PREPARATIVA

#1 New in – One brand

New in postovi su meni jedni od omiljenijih na beauty blogovima i jako ih volim čitati. Uvijek me zanima što se našlo u šoping košaricama mojih blogokolegica, jer se upravo iz takvih postova upoznajem s novim trendovima, što se kupuje, što je traženo, što bi valjalo isprobati, a što ne. Takvi postovi su svojevrsni izlog raznih proizvoda i svaki put mi nešto zapadne za oko što u drogerijama ni ne primijetim. Preferiram čitanje ovakvih postova, jer čitanje recenzija pojedinačnih proizvoda ponekad može biti suhoparno i jednolično, osobito ako se na blogu zareda više postova o jednoj skupini proizvoda, poput ruževa.
Zašto se do sada nisam okušala u pisanju new in postova je vrlo jednostavno. Razlog je i više no banalan. Nikad nisam skupljala tj. gomilala proizvode kupljene tijekom jednog ili više mjeseci, nego bih uvijek kako kupim neki proizvod, počela ga koristiti i naposlijetku napisala recenziju o njemu. Dakle, do sad nisam skupila, niti se trudila skupiti, više proizvoda da bih mogla pisati ovakav tip postova.
Budući da sam prije neki dan iz jednog sasvim bezazlenog odlaska u drogeriju, u smislu, „idem viditi što ima novog“ i ciljanje kupnje samo jednog proizvoda, iz drogerije izišla bogatija za 6 novih proizvoda, većinom nikad isprobanih, mislim kako je pravo vrijeme da napišem jedan mini new in, a kao što i sam naslov članka kaže, radi se o one brand new in-u. Brend o kojem pričam je svima nam vrlo znana Balea. Ovako neplanske kupovine ili bude potpuni pogodak ili potpuni promašaj, osobito kad shvatimo da smo novce potrošili na nešto što nam uistinu nije potrebno, no to ne mogu reći i za ovu kupovinu. Bila je i ivše nego povoljna, a kako biste se i vi uvjerile u to, uz svaki proizvod ću navesti i cijenu, ako ga možda i vi poželite kupiti.
A sad slijedi ono što vas sve zanima tj. bit ovog članka, novi proizvodi. Pa krenimo.


Prvi na redu je Schoko Love gel za tuširanje. Proizvod koji sam sasvim slučajno skužila, jer mislim da ga Balea inače nije imala u ponudi, preslatkim pakiranjem me očarao, a kad sam ga pomirisala… uh, riječi su suvišne. Miris je čokoladan i identičan onom od Palmolive-a, a znatno jeftiniji. Prvi dojmovi su ti da sam zaljubljena u njegov miris (kako čudno :P), a budući da o njemu svakako planiram napisati recenziju, neću ovdje duljiti.
Cijena: 5.90 kn
1495123931175
Zatim je tu i neizostavni spasitelj održavanja ugodnog mirisa tijekom ovih vrućih dana. Volim sve Baleine dezodoranse, a ovog puta sam se odlučila za Anti-transpirnt Extra Dry dezodorans, jer je vrlo osvježavajuć, nije težak i ne daje intenzivan miris, nego miris svježine, a upravo mi to i treba u mjesecima što slijede.
Cijena: 9.90 kn

1495123710518.jpg
Zatim se tu našlo i nekoliko proizvoda za brijanje. Počevši od pjene za brijanje s mirisom kokosa i lubenice, koji je idealan za osjetljivo područje pazuha i bikini zone. Iako inače koristim Balein gel za brijanje, ovoga sam se puta odlučila za nešto novo, jer mi se činilo dosta slično. I gel kad se nanese na kožu postane pjena. Za sad mogu samo reći da dominira miris kokosa, ali ga još nisam isprobala pa ne mogu reći ništa više od ovoga.
Cijena: 12.90 kn

1495123827980.jpg

O ovom proizvodu vam neću ništa otkriti, jer ovih dana planiram podijeliti svoje iskustvo korišenja ovog proizvoda već godinama (s kraćim i dužim pauzama). Riječ je o kremi za depilaciju, a djeluje li ili ne, uskoro ćete moći saznati.
Cijena: 13.9 kn

1495126157280.jpg
Bez britvica nema brijanja. Ovog puta sam uzela jednokratne britvice s dvije oštrice i lubrikantnom trakom s aloe verom i vitaminom E. Pakiranje sadržava 5 komada. Iskreno, ne polažem neke prevelike nade u njih, ali vjerujem kako će poslužiti svrsi.
Cijena: 7.90 kn

1495123748024.jpg
I za kraj, prejeftina maska za stopala s babasu i uljem makadamije. Jedva je čekam isprobati.
Cijena: 2.90 kn

1495123777807.jpg
I sve zajedno to izgleda ovako…

1495123646815
1495123498270.jpg
1495123368149.jpg
Nadam se da vam se ovaj mini new in svidio.

Koji vas proizvodi najviše zanimaju? O čemu biste voljele čitati recenziju?

Slobodno ostavite komentar 🙂

2 thoughts on “#1 New in – One brand

  1. vidjela sam taj gel za tuširanje i predivno miriše,baš kao Palmolive 😉 ja sam uzela drugu verziju,u početku su bili u dugačkim bočicama,tu su već par mjeseci 😉
    a britvice su ok s obzirom na cijenu…obave svoj posao 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

