PREPARATIVA

Može li jeftinije? – Balea maska za stopala [RECENZIJA]

Možda se pitate zašto ovaki mali proizvod, Balea maska za stopala – babasu i ulje makadamije, zaslužuje ovoliku pažnje da o njemu pišem cijeli članak. E pa razlog je (i više nego) povoljan omjer cijene i kvalitete.
Bez da pročitate moje dojmove, vjerujem kako je ovo maska za stopala za kojem ćete sigurno posegnuti prilikom idućeg posjeta drogeriji. Samo vam je jedna informacija potrebna da shvatite zašto sam tako sigurna u to. Cijena. I to kakva cijena. Prava sitnica. 2.90 kn. Ako vam ovo nije dovoljno dobar razlog, pročitajte moje dojmove i shvatit ćete da vrijedi i puno više.
1498141234295Vjerujem kako nisam jedina koja kupuje stvari jer su jeftine, ma kakve god one bile. Jednostavno, moj mozak kad vidi nešto jeftino, to je za njega isto kao da je besplatno i mora biti moje. Zato se na sniženjima potroši i više od planiranog, jer mozak je sam svoj šef, a ako i vaš funkcionira kao i moj… eh, Huston, we have a problem. Činjenica je da ne mogu pobjeći od toga i koliko god se trudila ne kupovati bezvezne, jeftine stvari, koje na kraju ispadnu najskuplje, jer se ne koriste, ponekad se u toj hrpi zalomi i nešto korisno.

Ova maska za stopala je najjeftinija stvrčica koja se isplatila, što se kozmetike tiče, i vrijedi više od onoga koliko ćete je platiti. Realno, cijena ni ne može biti nešto veća, jer je pakiranje/vrećica 15 ml, što je meni dovoljno za 4-5 korištenja, ukoliko je nanosim u tankom sloju.
1498141109060.jpg

Da ne pričam puno o onome što navodi proizvođač, stavljam sliku ispod i odmah krećem sa svojim opažanjima.
1498141135928.jpg
Maska je nešto gušće, kremaste teksture, bijele boje, lako se nanosi na kožu i lako se umasirava u stopala. Prilikom nanošenje je ljepljiva (ne pretjerano), tako da očekujte da će vam i dlanovi i stopala biti malo ljepljivi dok se maska ne upije tj. dok ne operete ruke.
1498139900972.jpg Ja masku nanosim u tankom sloju, tako da se sva uspije upiti i nema potrebe za naknadnim skidanjem maramicom i ponovnim umasiravanjem u kožu, kako proizvođač navodi. Samim time što je nanosim u tanjem sloju, kroz koju minutu se u potpunosti upije i nemam više onaj ljepljivi osjećaj. Što se mirisa tiče, on mi ostaje nepoznanica. Nije intenzivan, nego je blag i pruža osjećaj njegovanosti i užasno me podsjeća na neki losion ili kremu koju imam, ali se jednostavno ne mogu sjetiti na koji točno. Nije da sam posnifala sve losione i kreme, ali i dalje ga ne mogu povezati s nekim. Uglavnom, miris mi se sviđa, jer je baš njegujuć i vjerojatno je rezultat dva svoja glavna sastojka, babasu-a i ulja makadamije.

I da, proizvođač navodi kako se, za snažniji učinak, maska treba nanijeti u debljem sloju, navući pamučne čarape i ostaviti da djeluje preko noći. Hell no! Vani je 30+, a da ja nosim čarape? I bez njih bih si najradije kožu skinila, a ne da još nešto navlačim na sebe. Tako da tu “tehniku” nisam isprobala, ali i ovako se dobiju meka stopala, naročito ako se maska više puta koristi. Što se mirisa tiče, on se zadržava pola sata do sat s time da s vremenom slabi i samo je prilikom nanošenja intenzivan.

Vjerujem kako sam vas uspjela uvjeriti da isprobate ovu masku za stopala. Osobito jer su sada aktualne sandale i papuče, tako da naša stopala dolaze do izražaja, a naravno da želimo da izgledaju što njegovanije.

Ocjena: 4.5
Cijena: 2.90 kn

Jeste li već probale ovu masku i ako niste, imate li namjeru?

Slobodno ostavite komentar 🙂

14 thoughts on “Može li jeftinije? – Balea maska za stopala [RECENZIJA]

  1. Isprobala sam i onako..pa ajd kad sam vec u DM-u pogledat cu sta ima jeftinog..i naletim na to bilo je oko 20 komada na polici ..ja reko ma ajde molim te za 3 kune..ajd uzecu ja jedan i dosla doma isprobala i savrseno..odusevljena sam..odma za dan-dva uzela 9 pakiranja..samo je to ostalo od svih 20..SAVRSENSTVO!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

