PREPARATIVA

Čupko set za depilaciju tijela [RECENZIJA] + Moje prvo iskustvo

Nedavno sam vam pisala o kremi za depilaciju, kako se koristi i moje iskustvo (članak možete pročitati OVDJE), a danas je vrijeme za pričanje o depilaciji s Čupkom. Za Čupko već sve znate i znate da ima više različitih verzija “kutija”. Set za depilaciju tijela za sve tipove kože, za osjetljivu kožu, set za depilaciju lica… i da se ne nabrajam dalje. Ja već godinama koristim Čupko set za depilaciju tijela za sve tipove kože (narančasta kutija) i budući da je ljeto pred vratima, vrijeme je da vam prenesem svoje dojmove.
1496499142091.jpgOve trake koristim od 2. srednje (sad već 5 godina) i naučila sam kako da postignem najbolji mogući rezultat s njima. Iako rezultat nije savršen, postoji nekoliko caka i “must have” stvari da bi se postiglo željeno stanje, ja sam tu da ih podijelim s vama i makar malo vam olakšam muku ako se odlučite korisiti ove trake. Naravno da kao i svi proizvodi pa tako i ovaj ima svoje pozitivne i negativne strane. Osvrnit ću se na obje, tako da dobijete cijelu sliku prije no što se odlučite za kupovinu i korištenje.

Čupko ima vrlo poznato pakiranje u obliku kutije. Kao što već rekoh, moje je narančasto i namijenjeno je svim tipovima kože i iako se može koristiti za uklanjanje dlačica na rukama, nogama, pazušnom i bikini području, ja ih samo koristim za noge. Pazuhe nikad ne bih mogla depilirati voskom. Uhhh… i evo dok sad ovo pišem jeza me hvata od same pomisli na to. Svaka čast onima koji to moju (ima li vas?!), ali za mene je to veliko ne!

Bacimo se sad na sadržaj kutije:
1496499036563Dakle, u kutiji se nalazi 16 traka tj. 8, jer svaki od tih 8, kad se razdvoji, ima vosak s obje strane pa se zato računa kao da ih ima 16. Zatim su tu 2 uljne maramice kojima se odstranjuje višak voska i meni su odlične, jer da njih nema, noge bi mi vječno bile ljepljive. Višak voska super skidaju, ali mi je šteta što ih se samo dvije dobije u kutiji. No može ih se zasebno kupiti, tako da neću dramiti oko toga. Dvije su sasvim dovoljne, ali ako si nespretan (bila nekad) pri korištenju, zaostalog voska će biti svuda po nogama, a tada su maramice spas. I na kraju, dobiju se i 2 vrećice Aloe vera gela. Njih koristim na samom kraju depilacije da mi ublaže iritaciju i crvenilo kože (a hvala Bogu da su mi noge tad izgledaju ko najcrvenije paprike. Slika to ne može dočarati.).
1496499326643Korištenje traka je vrlo jednostavno, a započinje zagrijavanjem voska, jer se hladnim voskom nećete puno obradovati. Iako u uputama na kutiji stoji kako se traku treba trljati između dlanova cca 20 sekundi (kako bi se vosak zagrijao), nisam baš bila prezadovoljna stanjem voska nakon toliko trljanja, a sad trljati u nedogled dok se ne postigne koliko tolko zadovoljavajuća temperatura nema smisla i zato ja trake zagrijavam fenom. Preko zime ih stavim na radijator, vosak se fino zagrije, a i uvijek imam nove, zagrijane trake, tako da cijeli proces ide puno brže nego da svako malo trljam trake. Budući da sad radijator ispada iz igre, fen se pokazao kao odlčna zamjena. Trake grijem fenom i voilà, zagrijani vosak je spreman za korištenje. Što zagrijaniji to bolji, ali ne treba ni s time pretjerivati. Zatim se traka razdvoji (to je ono o čemu sam pričala, da je jedna traka zapravo dvije), stavi na željeno mjesto na koži i pritisne, da bolje prilegne uz kožu tj. zalijepi se. Nakon toga slijedi najgori dio. Mislim da sve znate što slijedi, ali prije tog najgoreg dijela ću ubaciti jednu anegdotu ili bolje reći bolni prvi susret mene i Čupka.

