DEKORATIVA · PREPARATIVA

#2 Potrošeni proizvodi – TOP ili FLOP

U posljednjih nekoliko mjeseci skupilo se kod mene dosta potrošenih proizvoda, čijom sam kupovinom ili zadovoljna ili ne. Većinom se tu nalaze proizvodi za svakodnevnu njegu tijela, jer se oni najbrže troše, ali i pokoji dekorativac. Koje proizvode sam trošila u zadnje vrijeme te čiju kupovinu planiram ponoviti možete saznati čitajući ovaj članak. Budući da sam vam o nekim proizvodima već pisala, linkat ću vam članke u kojima sam ih podrobnije obradila (za one znatiželjne), a ovdje ću navesti samo najvažije karakteristike s naglaskom hoću li ih ponovno kupiti i bi li vam ih preporučila. Kako bih mogla, napokon, isprazniti vreću punu praznih proizvoda, vrijeme je za kratki rezime mojih dojmova o svakom posebno.
1494064477476
Započet ću s s proizvodima kojima sam posvetila čitav članak (i pol), koji za sobom povlače vrlo zanimljivu temu, temu neugodnih mirisa izazvanih znojenjem. Riječ je o deo roll-onovima.
1494064373912.jpg
Balea Deo Roll-onovi: Extra Dry i Sensitive
Ovo su roll on-ovi, koji su me potaknula da napišem pokoju riječ o ne baš nam dragom znojenju i popratnom neugodnom mirisu. Kako bismo ga minimizirali ili pak izbjegli u potpunosti, važna je svakodnevno korištenje nekog roll-ona. Po meni su Baleni primjer odličnog omjera cijene i kvalitete i njihova kupovina je kod mene neizbježna već godinama. Ima ih raznih mirisa, od intenzivnijih do neuralnijih, ali svi dobro obavljaju svoju funkciju čuvanja od neugodnih mirisa satima pri čemu ne stvaraju neugodu pod pazusima. Svakako preporučujem da ih probate, jer imate široku paletu izbora pred sobom i nemoguće je da vam se nijedan neće svidjeti.
TOP

Biobaza Winter Deo Roll-on od sandalovine
Na ovom proizvodu se neću nešto posebno zadržavati, jer je (zimski) limited edition, tako da ga više nema, ali bi šteta bila ne naglasiti kako mi se jako svidio miris sandalovine, a i Biobazini roll-onovi su mi no. 1 u svijetu roll on-ova. Žao mi je što ga više nema  za kupiti, ali kod mene svi Biobazini roll on-ovi dolaze u obzir, jer volim njihove prirodne mirise.
TOP

Nastavljamo u istom tonu. Idući proizvodi za svakodnevnu njegu su gelovi za tuširanje. Ovdje sam vam izdvojila dva najzanimljivija, jer za mene predstavljaju dvije suprotnosti. Jedan mi je potpuni flop, a drugim sam oduševljena.
1494064435619.jpg
Le Petit Marseiliais kremasti gel za tuširanje s ekstraktom cvijeta naranče
Prvi LPM gel koji sam probala i u kojega sam polagala velika očekivanja, a ispao je potpuni promašaj. Objektivno gledajući, gel je vrlo kremast, blag prema koži, hidratizira je i čini mekanom. Subjektivno gledano, miris mi nikako nije sjeo. Ni na prvu, ni na drugu, ni na sto prvu. Dakle, sve pozitivne strane gela su zbog mirisa pale u vodu. Znam kako je nekima upravo ovaj LPM gel najdraži (i to upravo zbog mirisa) i zato savjetujem da prije kupovine obratite pažnju na miris. Moj flop je možda vama top.
FLOP

Le Petit Marseiliais kremasti gel za tuširanje s mlijekom vanilije
Ako me onaj razočarao, ovaj me, logično, očarao. Predivan, nježan miris vanilije i mljična tekstura daju savršen osjećaj na koži, njeguju je, hidratiziraju i čiste je od nečistoća dajući joj mekoću. Nakon tuširanja baš ostaje neopisivo lijep, umirujuć  osjećaj na koži. Ovaj gel dijeli prvo mjesto s Afroditinim uljnim gleom za tuširanje-Jojoba oil u kategoriji najboljeg gela za tuširanje. Iznimno mi je opuštajuće njime se tuširati. Naravno da ću ga i u budućnosti koristiti te ga preporučujem i vama.
TOP

Nadalje, za lijepe noge su nam potrebni slijedeći proizvodi:
1494064227939.jpg
Balea gel za brijanje – Pink Grapefruit
Riječ je o vrlo povoljnom i efikasnom gelu za brijanje, koji možete imati mjesecima. Gel iz pumpice prilikom stiskanja izlazi u obliku ružičastog gela lijepog mirisa, koji se prilikom nanošenja na kožu pretvara u pjenu. Omogućava lakše brijanje i ne stvara iritacije. Lako se razmazuje na kožu i ispire te nije potrebna velika količina pa ga zato i možete imati dugo vremena.
TOP

