PREPARATIVA

Soft&Clear maska za lice protiv prištića [RECENZIJA]

Još jedna u nizu maski za lice koje sam isprobala je i Balea Soft&Clear maska za lice protiv prištića.
1491143691836.jpgKao i sve ostale Baleine maske, sastoji se od dva dijela (2×8 ml), a ja sam sam u beauty swap-u dobila jedan dio tj. 8 ml proizvoda, što je sasvim dovoljno za isprobati i steći neke utiske o proizvodu. Jedan jastučić vam je dovoljan za 2-3 korištenja.
Proizvođač navodi kako formula sa salicilnom kiselinom, aktivnim ugljenom i cinkom dubinski čisti odstranjujući ljuskice odumrle kože, prljavštinu, čime sprječava nastanak prištića i mitesera i poboljšava izgled nečiste kože.
1491143579760.jpg
Maska se nanosi na očišćeno lice u debljem sloju, ostavi da djeluje 10-15 minuta te se nježno ispere mlakom vodom. Prilikom otvaranja maske, pred vama se stvori svijetlo smećkasta maska kremaste teksture i intenzivnog mirisa neke zelene biljke, možda čak i nekog cvijeta, no ne mogu razaznati točno o kakvom se mirisu radi. Meni je miris sasvim oke. Miriše mi poput  livade, baš prirodan biljni miris.
1491143645693.jpg
Zbog kremaste teksture, lako se nanosi na kožu i ne ostaje puno proizvoda po prstima. Prilikom stavljanja maske na lice osjećala sam zatezanje i jako pečenje (ne peckanje, nego baš pečenje) lica ispod očiju i po obrazima te sam zbog toga i htjela odustati i skiniti masku s lica, no ipak nisam. S vremenom je pečenje popustilo i nakon 10-ak minuta samo osjećala samo blago peckanje. Maska je iza sebe ostavila meko na dodir i glatko lice, ali druge stvari nisam primijetila. Odmah po skidanju maske, lice me i dalje peckalo te je kroz pola sata postalo jako suho pa sam morala nanijeti hidratantnu kremu.
Dakle, osim mekog i glatkog lica te oke mirisa, sve ostalo je bilo potpuni promašaj. Ova maska nikako ne odgovara mom licu. A samo da vam podsjetim da imam suhu do jako suhu kožu licu tako da se suhokošci pripazite ove maske, jer vjerujem kako će je i vama dodatno isušiti. I nije mi sila na lice stavljati nešto što me peče i od čega imam osjećaj kao da mi lice gori.

Ocjena: 1.5
Cijena: 6-7 kn

Jeste isprobale ovu masku? Je li vama odgovarala? Koje maske su za vas potpuni promašaj?

Slobodno ostavite komentar 🙂

5 thoughts on “Soft&Clear maska za lice protiv prištića [RECENZIJA]

  1. meni je ona Baleina od blata iz mrtvog mora jako odgovarala. Kozu mi je ucinila blistavom, crvenilo ublazeno, pristici su se isusili nakon druge upotrebe a lice svaki puta ostalo glatko i neprepoznatljivo.. meni je koza inace masnjikava (t zona pogotovo) ali ne znam dali bi suhokoscima isusila lice.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

