasak stavljam na „gotovo“, jer je čokoladna maska za lice potpuno novo iskustvo za mene. Maska o kojoj ću vam danas pisati, maska koja je ostavila snažan (čokoladni) dojam na mene, je CV Young Soft maska za lice – Mousse Chocolat (preporučena za dob 15+).
1490636353561.jpg
Dobila sam je u beauty swap-u (članak možete pročitati OVDJE) i otada je jedva čekam isprobati. Oni koji me redovito čitate, znate da je od toga prošlo više od dva tjedna i baš mi je drago što sam je isprobala i stala na kraj svojoj znatiželji.

Probala sam nekoliko maski za lice, većinom Baleine. Neke su me očarale, a neke razočarale, no bez obzira na neke koje mi nisu sjele i dalje me jako privlače. Nijednu CV masku dosada probala pa je ova maska i zbog toga došla k’o naručena.

Sad ću vas provesti kroz neke osnovne informacije o maski pa onda krećemo s mojim dojmovima. Dakle, maska za lice (kao i većina ostalih, bilo kojeg proizvođača) sastoji se od dva tzv. jastučića/dijela po 7.5 ml svaki (ukupno: 2*7.5ml = 15ml), namijenjena za dva korištenja, no iz iskustva govorim kako se svaki jastučić može upotrijebiti i za dva (odnosno  tri) puta. Moram priznati da mi je ambalaža vrlo primamljiva, a slika na prednjoj strani govori više od tisuću riječi. Vrlo domišljata ambalaža i svojevrsni  “mind trick” za sve ljubitelje slatkog.
1490636272777.jpg
Maska ja namijenjena svim tipovima kože, a sad i iz iskustva mogu potvrditi da je i suhokošci mogu bez ikakvog suzdržavanja i skepticizma koristiti. Glavni sastojci maske su kakao maslac i pentanol, koji hidratiziraju i regeneriraju kožu. Tako tvrdi proizvođač, a sad da vidimo što ja tvrdim.

Zajedno ćemo proći cijeli proces nanošenja, držanja i skidanja maske. Odmah na početku moram naglasiti kako se jedan jastučić može koristiti tri puta, što znači da ovu masku imate za šest korištenje. Nije loše, zar ne? Vrlo je važno čitati upute, koje se nalaze na poleđinama maski, jer vam tamo točno piše što trebate, a što ne smijete raditi. Na ovoj maski piše kako se na lice nanosi u tankom sloju, što se razlikuje od svih ostalih maski koje sam dosada isprobala, te da se ispire mlakom vodom ili kozmetičkom maramicom. Prijašnje maske sam samo brisala običnim maramicama ili „odljepljivala“ s lica u jednom komadu. Nadam se da sam ovim primjerima pojasnila kako je važno čitati i držati se uputa, jer svaka maska ima svoj način nanošenja i skidanja. Dakle, maska se na lice nanosi u takom sloju izbjegavajući područje usana i očiju. Pri samom procesu razmazivanja maske, velika količina ostane i na prstima, stoga preporučujem korištenje što manje prstu za nanošenje. Ravnomjerno nanesena maska se ostavi na licu 10 – 15 minuta te se zatim ispere. Prije no što krenem na rezultate, koje je ostavila za sobom, željela bih se posvetiti malo mirisu i teksturi. Miris je vrlo intenzivan i jako čokoladni. Mene podsjeća na kakao, ali ne na običnu, gorku verziju, nego na neku kakao kremu za desert. Stvara osjećaj ugode, a i gladi za sve nas koji jedemo očima, a ne želucem. Čokoladni užitak. Nema boljeg opisa. Što se teksture tiče, ni ona ne odstupa puno od nekakvog kremastog/mousse fila za tortu. Lako se nanosi na lice, bez da se pretjerano lijepi za prste, ali ipak dio ostane na njima.
1491128988658Rezultati su slatki, kao i sam miris čokolade. Maska iza sebe ostavlja blago hidratizirano lice meko i glatko na dodir. Reklo bi se kao bebina guza, ali da, točno takav osjećaj stvara na licu. I povrh svega, lice još satima poslije miriše po čokoladnom desertu. Pun pogodak.
I ljubitelji čokolade, što čekate? Navalite.

Ocjena: 4. 5
Cijena: 5-6 kn

Jeste li ljubitelji čokoladnih mazalice za lice ili tijelo? Jeste li probali CV maske za lice?

Slobodno ostavite komentar 🙂

4 thoughts on “Čokolada u novom ruhu [RECENZIJA]

  1. aaaaa, ovo moram probati 😀 ❤ sigurno ću ju kupiti čim dođem u dm 😀 <3, hvala što si sve tako lijepo napisala i opisala, pa ne moram čitati ona sitna slova za uputu o korištenju 😀 😛 ❤

    Liked by 1 person

  2. Pronasla sam se u ovom tekstu, takodje volim cokoladu. Ova maskica me privlaci, steta sto nema CV u Bosni :/ Probala sam cokoladnu masku od Schaebens gdje na poledjini pise da je pogodna i za jeloo 😀 😀

    Liked by 1 person

Leave a Reply

