prvi dojmovi

Prvi dojmovi – travanj

#1 Aiko system 1-minutna kura za kosu
Još jedna u nizu kura za kosu, koju sam isprobala i koja me pozitivno iznenadila. Dobila sam je u malom pakiranju od 25 ml, koje je dovoljno za jedno i pol pranje. Za dva premalo, za jedno previše, barem što se moje kose tiče. Mogla sam je komotno razvući na dva pranja, no onda bih dobila polovičan učinak, a to mi nije bio cilj. Ova kura je namijenjena oštećenoj i zahtjevnoj kosi, a ujedno je i prvi proizvod ove marke koji koristim, a možete je pronaći u Mülleru za nekoliko kuna. Ugodnog je cvijetnog mirisa, koji se ne zadržava na kosi nakon ispiranja, ali je čini ultra mekanom. Tu mekoću bih izdvojila kao njenu najbolju karakteristiku. Što se ostatka mojih dojmova tiče (tj. koliko mi se svidila), svrstala bih je u rang s Gliss Ultimate Repair kurom o kojoj sam pisala OVDJE. Dakle,  lošija je od Baleine i Schaumine (naravno) kure. Nije me nešto oduševila,  ali nije ni za bacit.
1492188580003.jpg

Leave a Reply

