fashion

Wishlist ljetnih krpica s Manzare

Napokon se i ja bacam u modne vode, što znači da ćete ubuduće moći na blogu čitati i fashion postove, bilo da je riječ o wish listama, novitetima u ormaru, OOTD postovima i slično tome. Novu kategoriju na blogu otvaram wish listom predivnih ljetnih haljinica i kombinezona, koji su me toliko očarali da ih sve želim u svom ormaru.
Danas vam ujedno i predstavljam Manzara internetsku trgovinu, jer sve ove krpice možete pronaći upravo tamo. Manzara je uistinu jako velika internetska trgovina, koja u svojoj ponudi nudi sve od igle do lokomotive, preneseno u modni riječnik, dakle od haljina (svečanih, dugih, krakih, ljetnih…), preko hlača i majica (korzeti, bluze, tunike, bodiji), kupaćih kostima, jakni do modnih dodataka pa čak i vjenčanica (da, da, misle na sve). No kako se mališani i muška populacija ne bi osjećali izolirano i za njih se mogu pronaći razni odjevni komadi.

TORBICE su mi također zapale za oko, jer ima nekolicina zanimljivih torbi za plažu, ali sam ipak odlučila da je odjeća nešto u čemu bih mogla bolje prikazati ljetnu wish listu.

U Manzari se možete obući u svako godišnje doba i biti u potpunosti u trendu i upravo ta raznolikost i obujam ponude su mi veliki plus, kao i činjenica da će vaši odabrani komadi u roku 1-3 dana stići na vašu adresu. Nije loše s obzirom da su nekad tjedni (i mjeseci) potrebni da stignu stvarčice s drugih internetskih trgovina. Također, dostava je besplatna ako vaša kupovina prelazi 290 kn, a i nije naodmet znati kako je moguć povrat robe unutar 14 dana, jer i oni znaju da je rizično kupovati preko interneta i da odjevni predmet može i ne mora odgovarati, tako da daju i tu opciju.

Budući da je ljeto u punom jeku, o čemu ću praviti wishlistu nego o tipičnim ljetnim stvarčicama, koji bih nosila odmah i cijelo ljeto. Ovo je ujedno i prilika da se pobliže upoznate s mojim ukusom što se mode tiče, ali vjerujem kako sam izabrala odjevne predmete među kojima će svatko moći pronaći svog favorita.

Sve stvarčice koje su mi upadale u oči dok sam listala stranice i stranice po Manzari (a vjerujte mi ima ih) sam vam i odlučila pokazati, jer ako su meni zapale za oko, vjerujem kako će i vama. Birala sam od svega po malo (kraće, duže, lepršavije, uže), da dobijete dojam što se nosi (jer kažem, puno trendovskih komada stranica nudi) i ideju za buduću kupovinu, ljetnih izlazak, odlazak na plažu… Puno je opcija.

wilson
sunshine_1_1
urania_1 - Copy
belissa
ll-5
fayete-1
aisha_1.jpg
casper-1.jpg

claudia3_1
borsi
calgary
Odjeća je stvarno raznolika, ali znate kako uvijek ima stvari koje vam se jako sviđaju i one koje vam se jako, jako sviđaju. E pa moja dva apsolutna favorita su treća haljinica, jer je dezen savršen, lepršava je, a gola ramena su obavezna ovo ljeto i sedma haljina, jer je elegantna s dozom profinjenosti, a ipak svakodnevna.

 

 

Jeste li pronašle svoje favorite među mojima? Koji vam se odjevni komad najviše sviđa?

Slobodno ostavite komentar 🙂

*sponzorirani članak
2 thoughts on “Wishlist ljetnih krpica s Manzare

Leave a Reply

