DEKORATIVA

Maybelline Color Drama olovka za usne [RECENZIJA]

Danas vam pišem o jednoj olovci za usne za koju ste već vjerojatno čule. Dobro, ne možda za baš ovu nijansu koju ja imam, nego mislim na liniju olovaka. Riječ je o Maybelline Color Drama olovci za usne (puni naziv: Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil) u nijansi 130 Love My Pink.
Untitled.png
Možda se pitate zašto sad pišem recenziju o “starom” proizvodu na tržištu, a razlog je vrlo jednostavan, sniženje. Iako mi nije bilo u planu tipkati o ovoj olovci, jer se već mali milijun recenzija može pronaći na internetu, jučerašnji posljeti Müller-u me ponukao da vas podsjetim na možda zaboravljenje olovke. Iako ni inače nisu skupe, snižena cijena od 13.90 kn je dovoljan razlog da se i ja bacim na recenziranje i podsjetim vas trebale li se baciti ili ne u ne baš veliki trošak.

Love My Pink nijansa je stigla u moje ruke prije više od 2 mjeseca (preko beauty swap-a) i činila mi se savršenom za tada nadolazeće proljeće. A kako i neće kad je proljeće vrijeme veselih boja, a ova pink nijansa (kako i sam naziv kaže) nije mogla biti bolji pogodak. No proljeće označava tek početak šarenila, koja doživljava svoj vrhunac ljeti, stoga je ova nijansa ko stvorena i za ljeto. Mislim kako će se idealno slagati uz prepanuli ten.

Kao što rekoh, brojne recenzije su napisane za ovu liniju olovaka, tako da ću ubrzat uvodni tj. “formalni” dio pa se čim prije bacamo na glavninu članka.
Olovke, specifične po svom izgledu tj. debljini, dolaze u 10 nijansi:

maybelline color drama
Slijeva nadesno:
Pink So Chic 120
Love My Pink 130
Minimalist 140
Fuchsia Desire 150
Berry Much 310
Fab Orange 410
In With Coral 420
Res Essential 510
Light It Up 520
Nude Perfection 630

Rok trajanja im je 24 mjeseca. Dolaze u drvenom pakiranju s plastičnim čepom. Na vrhu olovke se nalazi boja nijanse, koja je u slučaju moje olovke nešto tamnija od nijanse same olovke (iako je to teško uočiti na slici). Slučajno ili ne, ne znam kako to objasniti.
1496487959388Moja ultra girly, pink nijansa je vrlo kremasta (poput ruža je), odlične pigmentacije i vrlo jednostavno se nanosi na usne, u samo nekoliko poteza (zbog svoje debljine) no za precizno nanošenje trebaju biti dobro zašiljene. Ne daje težinu usnama, ne isušuje i ne nakuplja se u naborima usana.
1496486535033.jpgIako olovka ima odlične karakteristike, ipak bih dvije stvari izdvojila kao negativnosti. Prva se odnosi na moj ukus, jer je po meni nijansa previše žarka i baš upada u oči, a to ne volim. Druga, bitnija negativnost je postojanost. Na mojim usnama se zadržava maksimalno dva sata (bez pića i hrane), što je i za očekivati zbog kremste teksture. Dakle, ne preživljava ni hranu ni piće, barem ne u svom punom izdanju, stoga se preporuča njezino nanošenje ispod ruža kako bi postigla izuzetnu postojanost i intenzitet boje ruža. No ako se ipak odlučite nositi je samostalno, budite spremne na popravke svako malo.

Ovo nije olovka koju bih koristila za neke posebne prigode, ali za ljetne šetnje i izlaske, zašto ne. A i kad dobijem malo boje, mislim da će mi i nijansa bolje sjesti.
1496487203645
Sve u svemu, omjer cijene i kvalitete je i više nego odličan, osobito sad kad je možete kupiti i po sniženoj cijeni. Po meni, odlična pigmentiranost nadoknađuju nisku trajnost.

Ocjena: 3.5
Cijena: 19.90 kn

Jeste se već susrele Maybelline Color Drama olovkama za usne? Koja nijansa je vaš favorit?

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

 

2 thoughts on “Maybelline Color Drama olovka za usne [RECENZIJA]

Leave a Reply

