prvi dojmovi

Prvi dojmovi – svibanj

#3 Rexona Shower Fresh roll-on
Pronašla sam spas za ove vruće dane i moram ga podijeliti s vama. Uz Rexona Shower Fresh roll-on nema više ni traga neugodnim mirisima izazvanim intenzivnijim znojenjem. Ovaj roll-on je održavatelj jako ugodnog mirisa tijekom cijelog dana, neovisno o poslu kojim se bavila. Govorim iz vlastitog iskustva. Nanesem ga ujutro i cijeli dan sam bezbrižna, ugodno mirišem i dezodorans mi nije uopće potreban. Dakle, miris je toliko intanzivan da se širi i okolinom i stvara ugodno, mirišljavo okružje. Ne treba ga se previše nanijeti na pazuhe, ali i ako se nanese neće biti negativnih posljedica u vidu lijepljenja ili “plivanja” pazuha. U mom slučaju, roll-on djeluje do 12 sati (a nisam ga duže ni držala), intenzivnost mu vrlo slabo opada s vremenom (ili količinom znoja) te neugodni mirisi nikako ne mogu doprijeti do površine, jer bivaju eliminirani i zakamuflirani mirisom roll-ona. Što se samog mirisa tiče, osim što je intenzivan, ima blagu cvjetno-slatkastu notu i pruža svježinu kakvu imamo nakon tuširanja. Meni u potpunosti odgovara, ispunjava sve moje zahtjeve i čini mi ove vrućine podnošljivijima.

IMG_20170522_155052.jpg

#2 Le Petit Marseillais šampon s karite mlijekom i medom
Šampon iz iste linije kao i regenerator o kojoj sam vam pisala (dolje) puno više me se dojmio. Služi za prehranu suhe i oporavak duge kose. Kosa će biti intenzivno njegovana, oporavit će se od korijena do vrha. Tako navodi proizvođač. Miriše isto kao i regenerator, po orašastim plodovima, kremaste je teksture i dobro se pjeni prilikom nanošenja na kosu dajući joj mekoću. Miris se naravno ispire i ne ostaje na kosi. I iako kosa bude mekana, to nisu neki zadivljujući rezultati nego prosječni. U kombinaciji s regeneratorom se ne postiže nikakav bolji rezultat, tako da ih možete i ne morate koristiti zajedno. Sve u svemu, nije me ni šampon oduševio, ali da je bolji od regeneratora, to svakako je.
I kao zaključak bih samo rekla da mi ova linija nije ispunila očekivanja, proizvodi su prosječni, kao i rezultati koje daju. Omjer cijene i kvalitete nije zadovoljavajuć.

IMG-20170125-WA0002.jpg


#1 Le Petit Marseillais regenerator za suhu i oštećenu kosu s karite mlijekom i medom

Regenerator, zbog čijeg sam sastava očekivala puno više od njega, nije ispunio moja očekivanja. Nanosi se na kosu nakon šampona i ostavlja da djeluje 1 minutu te se ispere. Miriše po orašastim plodovima, kao i šampon iz iste linije. Miris po meni nije nešto naročito ugodan. Zbog gušće teksture, podsjeća na kuru (iako se služeno naziva renegerator), teže se nanosi na kosu, ali kad se jednom nanese čini je mekanom i mirišljavom na prvu tj. dok se ne ispere. Nakon ispiranje i sušenja, kosa ostaje vidno i na dodir slamnata, vrlo malo je mekana, a sjaja nigdje, ali barem ugodno, blago miriše. Dala sam nekoliko šansi ovom renegeratoru, ali svaki put je neki značajan rezultat izostao. Kosa je čista, ali više od toga ne pruža, tako da nije moj baš najdraži proizvod koji koristim u zadnje vrijeme.

IMG-20170125-WA0005.jpg

One thought on “Prvi dojmovi – svibanj

Leave a Reply

