PREPARATIVA

Pjena za brijanje s mirisom kokosa [RECENZIJA]

Nekidan sam vam pisala o jednokratnim britvicama (link: OVDJE) i logičan slijed je da sad pišem o pjeni za brijanje. Jedno bez drugoga ne ide, bilo da koristite pjenu ili gel za brijanje. Trenutno koristim Balea pjenu za brijanje – Coco Melon, koju sam kupila prije nekih mjesec dana.
IMG_20170717_144426Iako sam poslijednjih nekoliko puta uzimala Balein gel za brijanje Pink Grapefruit ovog puta sam se odlučila isprobati pjenu, jer me preslatko pakiranje privuklo, a ni fin miris kokosa nije odmagao.
IMG_20170717_144522
Ovaj post neće biti dug, jer ću sažeti svoje dojmove u najvažnije crte kako biste dobile dojam o kakvoj je pjeni riječ.

Pjena za brijanje dolazi u preslatkoj (pravoj ljetnoj), aluminijskoj boci od 150 ml s plastičnim čepom.

Ima plastični aplikator s malom rupom kroz koji izlazi bijela pjena u obliku debljih špageta (vrlo profesionalno opisivanje).
pjenazabrijanje3.jpgIMG_20170717_145200IMG_20170717_145131Za ovu pjenu, s mirisom kokosa i lubenice, proizvođač navodi kako je idealna za osjetljivu kožu nogu, pazuha i bikini zone te da je potrebnu malu količinu pjene istisnuti na prste i razmazati na vlažnu kožu. Izdvojila sam 3 najvažnije karakteristike, koje proizvođač navodi, a sad ću ih ili negirati ili potvrditi.
IMG_20170717_144711IMG_20170717_144726
• Prvo, što se miris tiče, pjena je intenzivnog mirisa kokosa (lubenice nigdje) i ne preporučujem ga onima kojima kokos nije u top 3 namirnice, jer se jako osjeti tijekom cijelog procesa brijanja. Iako ja inače volim kokos, nekad je i meni too much.
• Pozitivna činjenica je ta što se pjena uistinu može koristiti za brijanje i nogu i pazuha i bikini zone, jer je nježna prema koži, ne izaziva iritacije i crvenilo ni na osjetljivoj koži.
• Što se tiče tvrdnje da je potrebna mala količina i da se nanosi na vlažnu kožu, svako ko je ima, zna da je to daleko od istine. Ako se mala količina nanese na vlažnu kožu u potpunosti se razvodni, pjena nestane i ostane samo tekućina, pomoću koje se ne može brijati. Dakle, ta izjava im ne drži vodu. Što znači da je potrebna jako velika količina kako se ne bi razvodnila pjena i kako bi se mogla ravnomjerno razmazati po koži. Samim time se pjena jako brzo troši i ako uzmemo u obzir kako se preko ljeta svakodnevno koristi, ne dobijemo baš povoljnu kombinaciju.

Prema mojima dosadašnjim dojmovima, pjena je sasvim obična i iako je dobra za brijanje, mene se nije nimalo dojmila. Preintenzivan miris u kombinaciji s velikom količimo potrebne pjene, nisu ostavili dobar dojam na mene i ne planiram pjenu opet kupiti, nego se vraćam na svoj provjereni gel za brijanje. Razliika je u samo nekoliko kuna, a moj dojam je puno bolji. Svakako da ću potrošiti ovu pjenu do kraja, ali vam je ne preporučujem, jedino ako baš inzistirate da je probate.

Ocjena: 2.5
Cijena: 9.90 kn

Jeste probale ovu pjenu? Kakav je dojam ostavila na vas? Volite li više pjene ili gelove za brijanje? Ja sam pobornik ovih drugih.

Slobodno ostavite komentar 🙂

4 thoughts on “Pjena za brijanje s mirisom kokosa [RECENZIJA]

Leave a Reply

