darivanje · PREPARATIVA

Čuvari mekih ruku [RECENZIJA] + Objava dobitnika darivanja “U potrazi za novim domom”

Kreme za ruke su najaktualnije tijekom zimskog razdoblja, jer hladan zrak, niske temperature i vjetar utječu na našu kožu ruku te je isušuju, dovode do pucanja, a kod nekih to zna doći i do krvi. I sama se svake godine redovito susrećem s tim problemima tako da sam i ja tih nekoliko hladnih mjeseci u potrazi za najboljim čuvarom svojih ruku. Iako pomana za kremama za ruke doživljava svoj vrhunac zimi, vjerujem kako među vama ima i onih koji muku muče sa suhim i ispucalim rukama tijekom cijele godine. I ja sam jedna od vas. Naravno da s hladnijim vremenom to jače dođe do izražaja, no i tijekom ostalih godišnjih doba je prisutno. Danas ću vam predstaviti dvije kremice (putna pakiranja) za ruke istog proizvođača, vrlo povoljne i pogodne za nošenje uvijek uz sebe.
1491833839082.jpg
Kamill krema za ruke od kamilice i Kamill krema za ruke&nokte s 5% uree dolaze u maloj tubi zapremnine 20 ml i roka trajanja 12 mjeseci.
Sad slijedi usporedna recenzija ovih dviju krema u kojoj ću istaknuti njihove pozitivne i negativne strane, ali i zajedničke karakteristke te ćete na osnovu toga moći zaključiti koja vam više odgovara.


Obje kreme su namijenjene suhoj koži s time da je krema od kamilice za brzu, a krema od uree za intenzivnu njegu jako suhe kože. Krema od kamilice ima jako ugodan miris kamilice, koji ostaje na rukama u blagoj mjeri, dok je miris kreme s ureom više tipičan miris kreme za ruke (iako i ona sadržava kamilicu), koji također ostaje na rukama i neko vrijeme nakon nanošenja. Obje kreme se lako razmazuju i u roku nekoliko minuta se u potpunosti upiju, s time da se krema od kamilice upije nešto brže.
1491833986562.jpg
Kreme za sobom ne ostavljaju ljepljivu kožu, nego meku, glatku i hidratiziranu, a rekla bih da je hidratacija jača kod kreme s ureom, koja me ujedno mirisom te ponašanjem na koži jako podsjeća na 48-satnu kremu o kojoj sam vam pisala u prvim pojmovima veljače. Iako je u usporedbi s njom nešto rijeđe teksture te se lakše nanosi, ali je učinak i osjećaj na koži gotovo identičan.
1491833753731.jpgTeško mi se odlučiti koja mi je krema bolja, jer su obje vrlo dobre za određenu namjenu. Bolja hidratacija kreme od uree daje njoj prednost u tom području, ali ugodniji mirisi i brže upijanje idu na stranu kreme od kamilice. Nekad mi nešto bolje odgovara, ovisno o tome kakvog sam raspoloženja i u kakvom su stanju moje ruke.

Ocjena: obje 4
Cijena: nekoliko kuna

Imate li i vi problem sa suhom kožom ruku tijekom cijele godine? Koja je vaša omiljena krema za ruke?

ZAVRŠENO DARIVANJE “U POTRAZI ZA NOVIM DOMOM”!!!

Hvala svima koji ste sudjelovali u ovom darivanju, no pobjednik/dobitnik može biti smo jedan. Dobitnica Seriously Shine Free kreme (za masnu kožu) i Cien BB kreme (medium to dark) je Kepa Ivančica Erdut. 😀

Molila bih Ivančicu da mi se javi, da se dogovorimo oko slanja😀
A drugima želim više sreće drugi put 😀 🙂

Slobodno ostavite komentar 🙂

One thought on “Čuvari mekih ruku [RECENZIJA] + Objava dobitnika darivanja “U potrazi za novim domom”

Leave a Reply

