DEKORATIVA · PREPARATIVA

#3 Potrošeni proizvodi

Prošlo je nešto više od dva mjeseca od zadnjeg posta o potrošenim proizvodima (link: OVDJE), a budući da se opet nakupila čitava košara smeća, vrijeme je da ga se riješim. Prije toga ću vam iznijeti svoje kratke dojmove o svakom proizvodu posebno te naglasiti hoću li ga opet kupiti ili ne i zašto. Također, o većini ovih proizvoda sam pisala ili zasebne ili grupne recenzije (u obliku prvih dojmova), tako da ću vam linkati te članke na samim nazivima proizvoda, da ih možete pročitati, ako vas neki proizvod temeljitije zanima.empties1.jpgKao što možete vidjeti, većina potrošenih proizvoda su preparativci, a dekorative ima vrlo malo, kao i svaki put. Razlog tome je vrlo logičan. Preparativce češće koristimo te se samim time brže troše. No da ne pričam više o očitim stvarima, krenimo s proizvodima.

IMG_20170715_154259Prvi na redu su preparativci koji obećavaju glatke noge, Čupko set za depilaciju tijela i Balea krema za depilaciju. Oba proizvoda imaju istu ulogu no daju različite rezultate. Puno podrobnije sam o njima pisala u zasebnim recenzijama s mnoštvom slika prije i poslije depilacije, tako da svakako kliknite na imena proizvoda i bit ćete preusmjereni na te članke. Iako i jedan i drugi imaju svoje pozitivne i negativne strane, Čupko mi je puno draži, iako ni on ne daje predobre rezultate. Namjeravam opet kupiti oba proizvoda, jer nekad mi je neki bolji, ovisno o tome koliko dlaka imam, koliko su duge, tražim li brže i bezbolnije rješenje ili dugotrajnije.

IMG_20170715_155032Što se tiče njege kose, proteklih 8 mjeseci se nisam odvajala od preodličnog Olival šampona za kosu od avokada. Savršeni šampon, koji je uz Olival ulje od avokada, bio moj top proizvod 2016. godine, u kategoriji preparative. Mislim kako vam ta činjenica govori dovoljno i naravno da će ponoviti kupnju opet i opet. Šampon je ugodnog, blagog mirisa i jako rijetke teksture (vodenast je) te ga ja nanosim nakon nekog drugog šampona, jer omogućava lakše raščešljavanje i daje svilenkastu kosu. Dove Pure Pflege šampon mi je sasvim oke. Uljaste je teksture i blagog mirisa, koji ne ostaje na kosi nakon ispiranja. Dobila sam ga u nekom paketu, tako da ni ne znam može li se kupiti pojedinačno, a i nije me toliko oduševio da bih ponovila kupnju. Prosječan je. Zatim je tu Head & Shoulders šampon, koji je odličan u borbi protiv peruti (kao i ostali H&S šamponi) i namjeravam ga opet kupiti kad budem imala problem s peruti.  Le Petit Marseillais regenerator za suhu i oštećenu kosu s karite mlijekom i medom je jedan od lošijih regeneratora (da ne kažem najlošiji), koje sam isprobala i neću ga više kupiti. Mogao se koristiti (kao što je i vidljivo, jer je potrošen), ali nije davao Bog zna kakve rezultate, osim što je kosa bila meka na dodir.

IMG_20170715_155104
Gelovi za tuširanje su brzo potrošljiva roba, naročito sad kad su velike vrućine i kad se tuširanje ne preskače ni jedan dan. Accentra Olive gel za tuširanje samo dobila u paketu s losionom. Vrlo je zanimljive, uljaste teksture, a zbog lijepog izgleda paketa, svakako bih ga odabrala za poklon, dok bih Aveo kremasti gel za tuširanje – bademovo mlijeko rado kupila sebi, jer je nježnog, blagog, njegujuće mirisa badema i kremaste teksture, koja koži daje ugodan osjećaj.

