Uncategorized

TOP 3: Budget-friendly places to eat – Zagreb

U prošlom postu (pronađite ga OVDJE)  predstavila sam vam plan proširenja tematike bloga. Danas krećem s provođenjem plana u djelo. Budući da će mi ovo biti prvi tzv. ne beauty članak, izuzev travel članka s Balatona (pronađite ga OVDJE), nadam se kako ću se snaći i na ovom terenu te da će vam se post svidjeti. Pa krenimo.
Danas vam predstavljam TOP 3  budget-friendly mjesta za posjetiti u Zagrebu u kategoriji “places to eat” iliti “mjesta za jesti” (da, nisam uspjela smisliti bolji prijevod). Ovdje je riječ o netipičnim “restoranima”, jer je sasvim jasno da restorani u metropoli ne mogu biti budget-friendly (barem ne za prosječne građane Lijepe Naše) tako da objekti o kojima ću ja pisati više spadaju u kategoriju restorana brze hrane/palačinarnica.
Cijene nisu prejeftine, ali imajte na umu kako je riječ o Zagrebu i da su za njega cijene sasvim povoljne. Također, u većini malih gradova ne možete pronaći ovakve objeke i jesti ono što se u njima nudi, tako da je i to njihova prednost. Osim što nude odličan omjer cijene i kvalitete, ova mjesta su idealna za  studente, srednjoškolce, osnovnoškolce, mlade obitelji s malom djecom… ma za sve, jer su predivno, tematski uređeni. Svaki interijer širi pozitivnu energiju na svoj način. Idealna su za druženja s prijateljima, ali i za dejtove (ljubav ide kroz želudac, zar ne?), tako da ako tražite odlično mjesto za opustiti se i nešto fino pojesti u pomno uređenim lokalima, onda ćete uživati u ovom postu i fotografijama.

Također, uz svaki objekt ću, uz svoje dojmove, napisati i što imaju u ponudi (iz mog sjećanja) te koliko ćete platiti obrok za dvije osobe (bez pića).
Objekte ću navoditi nasumično, jer su mi sva tri jednako draga.

  1. PALAČINKARNICA MILKY WHEY

Vjerujem kako su svi iz Zagreba, ali i okolice, čuli za ovu čuvenu palačinkarnicu, koja je zaradila kultni status u ovoj kategoriji. Ako govorimo o najboljim palačinkama koje sam ikad jela, to su definitvno one iz Milky Wheyja. Znam kako ima onih, koji ga hejtaju, jer koristi poznato ime da dižu cijene palačinki i dodataka, a ima puno drugih, novčano prihvatljivijih palačinkarnica po gradu. Uglavnom, želim reći kako ovo nije najjeftinija palačinkarnica (daleko od toga), ali je po meni  najbolja i nekoliko puta godišnje mi je sasvim u redu da si priuštim odlazak tamo.
U ponudi imaju slatke i slane palačinke. Slana će vas, eventualno, izaći koju kunu jeftinije, ovisno o tome koje dodatke odaberete, ali nije pravilo. Iz iskustva govorim kako se slana palačinka može cijela pojesti, a slatka nikako. Također, ako planirate posjet Milkyju, postoji jedno nepisano pravilo: “Uzimajte što manje dodataka!”, jer ćete i onu s minimalno dodataka teško pojesti (mislim na slatku palačinku), a bit će vam toliko fina da ćete je htjeli pojesti cijelu, a poslije se nećete moći kretati. Govorim iz iskustva, ali svaki put ponovo pokleknem pred šarenilom boja. I da, svakako dođite praznog stomaka. Bit ćete mi zahvalni.

Cijena obroka za dvije osobe (bez pića): 60-70 kn

*ovisi o dodacima
IMG_20170309_152159

IMG_20151216_181323

IMG_20170309_153607

IMG_20160522_122918

 

IMG_20160214_153727

 

2. DEBELI MAČAK

Restoran brze hrane/kafić koji odiše ugodnim ambijentom, pomno uređeni interijer, koji spaja više stilova i šarenilo boja. Ja bih ga deklarirala kao profinjenu verziju dječje igraonice. Preslatko. Iako u ponudi imaju tortilje, obične i američke palačinke (nisam ih probala), svakako preporučujem da uzmete tortilje, jer vjerujem kako većini to nije uobičajena hrana pa već kad posjetiti mjesto u kojem su specijalitet, svakako ih probajte, a i obične palačinke im nisu nešto pa… (Milkey je zakon).

Cijena obroka za dvije osobe (bez pića):  60-70kn

*ovisi o dodacima

Untitled

 

3. POTATO HOUSE

Restoran brze hrane, koji se nalazi u užem centru grada, s vrlo čudnom ponudom hrane, osvojio me na prvu. Kao što i sam naziv kaže, zvijezde su im krumpiri, ali ne obični nego neki posebni, veliki krumpiri. U ponudi imaju i razne juhe, ali mislim kako su krumpiri ti koji zaslužuju više pažnje. Pripremaju se u nekoj peći, razrežu na pola i napune punjenjem. Punjenja su vrlo netipična, začinjena čudnim začinima i vrlo su čudne kombinacije sastojaka, no sve to ispadne tako fino, da ne povjeruješ. I ja sam mislila kako neki sastojci ne idu zajedno, ali je okus i više nego odličan, naročito ako volite krumpire, poput mene. Ovo je ujedno i najjeftiniji objekt iz kojeg ćete izaći potpuno siti, tako da slobodno možete ovdje doći na pravi obrok.
Krumpiri ne izgledaju nimalo primamljivo, no ne dajte da vas izgled zavara, prefino je. Moje preporuke svakako imate,jer ćete više platiti običan sendvič nego jedan krumpir/obrok.

Cijena obroka za dvije osobe (bez pića):  30-ak kn

*juhe su oko 17 kndsfdd.jpg

IMG_20170705_140547

 

Nadam se da vam se ovaj post svidio i da ćete se odlučiti za posjet nekom od ovih mjesta. Iako ima još nekoliko mjesta koja bih vam mogla preporučiti, naročito u Zagrebu,  ovo je moja zlatna trojka, dovoljno različita da svako nađe nešto za sebe.

Ukoliko imate još neko pitanje, svakako mi pišite.

Slobodno ostavite komentar 🙂

Leave a Reply