Nivea Body Lotion Firming
Kako se ljeto sve više bliži, tako sam i ja počela više pažnje posvećivati svom tijelu, naročito celulitu. A kako se najbolje boriti protiv tog najvećeg ženskog neprijatelja nego provjerenim losionom za učvršćivanje kože. I kad sam se htjela uhvatiti u koštac s pripremama lijepih nogu, shvatila sam za više nemam losiona te da moram (i hoću) čim prije kupiti novi. Temu celulita ću još obrađivati ovih mjesec, a osobito kad krenu ubrzane pripreme za more, a do tada ću samo reći da svim srcem preporučujem ovaj losion, koji uz suho četkanje, čini čuda. Obavezno pročitajte članak u kojem sam pisala o tome, jer je teško sažeti sve što sam u tom članku rekla u nekoliko rečenica.
TOP

1494064139695.jpg
Razni lakovi za nokte
Bacam one koji su izgubili svoju funkciju i više nisu upotrebljivi. Tu su se našla dva Essence-ova, oba šljokičasta, jedan Gabrini, vrlo lijepe plave boje, ali kao i ostali Gabrini lakovi, brzo postane neupotrebljiv. Nakon potrošene jedne petine i Eveline Cosmetics Maximum Nail Growth lak, o kojem ste vjerojatno više puta čitale, odlazi u smeće. Zbog brojnih negativnih recenzija i loših komentara na račun ovog laka, odlučila sam ga baciti, jer navodno nije onakvim kakvim se predstavlja. Zatim je tu i jedan iz Italije, s velikim crvenim šljokicama, koji zapravo nikad nije bio dobar te i njega bacam.  Razočarana sam svakim ovih lakova i ne planiram ih opet kupiti.
FLOP

1494064273348.jpg
Balea dezodorans Midnight Moon i CD Deo dezodorans
Jedan u velikom, drugi u malom pakiranju, a oba predivno mirišu i dugo traju, naročito Balein. CD Deo je odlične veličine (50 ml) za svakodnevno nošenje u torbi, a i osvježavajućeg je mirisa, koji na moži ostaje satima i daje potrebnu svježinu. Odličan je mali dezić i planiram ga opet kupiti. Balein je nešto ženstvenijeg i profinjenijeg mirisa, koji također dugo ostaje a kože te planiram i njegovu ponovnu kupovinu.
TOP

1494064327237.jpg
Manhattan Supersize Volume Delight i Essence Get Big Lashes maskare
Dvije preodlične maskare različitog cjenovnog ranga, koje daju super rezultate. Iako imaju različite četkice (obje su ogromne, ali različitog oblika), obje daju volumen trepavicama, produljuju ih stvarajući wow efekt. Essence maskare su vrlo pristupačne pa vjerujem kako ste se već susrele s njima više puta, tako da neću o Essence-ovoj duljiti.  Manhattan-ova mi je definitivno bila najdraža maskara, jer je mojim trepavicama pružala sve što se od maskare i očekuje. Odlična je i za svakodnevno korištenje ili pak za izlaske i svečanije prilike. Uistinu je za sve prilike, jer odlično ističe trepavice. Ponovna kupovina obje maskare je zagaranitirana, a ako želite dobiti sličan učinak uz jeftiniju verziju, posegnite za Get Big Lashes maskarom.
TOP

1494064188895.jpg
Schauma 60-sekundi Express kura za kosu
Iako smatram kako je bespotrebno u potrošenim proizvodima pisati o proizvodima koji su dovoljni za jedno-dva korištenja, jer je logično da sam ih odmah po otvaranju i potrošila, ovu kura zaslužuje veću pažnju pa je zato i navodim ovdje. Kosa je nakon nje mekana, glatka, sjajna, njegovana, a učinak traje danima. Ako već niste, probajte je, nećete požaliti.
TOP

Nivea 3 u 1 micelarna voda za čišćenje
Micelarna je namijenja svim tipovima kože pa tako i mojoj suhoj. Vrlo je nježna prema koži, temeljito je čisti te vrlo dobro skida šminku bez nekih negativnih učinaka, ali je jednostavno prosječna. Radi sve što rade i druge znatno jeftinije micelarne. Nije me posebno oduševila, ali je sasvim u redu. Kad bih sama birala, ne bih je opet kupila, ali da je dobijem, potrošila bih je.
SREDNJE

Avon parfem Far Away
I kao šećer na kraju dolazi najženstveniji parfem za koji znam. Ovo je već 3-4 potrošena bočica i svaki put ga iznova kupujem pa tako i sad imam jedan u opticaju. Miris je predivan i odiše glamuroznošću. Ostaje na koži satima (cijeli dan) u svom izvornom, intenzivnom obliku, a na odjeći i danima. Ovaj parfem uvijek možete pronaći na popustu u Avon-ovom katalogu, a cijene se kreću od 35 do 49 kn. Za 30 ml parfema je to i više nego odlična cijena.
TOP

Slažete li se s mojim mišljenjem oko navedenih proizvoda? Koji su vaši topovi i flopovi u zadnje vrijeme?

Slobodno ostavite komentar 🙂

3 thoughts on “#2 Potrošeni proizvodi – TOP ili FLOP

  1. da ❤ LPM ima odlične i mirisne proizvode, i ja volim te žute ❤ 😀 , Niveu također u svim oblicima, mada su mi dezići najdraži Dove original, ali i nivein-crno-bijeli. Imam puuno proiizvoda top da ne nabrajam a ugl su to Olival, Vichy, Balea, avon proizvodi-parfemi, čistilice, šminka. Balea ima super roll-onove pogotovo ove sensitive koje sam par puta imala.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