IMG_20170715_154705-1Razlog dvijema potrošenim Becutan kremama u posljednih pola godine je taj što su fantastične. Idealne su za sva godišnja doba i sve (ne)prilike. Preko zime pružaju njegu cijelom tijelu od hladnoće, pucanja kože i crvenila, a preko ljeta za općenitu svakodnevnu njegu tijela, osobito lica te nogu i pazuha poslije brijanja. Odlična univerzalna krema za sve i svakog, vrlo je nježna prema suhoj koži dajući joj vlažnost. Definitvno je moj favorit između svih ovih potrošenih proizvoda i kupovat ću je uvijek i zauvijek. Također, za lijepu kožu lica, pobrinu se i BEBE Y. C. njegujuće vlažne maramice 5u1, kojima je skidanje šminke znatno olakšano, a pri tome i vrlo učinkovito. Maramice su vrlo nježnje prema koži, ne izazivaju peckanje niti osjećaj zatezanja, a uz vrlo malo trljanja skidaju svu šminku. Odlične maramice za brzinsko skidanje šminke u nužnim situacijama i za tu svrhu bih ih kupila.

IMG_20170715_154546-1O ova dva dezića neću puno duljiti. Balea Anti-transpirnt Extra Dry dezodorans je nježnog, blagog mirisa, dok je Axe Anarchy For Her malo intenzivnijeg, no budući da oba mi oba odgovaraju i da su dugotrajna opet bih ih kupila.

IMG_20170715_153939-1IMG_20170715_154110-1
Maske za lice su prije nekoliko mjeseci bile jako popularne i naravno da sam ih i ja morala isprobati. Ovdje su samo neke od njih (i to njihove polovice), koje su odavno potrošene, ali ih još nisam bacila, jer sam ih smetnula s uma. O svakoj sam pisala zasebne recenzije, tako da ću ih samo razvrstati od najbolje prema najlošijoj. Najbolja mi je defiunitivno Balea maska za lice – bijeli čaj i trešnja, jer je predivnog “barbie” mirisa i nježna je prema licu. U stopu je prate Balea opuštajuća mousse maska za lice – lavanda (predivnog mirisa lavande, koji podsjeća na more) i CV Young Soft maska za lice – Mousse Chocolat (čokoladni užitak). Dok je Balea Soft&Clear maska za lice protiv prištića najgora maska za lice ikad. Lice me užasno peklo i zatezalo, da sam požalila trenutak kad sam je stavila i još mi se dodatno isušilo. Nikad više je neću kupiti dok ostale tri svakako budem.

empties3

empties2I jedini dekorativci, koji idu u smeće su: Eveline Celebrities Eyeliner, Catrice Calligraph, Dvije S-he olovke za oči DUO i Essence olovka za obrve u nijansi 02 Brown. Eveline eyeliner je najbolji tuš, koji sam ikad isprobala. Intenzivne je boja, vrlo lako se nanosi i dugotrajan je tako da ga moram opet kupiti. Catrice Calligraph je također odličan tuš za vrlo tanke linije, lako se koristi, ali se puno brže troši i boja gubi na intenzitetu tijekom vremena. O Dvije S-he olovke za oči DUO neće duljiti, jer im nažalost ne znam nijanse, ali ih uvijek iznova kupujem, jer su nijanse odlično usklađene. I zadnji dekorativac je Essence olovka za obrve u nijansi 02 Brown. Iako je ne koristim često, samo u nuždi, nijansa odgovara mojim obrvama, tako da bih je opet kupila.

emptiesI eto, to su svi proizvodi od koji se opraštam. Kao što ste mogli pročitati, većinu ih planiram opet kupiti i preporučujem vama i zato ovu košaru smeća smatram vrlo kvalitetnom.
Nadam se kako ste uživali u ovom postu i da sam vam pomogla u odluci hoćete li nešto kupiti ili ne.

Što ste vi potrošili u zadnje vrijeme, a da preporučujete i drugima? Jeste li isprobali neki od proizvoda o kojima sam danas pisala?

Slobodno ostavite komentar 🙂

Leave a Reply

