prvi dojmovi

Prvi dojmovi – lipanj

#3 Fa Dezodorans Roll-on Luxurious Moments
Održavanje ugodnog i svježeg mirisa, dok se znojimo, neiscrpna je tema vrućih, ljetnih dana. U tu svrhu, uzela sam si jedan Fa roll-on (reklo bi se provjerena kvaliteta), jer je predivno mirisao. Preko ljeta ne volim nositi teške parfeme niti imati bilo kakve preintenzivne mirise na sebi, jer me to, u kombinaciji s visokim temperaturama, “guši”, ali me ovaj roll-on upravo privukao izraženijim parfemskim mirisom. Bilo bi idealno bblago mirisati kao da nosiš parfem, a zapravo ga ne nosiš (zar ne?). Sve je to u teoriji divno i krasno, ali u praksi me ovaj roll-on ostavio ravnodušnom. Miris je odličan i tu nemam zamjerke, ali zaštita od neugodnih mirisa mu nije jača strana. Super je dok se ne znojim, a kad krenem, kao da izgubi svoju funkciju. Parfemski miris se neutralizira i više ga ne osjećam. Isto tako, imam osjećaj da pazusi plivaju u njemu, jer ga ne mogu (barem ja) normalno nanijeti u maloj ili normalnoj količini. I još dugo tijekom dana imam osjećaj tekućine pod pazusima (a ne radi se o znoju). Sve u svemu, roll-on nije idealan za vruće dane, ali onih dana kad se minimalno znojite, a želite miris parfema na sebi, posegnite za njime.
1498636322935.jpg
#2 Aveo kremasti gel za tuširanje – bademovo mlijeko
Donosim vam svoje, doslovno, prve dojmove o ovom gelu za tuširanje, jer sam ga jučer prvi put koristila. Dobila sam ga u beauty swap-u prije nekoliko mjeseci, ali ga nisam još dosad koristila, jer je u travel size pakiranju (50 ml) pa sam ga htjela čuvati za neki kratki “travel”, ali toga nemam ni na vidiku tako da… Budući da volim isprobavati nove gelove, a i sad je vrijeme kad mi preintenzivni mirisi ne odgovaraju toliko, poput Balea Schoko Love gela za tuširanje, ovaj gel mi je na prvu, što se mirisa tiče, bio potpuna suprotnost onome. Nježan, blagi miris badema, gel kremaste teksture, koji se lako pjeni i daje osjećaj njegovane i čiste kože. Nažalost se miris ne zadržava na koži i odmah po ispiranju nestane, a tako je ugodan i smirujuć… Eto to su moji dojmovi o ovom gelu nakon jednog korištenja. Na prvu me se jako dojmio da čak razmišljam da ga uzmem u full size verziji, ovisno o tome kako će se ponašati narednih dana ili dan, jer ga nema još puno.1497973780638.jpg

#1 Moment Make-up Europe lak za nokte no. 11
Samo nas još nekoliko dana, kalendarski, dijeli od veselog i šarenog godišnjeg doba, što se odjevnih kombinacija i kozmetike tiče. Ljetom se usudimo nositi neke boje, koje se inače nalaze duboko skrivene u ormaru, a tako je i s ruževima, lakovima, sjenilima… Danas vam predstavljam jedan, cjenovno vrlo povoljan lak za nokte idealan za ljeto, iako ga ja već nekoliko mjeseci koristim. Riječ je o Moment Make-up Europe lakužž, koji se može pronaći u Offertissimi, u predivnoj rozoj, ne prekričavoj, ali jako uočljivoj boji. Lako može podići bilo koju odjevnu kombinaciju. Traje danima i dovoljan je jedan sloj kako bi se dobila željena nijansa. Lako se nadograđuje ukoliko je potrebno, no što je više slojeva to kraće traje tj. lakše se ljušti s noktiju. Što se kvalitete i dugotrajnosti tiče, puno je bolji od svih Gabrini i većine Essence lakova i po meni je neznatno lošiji od Catrice-ovih.
1497609949534.jpg

6 thoughts on “Prvi dojmovi – lipanj

Leave a Reply

