darivanje

Ljetno darivanje vol.1 – Twigs – ZAVRŠENO!

Ljetno darivanje počinje! I to jedno od tri manjih, koje ću organizirati tijekom ovog i idućeg mjeseca (tako da, stay tuned!).
Svi, koji me redovito pratite, znate kako volim organizirati darivanja, jer volim nekome izmamiti osmijeh na lice, a iz vaših zahvala i toplih riječi dobivam puno više nego što ja dajem vama. Cilj svakog blogera (i vlogera) je stvoriti neku zajednicu, koja dijeli iste interese. Budući da ste vi moja zajednica i želim vas razveseliti pitala sam vas na facebook stranici želite li jedno veće ili više manjih darivanja i jednoglasno je odlučeno za više manjih. To bi svakako bio i moj izbor, jer smatram kako nije bitna veličina paketa ili količina stvari u paketu, nego je i sitnica dovoljna da nekoga razveseli, a ja sam pripremila sitnica za 3 osmijeha (ili malo više…).

Pa najbolje da krenemo.
Proizvod, koji mi je bio toliko zanimljiv, da ga nisam mogla ignorirati, jer znam da ga vjerojatno većina vas nije do sada ni vidjela, a kamoli koristila (jedna sam od takvih) su Twigs samoljepljivi podizači za grudi A, B i C košarica. Htjela sam da netko od vas isproba taj proizvod, koji nikad nisu, jer što drugo blogerice i rade nego si kupe novi, nikad korišteni proizvod i isprobavaju, tesitiraju i donose zaključke pa sam mislila što ne biste i vi tako. Budimo realni, meni to ne treba, jer nemam ispunjene osnove preduvjete za korištenje (if you know what i mean), ali me jako zanima kako to funkcionira i djeluje li.
IMG_20170724_153024IMG_20170724_153034
Dakle, u pakiranju se nalaze 3 para (=6 komada) podizača i jednokratni su. Jedan par se može koristiti do 8 sati, što znači da pakiranje imate za tri nošenja. Dovoljno vremena da utvrdite djeluje li to ili ne. Na slici dolje pogledajte kako se stavlja i kako funkcionira (u teoriji).
TWIGS
I još slijede PRAVILA!
Odlučila sam pokloniti dva pakiranja Twigs podizača za grudi, jedan na facebook-u i jedan ovdje, na blogu. Za sudjelovanje na facebook-u, u objavi na facebook-u pišu sva pravila sudjelovanja, a da biste sudelovali ovdje samo trebate u komentarima napisati svoje ime i prezime te me zapratiti kako biste primali obavijesti kad izađe novi članak (u desnoj traci imate gumb).
IMG_20170724_153012
Oba dobitnika darivanja ću objaviti ovdje, čim budem u mogućnosti po završetka darivanja.
Darivanje traje do 3.8. i internacionalno je.

Mislim kako je ovo orginalna ideja za darivanje i nadam se da vam se sviđa.

ZAVRŠENO DARIVANJE
Hvala svima koji su se prijavili za ovo vrlo zanimljivo darivanje, na facebook-u ili ovdje, na blogu. Danas sam bila vrlo vrijedna te sam vas već jutros sve popisala i sad je vrijeme da saznate tko je imao najviše sreće.
Pobjednica blogodarivanja je Tea Bandić, a pobjednica facebook darivanja je Nikol Nikolina. Molila bih vas da mi se javite (inbox ili mail) u roku od 48 sata i da mi pošaljete svoje podatke kako bi nagrada čim prije stigla na vaš prag. 😀

A svima ostalima želim više sreće drugi put. Za to nećete trebati dugo čekati, jer već danas na facebook stranici kreće novo darivanje. Neću puno otkrivati o čemu se radi, samo ću reći da je idealno za sve romantične duše. Stay tuned!

Slobodno ostavite komentar 🙂

 

 

 

 

 

 

36 thoughts on “Ljetno darivanje vol.1 – Twigs – ZAVRŠENO!

  1. hahah zanimljivo 😀 prvi put cujem za to hahah cula sam za svakakve vrste grudnjaka i svega,al za ovaj podizac grudi jos nisam hahah
    Nikolina Bertanjoli

    Liked by 1 person

Leave a Reply

