o meni

40 random stvari o meni

  1. Ponosna sam Slavonka. Pa kaže: „Ne dirajte mi ravnicu…“
  2. Visoka sam 1.71 m
  3. Imam zeleno-plave oči
  4. Svojevrsni sam vegeratijanac. Ne jedem ništa što hoda, leti, gmiže, puže, ali ako plivaš ipak imaš male šanse doći na moj tanjur.
  5. Ne volim životinje. Nemojte se zgražati ljubitelji životinja :/
  6. I paradoksalno tome, imam veliku empatiju prema životinjama i njihovoj patnji.
  7. Ne volim gledati filmove. Gledam ih samo kad nema ama baš ništa na telki, a nemam što drugo raditi ili kad je neki super film u kinu. Inače ne.
  8. Ne volim SF žanr, iako Star Wars obožavam.
  9. Nikad nisam pogledala seriju cijelu na internetu i ne gledam serije preko interneta.
  10. Navijam za Barcelonu (pod prisilom sestre :P)
  11. Izbirljiva sam što se hrane tiče.
  12. Netko umire, a ja jedem sto puta dnevno, što se uopće ne vidi na meni. Metabolizam za desetku
  13. Ne znam prikriti ako ne volim biti u nečijem društvu. Moje lice sve govori.
  14. Srednje sam dijete.
  15. Zadar mi je najljepši hrvatski grad koji sam posjetila.
  16. A izvan Hrvatske je to Beč.
  17. Željela bih živjeti u Švedskoj. Vjerojatno bih promijenila mišljenje kad bih stigla tamo 😛
  18. Prva destinacija na popisu za posjetiti mi je Prag.
  19. Nemam najdražeg glumca/icu, pjevača/icu, film, seriju, pjesmu...
  20. Najdraže voće su mi banane i jagode. Osobito u kombinaciji.
  21. Ne pijem sokove na razrjeđivanje.
  22. Obožavam čokoladu!
  23. Volim samo čokoladne torte i kolače, izuzev nekih voćnih i njih jedem samo ako ih mama napravi. Zar nisam rekla da sam izbirljiva?
  24. Najviše mogu pojesti dvije palačinke.
  25. Volim voziti bicikl.
  26. Obožavam more! Hoće me netko s mora udomiti? 😛
  27. Jedan od najboljih dana u životu mi je bio posjet Gardalandu. Toplo preporučujem svima.
  28. Na prvu sam stidljiva i povučena.
  29. Kao mala sam se bavila ritmikom, folklorom, rukometom, košarkom i atletikom.
  30. I skupljala sam salvete i naljepnice.
  31. Većinu godine provedem bez televizora.
  32. Ne psujem. Nikad!
  33. Mrzim smrad cigareta i cigarete općenito.
  34. Nisam se šminkala u srednjoj školi.
  35. Na faks idem samo s obrvama i maskarom (pod možda).
  36. Ne volim nositi puder. To mi je najgori kozmetički proizvod i nastojim ga čim rjeđe koristiti.
  37. Obožavam losione i sve mazalice.
  38. Ne volim ljubomorne ljude.
  39. Nosila sam fiksni aparatić. Blaženstvo nebesko.
  40. Imam strah da ću ostati bez kisika i ugušiti se 😦

Nadam se da me sad malo bolje poznajete 🙂

Slobodno ostavite komentar 🙂

7 thoughts on “40 random stvari o meni

  1. Prag ❤
    Ja volim životinje samo dok nisu u mojoj blizini. Osim starih ofucanih mačaka…njihovo društvo cijenim ❤
    Ni ja ne gledam ništa preko interneta već sve skidam tako da mogu pauzirati kad me volja i gledati nešto danima 🙂 SF no, no… naj glumci, pjevači – to mi je tako teen kategorija 😀
    Plačinke – mljac, ali max 3. Bicikl ❤ Cigarete mi smrde na kilometar. I ja sam mirna i povučena na prvu, drugu.. zato pišem ❤

    Liked by 1 person

Leave a Reply

