darivanje

Novosti na blogu + objava dobitnika darivanja *1000+ “Sviđa mi se”*

Ovo će biti kratki, ali slatki članak u kojem ću vam ugrubo predstaviti svoje daljnje planove za proširenje bloga, koje ću nastojati u idućih nekoliko mjeseci provesti u djelo. Svi, koji ste upoznati s blogom, znate pišem isključivo o beauty temama tj. pišem recenzije dekorativaca i preparativaca, predstavljam proizvode u prvim dojmovima, upoznajem vas s novitetima kod mene, potrošenim proizvodima, pišem o svojim rutinama… Sve u svemu, ovo je jedan tipičan beauty blog, koji obrađuje tipične beauty teme. Kako bih mu dodala malo osobnosti, već duže vrijeme razmišljam o proširenju i na druge teme poput mode lifestylea, hrane… Puno mi se još tema mota po glavi pa ću vidjeti koje će se vama najviše svidjeti i onda se bazirati na njih. Također bih htjela ponekad spontano čavrljati s vama u obliku neformalnih članaka o svojim nekim razmišljanjima i stavovima o aktualnim temama (ali “Neće politika u moju butigu” , ne brinite).
Kako biste me bolje upoznale, planiram uvesti rubriku “O meni” (ili sličnog naziva). Nije da sam to trebala napraviti puno prije, ali…
Ugrubo je to to. Proširenje bloga je na vidiku i kroz kojih tjedan dana krećem s provođenjem plana u djelo. Jako mi je važno vaše mišljenje, tako da mi date doznanja koje vam se teme sviđaju čitanjem članaka i ostvaljenjem komentara, jer ću po vašim pregledima odlučiti hoću li se i dalje obrađivati određeno podučje ili ne.

Ukoliko imate još neki prijedlog kako da unaprijedim blog, koje teme biste voljele čitati, slobodno mi pišite, jer bi mi to puno značilo.
Nadam se kako vam se sviđa ova moja ideja i da ćete je podržati 😀

ZAVRŠENO DARIVANJE *1000+ “Sviđa mi se”*
Prije nego što proglasim dobitnicu, želim se još jednom od srca zahvaliti svima, koji su lajkali moju facebook stranicu (ako još niste, svakako to učinite) i omogućili mi da dostignem ovu okruglu brojku. Nadam se kako će vas s vremenom biti sve više i da će naša (jer zapravo i je to naša) facebook zajednica postati sve veća.
A sad je vrijeme za proglašenje dobitnice, koje ste tako nestrpljivo čekali. Znam da je potrajalo duže no inače da objavim dobitnicu, no obaveze oko faksa mi nisu prije dopuštale. No da ne pričam sad o tome, jer sve to već znate, ako me pratite na fejsu, krećem na ono bitno. Pobjednica darivanja je Josipa Čačić. Molila bih Josipu da mi se javi (inbox ili mail) u roku od 48 sata, da se dogovorimo oko slanja 😀 I da, kako ste tražile da same birate osobu (od onih koje ste označili u komentarima), kojoj ćete proslijediti dodatni paketić, molila bih Josipu da ga uruči Sanji Červar ili Ani Saric i da mi ona ili one to potvrde da je učinjeno, jer je tako jedino fer.
Drugima želim više sreće drugi put 😀
I još koristim ovu priliku da najavim ljetno darivanje, ali o tome ćete biti obaviješteni na vrijeme.

Slobodno ostavite komentar 🙂

5 thoughts on “Novosti na blogu + objava dobitnika darivanja *1000+ “Sviđa mi se”*

Leave a Reply