Moj prvi susret s Čupkom
Kao što sam već napisala, tamo negdje oko kraja 2. srednje sam prvi put posegnula za Čupkom, na preporuku prijateljice. Nisam se prije toga usuđivala ni pogledati ga, a kamoli koristiti, jer je internet bio prepun priča kako depilacija trakama i voskom užasno boli i onda naravno da sam ja kao dijete od 15-16 godina (znam da će me sad današnje djevojke/cure s 15-16 godina razapeti, ali ja sam sebi s toliko godina još bila dijete) stvorila sliku o tome u svojoj glavi, koja me kočila da ga isprobam, ali glatke prijateljičine noge su učinile svoje i ja sam odlučila biti hrabra i isprobati. Samo tu sad postoji jedan problem. A problem je taj što su se moja vizija užasno bolnog Čupka i njezivno “easy” iskustvo, “nije to ništa strašno” i “ne boli to uopće tako jako”, jako kosilo jedno s drugim. I sad je bilo pitanje kome vjerovati, pisanju raznih ljudi po internetu ili prijateljici. Mislim da je odgovor očit. I tako sam ja krenila u avanturu zvanu “s Čupkom do glatkih nogu”. Nakon prijateljičinog iskustva, sav moj strah oko traka je splasnu (veeeelika pogreška). Prvo povlačenje trake i suza (ma da je jedna bila pa hajde), ali ne suza radosnica, jer ću to ljeto imati glatke noge, nego suza “koji me vrag natjerao na ovo”. Očekivala sam ništa, a dobila sam šou. Tako da mi prvo iskustvo baš i nije najbolje sjelo. Povrh svega, sve te muke i suze, dobila sam nedovoljno dobar rezultat, ali sve je to bila samo posljedica neznanja. Trebalo je proći nekoliko korištenja kako bih naučila manipulirati trakama. Sve u svemu, kriva percepcija boli me dovela do prvog fijaska s Čupkom. Stvar je u tome što je prijateljica prije korištenja traka imala isti onaj strah od boli, kao i ja na početku, pa je onda prilikom korištenja shvatila da nije toliko strašno (ključna riječ: toliko), a ja, koja sam u potpunosti izgubila strah, za mene je bilo užasno bolno. Poanta ovoga je da boli i ako krenete s mišlju da užasno jako boli (osobito ako još nikad niste to radile) i onda ako vas bude manje bolilo od planiranog, super, a ako ne, onda stisnite zube i otrpite to. Danas se smijem sama sebi i ovom iskustvu, kojeg se još uvijek kristalno jasno sjećam, ali znam da mi tada nije bilo do smijeha.

Nastavljamo dalje. Nadam se da ste nešto naučile iz mog isustva i da ćete to primjeniti (za vaše dobro). Da, najgori dio, naglim pokretom treba potegnuti traku u smjeru suprotnom od smjera rasta dlaka. Čim brže, tim bolje. Višak voska, koji ostane na koži, ja ukljanjam tek na kraju depiliranja. Jedna traka se može koristiti više puta, samo je opet zagrijete i ponovite cijeli postupak. Naravno da će traka prvi put imati najveće djelovanje, jer svaki idući put već ima dlaka po sebi, manju površinu kojom se može zalijepiti na druge dlake na koži i voska je sve manje, ali su efikasne i dalje. Teško je reći za koliko depiliranja vam je dovoljno jedna kutija, ali meni je otprilike dovoljna za jedno depiliranje nogu (gornji i donji dio), traka dvije vamo tamo.
Slike ispod (lijeva je uvećana) govore o tome koliko su trake dobre i ovako izgledaju nakon više korištenja tj. iskorištene su do maksimuma.
1497081773985
Čupko trake su super ako imate velike dlake (na malima ne funkcioniraju), ako imate živaca i vremena, jer je ovo dosadno-dugi posao, ako si same to radite, jer će vas u protivnome puno jače boljeti (zapamtite: bolno je!) i ako ste zadovoljne s nesavršenim sustavom depiliranja, jer, budimo realni, ne možete trakama u kućnoj radinosti dobiti isti rezultat kao i u kozmetičkom salonu. To što će vam tri dlake ostati tu, a tri tamo i nije neka velika stvar, jer britvica spašava sve. Još jedna super stvar kod depiliranja je što dlake rasu sporije (2-3 tjedna ste mirne), tanje su i svjetlije, tako da Čupko dušu dao za prorjeđivanje dlaka.
Ocjena: 4
Cijena: 29.90 kn

Koristite li i vi Čupko ili neke druge trake za depilaciju?

 

 

4 thoughts on “Čupko set za depilaciju tijela [RECENZIJA] + Moje prvo iskustvo

  1. I ja grijem na radijatoru ili fenom 😃 Ja sam čupala na rukama, ali odustala sam jer bi mi nakon svakog cupanja ostale modrice. Britvica je zakon. Ionako mi ruke ne moraju biti savrseno glatke. Bitno da nisam ko majmun 😊 Brijem ih jedno 7 godina 2x mjesecno i cak su se dosta prorijedile. Sada samo voskom cupam ispod i izmedu obrva. Jedno pakiranje mi traje vec 5 godina mislim barem haha Ovo tvoje crvenilo je omg

    Liked by 1 person

Leave a Reply

